Jednoduchý zesilovaè pøed subwoofer

Problémy s návrhem, konstrukcí, zapojením, realizací elektronických zařízení

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Zpráva
Autor
Hometuner

Jednoduchý zesilovaè pøed subwoofer

#1 Příspěvek od Hometuner »

Zdarec všichni, jsem totální amatér a problém je ten že jsem si udìlal subwoofer napojil ho na hi-fi vìž a hraje potichu a bedny k vìži hrajou nahlas. Takže bych potøeboval nìjakej jednoduchej levnej zesík (schéma zapojení a souèástky) kterej bych napojil pøed subwoofer aby hrál hlasitìji.A kdyby to šlo tak nejlíp s regulací hlastitosti, hlavnì žádnej zesliovaè kde je ekvalizér, chladiè, vìtrák a podobný složitý drahý vìci.

Hometuner

#2 Příspěvek od Hometuner »

Jo a když o tom ještì pøemejšlim tak by mi vlastnì staèil obvod na zesílení hlasitosti (s regulací), vlastnì je to jedno prostì co bude nejlevnìjší a nejjednodušší, pøedem dík.

Uživatelský avatar
mety
Příspěvky: 634
Registrován: 06 bře 2005, 01:00
Bydliště: Planeta Zem

#3 Příspěvek od mety »

Spraviť zosik bez chladiča,a kvalitnych komponentov to je blbosť.
Jednoducho sa to neda.A keď spraviš tak si na tom možeš pušťať akurat male repračiky a nie subwofer.Koncak treba chladiť :) Regulacia hlasitosti pred zosikom sa robi tak,že výstupny signal z veže privedieš na potenciometer tak 50K by mohlo stačiť na krajne vyvody potenciometra,a ten stred (bežec) na potenciometri bude výstup spolu z krajným vývodom (zem),to privedieš do zosika.

Hometuner

#4 Příspěvek od Hometuner »

Super tak aspoò to by mi staèilo že bych si stlumil repro bedny a zesílil subwoofer dík. Ale nemùže se nìjak znièit hifi vìž nebo nìco když budu vytváøet odpor potenciometrama ?

Uživatelský avatar
mety
Příspěvky: 634
Registrován: 06 bře 2005, 01:00
Bydliště: Planeta Zem

#5 Příspěvek od mety »

potenciometer nevydrži zaťaž reproduktora!!!Hovorim o signale ktory privedieš do zosika nie na reproduktor.

Uživatelský avatar
Hill
Administrátor
Administrátor
Příspěvky: 18898
Registrován: 10 zář 2004, 02:00