Stránka 1 z 2

LG slim

Napsal: 26 úno 2007, 19:06
od Freedy
Zdravim
měl bych prosbu má mtv Lg 21FS2RLX slim a potřeboval bych trošku srovnat obraz, protože když je vysílán obraz širokoúhle, je vidět, že je na obrazovce kosoúhle, jako se to stává u monitorů. V návodu píšou , že některý verze to přímo umí takhle srovnat, maji to v menu, moje však ne. Potřeboval bych se buď dostat do servisního menu nebo jinýho na srovnání obrazu. Nedávno jsem ji přinesl po 30 dnech z opravy, kdy vyhořel zdroj a řikal jsem jim ať to srovnaj, no samozřejmě, že se nato vykašlali, ale při přebýrání mě ujišťovali jak je to vyladěný, tak už se mi to tam nechce opět dávat. Bude někdo vědět.
Děkuji.

otazocka

Napsal: 27 úno 2007, 14:48
od fero_b
ako kosouhle? myslis ze je sikmo? ako keby si s tym troska pootocil okolo stredu? alebo myslis nieco insie ? ak to je pootocene okolo stredu
tak si pametam ze ked potocis vychylovackami v telke tak sa obraz otaca ;-) neviem ci ti toto pomoze ale mozno by slo povolit srubku ktora pritahuje vychylovacky (ak tam tak daco je) a troska to pohnut aby to bolo rovno ....

Napsal: 27 úno 2007, 15:54
od Frenky
Vodorovný náklon obrazu je nastaven z výroby polohou vychylovacích cívek v toleranci daném výrobcem !!U některých kusů je tak dosaženo optimální čistoty barev,krytí konvergencí za cenu mírného náklonu obrazu !!
Rozumný opravář se tak nesnaží nastavit n ě c o,co nedokázal ani výrobce obrazovky !!
Při natáčení VC může dojít k poškození obrazovky - kobra efekt !Po nastavení vodorovného obrazu pak může dojít ke zhoršení čistoty obrazu - barevné skvrny na plochách,viditelné i v bílé barvě,rozjetí konvergencí - barevné kontrury...takže výsledek povede ke zhoršení kvality vlastního obrazu............

Napsal: 27 úno 2007, 17:32
od urbanek
S vychylovačkou rozhodně nehýbat! Tak se to dalo dělat u ČB televize. Pokud je ten obraz v toleranci stanovené výrobcem, tak ti to žádný servis nenastaví. U monitorů je to řešeno zvláštní cívkou okolo vychylovaček obrazovky. U televize jsem toto ještě neviděl. Napadá mě jen jedno řešení - o nějaký milimetr pootočit celou obrazovku.

Napsal: 27 úno 2007, 18:43
od Freedy
Obraz je jakoby otočen okolo středu , takže třeba v hornim levym rohu je mezera 3 cm a vpravy je 4 cm od horní hrany a dole opačně a je ještě prohnutej jakoby dovnitř, tudíž když dole třeba běží titulky vypadáto jakoby běželi po kružnici.

Napsal: 27 úno 2007, 19:29
od TomasX
Freedy píše:Obraz je jakoby otočen okolo středu , takže třeba v hornim levym rohu je mezera 3 cm a vpravy je 4 cm od horní hrany a dole opačně a je ještě prohnutej jakoby dovnitř, tudíž když dole třeba běží titulky vypadáto jakoby běželi po kružnici.
To se stává, protože dopravci jsou idi..ti. :evil: Takhle pokřivených jsem narovnal několik, 8-) ale sám to nezvládneš. Chce to servis, ale dobrý!!!
Jak čtu tak ne každý ví co s tím.

Lg

Napsal: 27 úno 2007, 19:51
od kozoka
Přesně tak, dopravci jsou hovada, rozbitých tv jsem viděl hodně. Prohlé masky, uražené VN trafa
Co bys chtěl od slim obrazovkách?
Geometrie tam nestojí za nic, je to dáno uhlem vychyováním

Napsal: 28 úno 2007, 17:32
od Mourek
není to náhodou v záruce, ? jinak to chce člověka se zkušenostmi, amatér nakonec to buď zhorší nebo poslouchá chvíli divné syčení a je konec

Napsal: 01 bře 2007, 16:27
od Freedy
V záruce to ještě je ale maj tu v okolí pouze jeden smluvní servis a podle toho jak dělaj jsou to fušeři a další servis je asi 40 km a už mě nebaví se snima dohadovat a jezdit někam naslepo. Už jsem mluvil tady u nás s jednim co má opravnu kam dávám normálně věci a mám to přinýst, je to dost šikovnej opravář a za rozumný ceny, už se tomu věnuje dost let a zatim jsem byl vždy spokojenej tak to zkusim.

Napsal: 02 bře 2007, 10:11
od servis
Smluvní servisy by nemìli být fušeøi,to se trochu mýlíš.Spíš jsou dražší,to bude ten dùvod.Ale zase na druhou stranu nemá dokumentaci a zkušenosti s novými výrobky.

Napsal: 02 bře 2007, 13:11
od pajosek2
Ahoj FREEDY,můžu se tě zeptat,který servis Ti to udělal,protože mám podobnou zkušenost se značkovým servisem. Asi před půl rokem se mi dostal pod ruky PHILIPS abylo tam jasně vadné VN trafo-výboj sršel z boku na kostru. Chtěl jsem ho objednat,ale bylo by až za 6 týdnů,takjsem se domluvil se zákazníkem a ten říkal,že tak dlouho čekat nechce. Tedy jsem mu doporučil značkový servis.Podotýkám,že jsem to trafo z TV nevyndával a ani jiné zásahy nedělal. Asi po měsíci tento zákazník přišel znovu s prosíkem,jestli bych mu to trafo nesehnal,protože ve značkovém servisu mu řekli,že mu to nespraví protože nemají náhr.díl.Tak jsem tu telku rozdělal a zjistil jsem.zě zdroj,který před tím šel už nejde,že jsou odpájené součástky a vadný IO imp.zdroje a to mu ještě vyúčtovali asi 200kč za zjištění závady. Tak to asi tolik ke značkovým servisům.

Napsal: 02 bře 2007, 13:19
od pajosek2
Co se týká těch Vych.cívek,tak je pravda že se to někdy stává že nejlepší konverigence jsou při mírném náklonu cívek,ale 3cm jak píšeš jsou moc. Asi to bude nejlepší opravdu zavést do servisu,protože ty VC se bez generátoru obrazců nastavují dost těžko. 4istota barev se nastavuje na červenám poli. A na konec mám dotaz CO JE TO KOBRA EFEKT?

Napsal: 02 bře 2007, 14:49
od Freedy
Tak byl to servis Rami a když jsem ted zkoumal vůbec co opravovali tak to byla výměna dvou diod ve zdroji - pod označením těžká závada a dělali to 30 dní a když jsem si proto 31 den přišel ještě jsem musel čekat 45 min než mi to vydali prej to má mechanik ještě rozdělaný a pak že nemá hotový papíry a kdesi cosi, prostě se na to vykašlali a zbouchali to narychlovku, přitom o cenu vůbec nešlo bylo to na záruku, proto jsem to dával přeci k nim. Proto už snima nechci nic mít a pak že značkovej servis.

Napsal: 02 bře 2007, 16:05
od pajosek2
Ten servis neznám,jsem ze Zlínska,ale to ti řeknu co píšeš to je taky bomba.

Napsal: 02 bře 2007, 16:11
od wendys
milý Freedy, jinam než do autorizovaného servisu to nedávej, protože když se stím v záruce něco stane a v autorizovaném servisu přijdou na to, že v tom byl někdo kdo neměl, pak budeš mít velký problémy. A ještě jedna rada, reklamaci ti musí vyřídit do 30-ti dnů a když to znějakého důvodu není hotovo, tak máš nárok na nový kus, nebo vrácení peněz.