color 445

Servisní část určená pro profesionály

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Zpráva
Autor
ved

color 445

#1 Příspěvek od ved »

Prosím o radu, jsem amatér pøi opravì TV, ale pustil jsme se do toho a nevím jak dál.
Pøi zapnutí nesvítí dioda pohotovostního stavu a nejede VN. Pøi mìøení na zdroji není napìtí +118V, zdroj nìjak divnì slyšitelnì pulzuje. Po rozpojení konektoru XC401 se ledka pohotovostního stavu rozsvítí a napìtí zdroje je v poøádku. Poraïte prosím jak postupovat dál. Dík.

Uživatelský avatar
Raptor181
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1194
Registrován: 01 led 2004, 01:00
Bydliště: West Slovakia

#2 Příspěvek od Raptor181 »

No tak pojdeme poporade....
1. Napis typ TV.
2. Ten konektor je medzi cim?
3. Urcite ti pomozeme :wink:
Èo neubrzdíš, to neukecáš..:pc:
:aplause::)
Oživenie umrtvených RJ, tacho, immo, airbag, diagnostika automobilov, chiptuning, kódovanie a dorábky systémov, autoelektrika, zabezpeèovacie a kamerové systémy

Uživatelský avatar
jezevec
Hlavní moderátor
Hlavní moderátor
Příspěvky: 5414
Registrován: 13 čer 2004, 02:00
Bydliště: Břeclavsko
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od jezevec »

Závada bude v KSŘR, nejčastěji tranzistor, VN násobič, VN trafo. Cvakání způsobuje ochrana ve zdroji proti přetížení.

Uživatelský avatar
007
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 216
Registrován: 11 lis 2003, 01:00
Bydliště: střední čechy

#4 Příspěvek od 007 »

Tranzistor na buzení VN trafa.
007

Návštěvník

#5 Příspěvek od Návštěvník »