fiesta 89, èidlo otáèek kliky
Moderátor: Moderátoři
fiesta 89, èidlo otáèek kliky
Mam problem s timhle autem, nechce startovat pøi roztažení ve vyšších otáèkách chytí ale i tak se neudrží v otáèkách. Pøi startování neháže jiskru. Je to sice karburátor ale už má jakési øízení pøedstihu jednotkou, nemá rozdìlovaè. Na setrvaèníku je mag. èidlo, zkoušel jsem ho na osciloskopu a nepovedlo se mi z nìho dostat více než 1.5V pøi pøibližování a oddalování kusu kovu. Jaká by mìla být bìžnì amplituda špièek, nevíte to nìkdo? Diky
Jdi na www.fordfans.cz tam se dostanes na forum a tam Ti nekdo poradi ![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Nepíšeš jaký konkrétně moto(typ,kód,výkon),abych zjistil co je tam za čidlo. Ale podle popisu(amplituda 1,5V) bych usuzoval,že to má idukční snímač.Bývá zpravidla dvoudrátový) Jeho vinutí lze ohmicky změřit(v řádu stovek a tisíce Ohmů). Amplituda výstupního signálu je okolo 1,5V a s otáčkama motoru amplituda roste. Pokud tedy čidlo dává impulsy,tak problém je v zapalovací jednotce nebo v přívodních vodičích od čidla nebo napájení(kostra a svorka 15) zapalovacího modulu. ebo palec v rozdělovači,víčko rozdělovače nebo vysokonapěťové kabely.
èidlo je dvoudrát s perm. magnetem, vinutí má 300ohmù, odpovídá to údaji u nového èidla. Tohle auto je bráchovo, já mám Corsu a ta po zahøátí nechtìla taky startovat, èidlo jsem vrazil do mražáku a chytla bez problému, takže jsem ho vymìnil. U fiesty jsem to vèera zkusil udìlat taky a nastartovala i na 3 válce, ještì prostøíknu kontakt èidla a uvidíme jak dlouho to pojede.