Stránka 1 z 1

Tesla Condor K 304

Napsal: 01 říj 2007, 16:01
od dajda
Zdravím,mam takový dotaz : proč ve schématech k tomuto RMGf je zapojení konc.zesil. 2 X MBA 810 DAS, ale fyzicky je osazen 4 X MBA 810 DAS ? Díky za názory.

Napsal: 01 říj 2007, 16:37
od Hill
Ale ony tam jsou ve schématu 4 kusy. Jde o čtyři identické moduly, z nichž jsou dva rozkreslené a mezi nimi a vpravo od nich je vždy obdélníček, který znamená totéž, jen v něm není schéma.
Zapojují se buď dva a dva proti sobě do můstku, nebo v úsporném režimu jedou jen dva jako normální jednoduché konce o čtvrtinovém výkonu

Napsal: 01 říj 2007, 16:38
od DKL
MBA810 jsou v tomto pøístroji zapojeny vždy dva na kanál do mùstku pro zvýšení výstupního výkonu. Ve schématu mají zakreslený jen jeden kanál, druhý je identický.

Napsal: 01 říj 2007, 23:19
od proel64
Presne, ako uviedli prispievatelia, na prednom paneli mas tlacitko spare, ktore prave prepina tie konce do mosta alebo solo. Ak je prepinac zatlaceny, tak su zapnute len solo 1+1 MBA. Nakolko ma tento mgf dost velky siet.trafo, da sa z toho vymacknut 12w na kanal....Mam ho dodnes a obcas ho aj zapnem. Jedine, co mi nesedi, je ten unitracky tuner, ktory si myslim nestoji za moc.....

Napsal: 21 kvě 2008, 11:25
od pepik9
Nemel by nekdo servisni dokumentaci ke Condoru, prosim? Konkretne jde o rozpis mechanickych dilu.