Stránka 1 z 1

Panasonic NV-FJ622 nevytahuje pásku za buben

Napsal: 10 lis 2007, 19:33
od Santyr
Prosím o radu. Při vsunutí kazety nevyjedou trny až do koncových poloh, ale pouze do tří čtvrtin. Mechanika je nastavena dobře. Na ruční točení mechanikou je vše OK. Tipoval jsem mode přepínač. Jeho vyčistění nepomohlo, ani jeho pozdější výměna za nový. V okamžiku, kdy se trny zastaví, přestane jít napětí na motorek. Dík za každou radu.

Napsal: 10 lis 2007, 19:53
od durkovic
zdravím,
nepoznam túto mechaniku dobre ale viem že Paňaky trpeli na prasknutú spojku load motoru. mal som podobný problem v jednom staršom paňaku.po výmene bol bezchybný. ale chcelo by to asi cele rozložiť a celu mechaniku vyčistit a znovu amazať a opäť zložiť.
ak je mechanika poháňaná cez remienok od capstan motoru tak ten by som preventívne vymenil

prajem vela zdaru. :wink:

Napsal: 10 lis 2007, 20:00
od Santyr
Spojku jsem kontroloval hned na začátku. Ale přestane mi jít napětí pro motorek.

Napsal: 10 lis 2007, 20:09
od durkovic
možno sa budem opakovať pretože som to tu už k nejakemu paňaku pisal.
Vyzera to na mäkky zdroj,vymeniť vsetky elyty v zdroji nehladiac na to že meranie kapacity ulazalo niečo iné.

Napsal: 10 lis 2007, 20:31
od Santyr
Vyměním a uvidíme. Jinak zatím dík.

Napsal: 10 lis 2007, 20:48
od durkovic
najprv si ale zisti či ti klesnú napätia na zdroji(väčšinou nejaký vykonový tranzistor alebo IO poprípade elyty okolo) ked založíš kazetu a začne naťahovať pasku za bubon.

niekedy to zvyknú robiť aj elyty na plšáku Capstan motoru (ak je to tak riešené).

Napsal: 03 pro 2007, 13:27
od nitram
Podle mě je to otázka mechaniky.Běžná závada na těchhle strojích.Prasklé kolo vyvážení trnů.Na 99%.Dělal jsem jich už hodně a vždy s touto závadou.V AME jde objednat.

Napsal: 03 pro 2007, 13:31
od tonyab
nitram píše:Podle mě je to otázka mechaniky.Běžná závada na těchhle strojích.Prasklé kolo vyvážení trnů.Na 99%.Dělal jsem jich už hodně a vždy s touto závadou.V AME jde objednat.
A nebo ohlodané plastové zuby...
Zdarec, T

Napsal: 03 pro 2007, 16:49
od nitram
No na tom kole jsou samozřejmě zuby.Jeden nebo dva se ulomí.Je tam převod na kovovou lištu.

Napsal: 04 led 2008, 12:44
od vasekpetr1
Přátelé mám prosbu: na tomto videu mám také vylomené zuby na kole pro vysunutí trnu (při pohledu zespodu levé ozubené kolo). Mohli byste mi prosím napsat, pod jakou položkou se toto kolo dá u AME objednat? Já mám asi pomalé připojení na net, takže načtení jejich stránek s náhr. díly pro videa mně trvalo skoro pět minut a ještě se tam vyskytovaly chyby. Prosím, napište mi, kolik za něj v tom velkoobchodu chtějí. Díky moc.
Přikládám foto toho kola.

Napsal: 04 led 2008, 12:54
od vasekpetr1
Asi jsem ho tam už našel - je to položka 400M009000 za cenu 200,- Kč?

Napsal: 04 led 2008, 13:38
od SIDTIM
nitram píše:Podle mě je to otázka mechaniky.Běžná závada na těchhle strojích.Prasklé kolo vyvážení trnů.Na 99%.Dělal jsem jich už hodně a vždy s touto závadou.V AME jde objednat.
Ale i v tomto případě při "ručním točení mechanikou", jak píše Santyr, by prvky opásání bubnu zůstaly "v půli cesty". Pochopil jsem, že ručně je dostane až do finální polohy. Tedy časování mechaniky také OK, pak už jen ta zdrojová část, příp. kolem motorku.

Napsal: 09 led 2008, 10:56
od ICE
vasekpetr1 píše:Asi jsem ho tam už našel - je to položka 400M009000 za cenu 200,- Kč?
To bude ono. :)

Napsal: 12 led 2008, 00:29
od LOYZA
Přátelé, toto se tu již řešilo mnohokrát, tak pro příště se stačí pořádně prokouknout a je vystaráno a nemusí se zakládat nové vlákno. Pohodu a úspěch při opravách přeje Loyza.