Stránka 1 z 1

Dobropis

Napsal: 23 lis 2007, 23:15
od Radek šlejmar
Pøes internet jsem si objednal LCD tv JVC, po pùl roce jesm ji reklamoval v autorizovaném servise. Po tøiceti dnech LCD TV nebyla opravena, na TV mi dá servis dobropis ale musím ještì pár dní poèkat než to vyøídí z centrálním servisem Praha. Mezítím sem si koupil novou v kamnnem obchodì. Servis mi vrátil fakturu, zaruèák a dal vyjádøení o neopravitelnosti. (pøístroj zùstal v servise) Volal sem do internetového obchodu, øeklí že mám k ním poslat všechny dokumenty a oni mi vrátí peníze. Ubìhlo 8dní a nic. Volal jsem znovu co se dìje a jestli to k ním pøíšlo. Prý došlo ale budu muset èekat minimálnì mìsíc než to schválí finanèní oddìlení. Kdyby sem si prý u nich objednal novou televizi mìl bych jí hned. Mám v tom peníze a potøebuju to rychle, poradte co mám dìlat. Není to z jejích strany protiprávní. Na Emaily zastoupení vùbec nereaguje. Pøece kdybych pøijel do kamenného obchodu tak peníze vrátí hned.

Napsal: 24 lis 2007, 00:06
od xxxe
Taky jsem tak nějak dopadnul s monitorem LCD LG,teď nemám ani 15000 ani monitor a jen se dohaduju s prodejnou po telefonu a stojí to další kačky.Objednal jsem u nich jinou značku a nemaj zatím,tak nemám nic. :roll:

Dobropis

Napsal: 24 lis 2007, 02:44
od kozoka
nezbývá nic jiného než mlčet a čekat

Napsal: 24 lis 2007, 07:08
od Hill
A co si takhle přečíst Občanský zákoník nebo se rovnou obrátit na ČOIku?

Napsal: 25 lis 2007, 12:15
od proel64
Kazdopadne lehota na vybavenie reklamacie je 30dni.Je jedno ako tuto reklamaciu predajca vyriesi,ci opravou alebo vymenou alebo dobropisom.Na 30 den musi mat predajca pripraveny opraveny tv alebo novy alebo peniaze.

Napsal: 25 lis 2007, 15:21
od xxxe
Nojo ale co v případě že jsem se s ním dohodnul na jiné značce a musel jsem mu poslat dokonce i email s požadavkem že třetí LG už nechci a žádám o ........ ŘEKL ŽE SI MÁM NĚJAKÝ NĚKDE VYBRAT A SEŽENOU HO,JENŽE PAK TO BYLO ZA TÝDEN,ZÍTRA,ZA DVA DNY ,PŘÍŠTÍ TÝDEN a zatím nemám nic.Prej to mají objednaný ale zatím jim to nedovez dodavatel.

Napsal: 25 lis 2007, 15:31
od stepa
Tohle jsou ty obchody pres zasilkove sluzby...drahy veci kupovat pouze v sutr obchodech, nebo eshopech, ktery maji pobocku pobliz tveho bydliste, nebo kam jses schopnej se dostat a ne pres pul republiky...pak hrajou nato, ze se za nima nepotahnes a delaji mrtvyho brouka. Priste uz to tak neudelas, to mi ver. Kdyz jim budes slapat na krk "v primem prenosu" budou se chovat jinak...internet, telefon a papir snese vsechno.

Napsal: 25 lis 2007, 23:08
od paja_aiki
Zkus mail s dotazem na Sdružení na obranu spotřebitele http://www.spotrebitele.info/members/registration.php mě tam kdysi celkem dobře poradili

Napsal: 27 lis 2007, 19:09
od gumickar
Jak radí Hill, přečti si občanský zákoník a poznáš, že jednání protiprávní je i není. Každý má na vyřízení reklamace 30dní. Jednou jsi to reklamoval v servisu, podruhé v obchodě. Paradox je, že kdyby jsi Tv rovnou poslal do obchodu, oni do servisu, tak je to jen těch 30dní, takle má nárok na 30 dní každý, u koho to reklamuješ. Je to spíš nepřesnost v zákoníku, ale s tím opravdu nic nenaděláš. Příště radím: Reklamovat, kde člověk nakoupil.

Napsal: 27 lis 2007, 21:00
od kozoka
gumickar píše:Jak radí Hill, přečti si občanský zákoník a poznáš, že jednání protiprávní je i není. Každý má na vyřízení reklamace 30dní. Jednou jsi to reklamoval v servisu, podruhé v obchodě. Paradox je, že kdyby jsi Tv rovnou poslal do obchodu, oni do servisu, tak je to jen těch 30dní, takle má nárok na 30 dní každý, u koho to reklamuješ. Je to spíš nepřesnost v zákoníku, ale s tím opravdu nic nenaděláš. Příště radím: Reklamovat, kde člověk nakoupil.
Přesně tak - zákomem není stanovené do jaké doby jsou povini vrátit peníze.

Napsal: 28 lis 2007, 05:19
od xxxe
gumickar píše:Jak radí Hill, přečti si občanský zákoník a poznáš, že jednání protiprávní je i není. Každý má na vyřízení reklamace 30dní. Jednou jsi to reklamoval v servisu, podruhé v obchodě. Paradox je, že kdyby jsi Tv rovnou poslal do obchodu, oni do servisu, tak je to jen těch 30dní, takle má nárok na 30 dní každý, u koho to reklamuješ. Je to spíš nepřesnost v zákoníku, ale s tím opravdu nic nenaděláš. Příště radím: Reklamovat, kde člověk nakoupil.
Ale já jim do obchodu telefonoval a jasně mě řekl že to mám rovnou poslat na servis,že je zbytečný to posílat k nim a oni pak zas do servisu.

Napsal: 28 lis 2007, 08:54
od kondik
xxx

Napsal: 29 lis 2007, 11:41
od ICE
kondik píše:Zarucnu vadu uplatnujes tam kde si kupil, cize zanes to do obchodu, nech sa oni staraju...
Záruku uplatňuješ v servise a po třech stejných, nebo čtyřech různých závadách to odneseš do obchodu. V případě neopravení přístroje v 30 denní lhůtě jdeš do obchodu rovnou. Zatím jsem s reklamacemi neměl problém. Chce to nakupovat v důvěryhodných obchodech a nebrat pouze kritérium, kde to mají nejlevnější.