peugeot 405, otackomer

Vše, co se týká elektroniky v automobilech, motocyklech a jiných samohybech

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
labi
Příspěvky: 12
Registrován: 10 dub 2004, 02:00
Bydliště: SL-SK
Kontaktovat uživatele:

peugeot 405, otackomer

#1 Příspěvek od labi »

potrebujem poradit , peugeot 405 1,9sri, vymenil som prevodovku a rozvodovy remen, ale odvtedy mi akosi blbne cely motor, ak auto stoji, nastartujem v pohode, aj motor ma normalny zvuk, lenze akonahle sa pohnem, respektive sa zacnu tocit kolesa, zacne blbnut otackomer, ukazuje od 2-7000 otacok,keby sa mohol tocit dookola tak je z neho ventilator :( , a motor okamzite strati vykon a umre, zaujimava je dalsia vec, ze tahal som auto na lane, mal som zapnuty kluc v 2polohe ale motor v klude, otackomer ukazoval nezmysli nieco medzi 3-7000otackami, pritom motor stal ale auto bolo v pohybe, ak je niekto kto by vedel poradit bol by som mu velmi vdacny,

Uživatelský avatar
JeeL
Příspěvky: 172
Registrován: 15 dub 2007, 02:00
Bydliště: New Jičín

#2 Příspěvek od JeeL »

Nejspíše máš někde skrat na VN ,nebo zapalování,. Některý z drátu má porušenou izolaci a dotýká se kostry a pří tom taky ta ztráta výkonu,protože vynechává i jiska na svíčce..Při vyměně převodovky se tohle může stát a nikdo si toho ani nevšimne ,než nastane problém... Vyzkoušej fórum: http://www.peugeot-club.cz/forum/forumd ... php?fid=10 taky tam chodívám pro rady... Mám 1.9 SRI.

Uživatelský avatar
labi
Příspěvky: 12
Registrován: 10 dub 2004, 02:00
Bydliště: SL-SK
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od labi »

no jo, ale preco to robi len ked sa auto hybe, ked stoji je vsetko ok, aj motor je v pohode aj otackomer,

Uživatelský avatar
Dodi
Příspěvky: 44
Registrován: 03 čer 2007, 02:00

#4 Příspěvek od Dodi »

Mal som podobnu chybu a bol to ukostrovaci kabel. Tak skus.

Uživatelský avatar
labi
Příspěvky: 12
Registrován: 10 dub 2004, 02:00
Bydliště: SL-SK
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od labi »

to skusim, uvidim co to zrobi

Uživatelský avatar
JeeL
Příspěvky: 172
Registrován: 15 dub 2007, 02:00
Bydliště: New Jičín

#6 Příspěvek od JeeL »

Když máš zapnutý klič zapalování,tak jsou vskoro všechny důležité obvody pod napětím a když je auto navíc v pohybu ,tak je zřejmé že dochází k otřesům,tím pádem se může leckterý svazek kabelů houpat třeba sem a tam,jako veverčí ocas a to platí i o ukostřovacím kabelu.. Zkus se rozjet bez zapnutého zapalování,tak se ti otačkoměr ani nepohne, no a volant taky...

Uživatelský avatar
striker
Příspěvky: 37
Registrován: 28 říj 2005, 02:00

#7 Příspěvek od striker »

Ahoj, na modulu zapalovani popripade primo na civce by mel byt dvojity vodic jeden vede do palubovky k otackam ... u 405 je to pomerne bezna zavada maj to blbe vedene a priskripne se na kostru a civka pak hazi jiskru jak se ji zachce.. najdi ten dvojvodic.. jeden drat: modul>civka a druhy: do toho otackomeru .. tak ten odsmikni tim vyradis otackomer, ale motor by mel fungovat ok.. pokud ano tak muzes natahnout novy vodic tou gumovou pruchodkou -- jak v ni sou ty zaslepky ( spunty.. tusim ze 3 ) ....( jinak na modulu to hledej na pinu 1 )
cislo dratu ti ted presne nepovim, ale ono u peugeotu se na cisla svazku a dratu kord kdyz to ma nejakou vymenu za sebou neda moc spolehat...

Odpovědět

Zpět na „Auto - Moto technika“