Čerpadlo Octavia

Vše, co se týká elektroniky v automobilech, motocyklech a jiných samohybech

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Falko
Příspěvky: 13
Registrován: 18 čer 2005, 02:00
Kontaktovat uživatele:

Čerpadlo Octavia

#1 Příspěvek od Falko »

zdravím zase otravuju když jste me tak dobře poradily.
Potřeboval bych na čerpadle přidat fóra jak se říká nebot je již oběhané a dlouho když je zahřáte startuje cca15-20s.Poradte v jakem programu se to dá nastavit. Vag-com to asi neumí nevím? :oops:

Uživatelský avatar
aevn
Příspěvky: 19
Registrován: 27 srp 2005, 02:00
Bydliště: Brno

čerpadlo octavia

#2 Příspěvek od aevn »

zdravím,
o čerpadle jsem nedávno četl, sice na audi či co, ale snad to pomůže: čerpadlo se prý po cca 100000 km vyběhá a TEPLÝ motor nechce nastartovat. Má pomoci odpojit čidlo teploty motoru a místo něj připojit rezistor s odporem stejným, jako má studené čidlo teploty motoru.
Když to chytne tak stačí připojit relé na ovládací drát startéru a tím relátkem přepínat čidlo/rezistor

Uživatelský avatar
Falko
Příspěvky: 13
Registrován: 18 čer 2005, 02:00
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Falko »

diky
i to se nakonec muze hodit ale vim ze to jde pres PC a nejaky program pridat vice smesi cerpadlu pri startu kdyz je teple a je to stejne cerpadlo v audi i skoda.

Uživatelský avatar
Raptor181
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1194
Registrován: 01 led 2004, 01:00
Bydliště: West Slovakia

#4 Příspěvek od Raptor181 »

Vo VAGu ide robit vela veci a aj upravovat mnozstvo paliva a vstreku. Problem s startom pri teplom motore odstrani aj nova baterka. Dost casta zavada.
Èo neubrzdíš, to neukecáš..:pc:
:aplause::)
Oživenie umrtvených RJ, tacho, immo, airbag, diagnostika automobilov, chiptuning, kódovanie a dorábky systémov, autoelektrika, zabezpeèovacie a kamerové systémy

Uživatelský avatar
Falko
Příspěvky: 13
Registrován: 18 čer 2005, 02:00
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Falko »

diky za vase odpovedi a rady :hola:

Uživatelský avatar
Antony
Příspěvky: 105
Registrován: 18 říj 2004, 02:00

#6 Příspěvek od Antony »

Vagem to opravdu jde, je však potřeba zadat Login a pak se otevřou potřebné kanály. Tou baterií bych ale začal.

Uživatelský avatar
denis15
Příspěvky: 641
Registrován: 21 čer 2005, 02:00
Bydliště: Opava

#7 Příspěvek od denis15 »

Tatík má u své pomsty z Itálie-Fiata stejný problém a když jsem s tím jezdil, řešil jsem to jako u dieselu-otočit klíček,vrátit a opět otočit a pak teprve startovat. Po tomto tahu stihlo čerpadlo dát dost šťávy na to, aby to chytlo.Je to ovšem nepraktické.

Uživatelský avatar
Falko
Příspěvky: 13
Registrován: 18 čer 2005, 02:00
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Falko »

diky za vase rady :D
nemáte nekdo presne postupy prace s programem vag-com jak rekl Antony je treba zadat login a kde ho najdu a vubec nejaké presnejsi postupy pri ruznych nastavenich vymazani INSP oil atd Prosim chci se to
naucit snad nekdo neco bude mit diky :)

Uživatelský avatar
Antony
Příspěvky: 105
Registrován: 18 říj 2004, 02:00

#9 Příspěvek od Antony »

Ten postup je skoro pokaždé jiný. V servisních manuálech jsou k danému vozidlu popsané přesné postupy. Napiš o jaký motor jde a nějakou E-mailovou adresu když to budu mít tak ti to pošlu.

Uživatelský avatar
Raptor181
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1194
Registrován: 01 led 2004, 01:00
Bydliště: West Slovakia

#10 Příspěvek od Raptor181 »

Najlepsie k VAG-COMu je mat aj VIS a nemas problem si urobit na aute diagnostiku cohokolvek. A do niektorych funkcii je potrebny login na palubnu dosku ktory nieje v ziadnom manuale.
Èo neubrzdíš, to neukecáš..:pc:
:aplause::)
Oživenie umrtvených RJ, tacho, immo, airbag, diagnostika automobilov, chiptuning, kódovanie a dorábky systémov, autoelektrika, zabezpeèovacie a kamerové systémy

Uživatelský avatar
Antony
Příspěvky: 105
Registrován: 18 říj 2004, 02:00

#11 Příspěvek od Antony »

Raptor181 píše:Najlepsie k VAG-COMu je mat aj VIS a nemas problem si urobit na aute diagnostiku cohokolvek. A do niektorych funkcii je potrebny login na palubnu dosku ktory nieje v ziadnom manuale.
Asi mi ušlo že se nejedná o motor, ale o palubní desku.......................?????

Uživatelský avatar
Raptor181
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1194
Registrován: 01 led 2004, 01:00
Bydliště: West Slovakia

#12 Příspěvek od Raptor181 »

FALKO
ak ti to dlho startuje skus hodit novu baterku a starter mas akej znacky? BOSCH alebo VALEO?

ANTONY
islo mi len o to ze sa neda s VAGom robit vsetko len tak. Treba mat do niektorych funkcii LOGIN.Do motora treba mat aspon prehlad o hodnotach ktore sa zobrazuju.
Èo neubrzdíš, to neukecáš..:pc:
:aplause::)
Oživenie umrtvených RJ, tacho, immo, airbag, diagnostika automobilov, chiptuning, kódovanie a dorábky systémov, autoelektrika, zabezpeèovacie a kamerové systémy

Uživatelský avatar
Antony
Příspěvky: 105
Registrován: 18 říj 2004, 02:00

#13 Příspěvek od Antony »

A to právě v servisních manuálech popsavé je. Některé Loginy jsou tam také.

Uživatelský avatar
Raptor181
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1194
Registrován: 01 led 2004, 01:00
Bydliště: West Slovakia

#14 Příspěvek od Raptor181 »

Jo to mas pravdu, univerzalne. Ale niektore nie :twisted:
Èo neubrzdíš, to neukecáš..:pc:
:aplause::)
Oživenie umrtvených RJ, tacho, immo, airbag, diagnostika automobilov, chiptuning, kódovanie a dorábky systémov, autoelektrika, zabezpeèovacie a kamerové systémy

Uživatelský avatar
Raptor181
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1194
Registrován: 01 led 2004, 01:00
Bydliště: West Slovakia

Re: èerpadlo octavia

#15 Příspěvek od Raptor181 »

aevn píše:zdravím,
o èerpadle jsem nedávno èetl, sice na audi èi co, ale snad to pomùže: èerpadlo se prý po cca 100000 km vybìhá a TEPLÝ motor nechce nastartovat. Má pomoci odpojit èidlo teploty motoru a místo nìj pøipojit rezistor s odporem stejným, jako má studené èidlo teploty motoru.
Když to chytne tak staèí pøipojit relé na ovládací drát startéru a tím relátkem pøepínat èidlo/rezistor
No s tym najazdenim 100tis. km a teplym startom to az tak pravda nieje. Ja mam na mojej OCTAVII 200tis. km a ked je teply alebo studeny motor tak startuje v pohode. Skor ide o ine veci ako je baterka, starter, a hlavne starostlivost o motor.
Èo neubrzdíš, to neukecáš..:pc:
:aplause::)
Oživenie umrtvených RJ, tacho, immo, airbag, diagnostika automobilov, chiptuning, kódovanie a dorábky systémov, autoelektrika, zabezpeèovacie a kamerové systémy

Odpovědět

Zpět na „Auto - Moto technika“