Stránka 1 z 2

Fiat Punto 1,7TD

Napsal: 24 črc 2008, 23:16
od rezis
Zdravím. Nikdy jsem netušil jak dokanale maji italové zabezpečená tato auta. Až teď jsem na to přišel.
Mám nasledující problém. Ze začátku mi sem tam problikla kontrolka CODE. Teď to skončilo tak že nejde nastartovat. Šel jsem po drátech. Našel jsem krabičku a myslel si že mám vyhráno. Jenže ejhle z toho vede datový drát do řídící jednotky. Volal jsem do několika neznačkových servisů kde když slyšeli punto a imobilizér tak že s tim nechtějí nic mít. Od jednoho jsem se dozvěděl že by to mělo komunikovat obousměrně po jednom drátu. A že by v rj měl jít zrušitpožadavek na imobilizér.
Tak jsem volal do značkového. Ti to budou prý zkoumat a uvidí co je vadné. Něco jak že odpojí imobilizér nepřipouštějí tak mám strach jaka suma z nich vypadne.

Nedokáže někdo poradit? Nebo nemam někdo kompletní schéma elektroistalace? Zas tolik věcíu toho diesela to blokovat nemůže.

PS: vsichni mi nabizeli ze jestli nemam skodovku ze tam mi udelaji cokoliv tak nevim co si mam o zabezpeceni VW group myslet

Napsal: 25 črc 2008, 08:14
od galjo
a kontrolka CODE ti zhasne ? Lebo aj klúčik ked lepšie spadne na zem zabudne že má vysielať kod do čítačky čo je v spínacej skrinke. Moc vecí to neblokuje - iba jednu - riadiacu jednotku.

Napsal: 25 črc 2008, 08:19
od mihal
Ak blokuje imo rj datovo, tak musis pajcnut na podobnom aute data, a tie jej vzdy poslat, alebo v diagnostike vypnut fnc na rj . Rj je svina, bez nej ti to nepojde a schema ti moc nepomoze - bude to blokovat fnc samotnej rj (program v procesore). A tie data mozu byt este kryptovane podla kodu imo jednotky..

Napsal: 25 črc 2008, 10:35
od rezis
CODE nezhasne. Svítí. Klíč jsem zkoušel i jiný co mám originál. Jezdím s náhradním.
RJ overuje totoznost klice i imobilizacni jednotky. Takze nelze jednoduse neco vymenit s druhym autem.
Nepredpokladam ze u klasickeho diesela bude nejaky extra program. Tam to snad jen ridi ten ventil obtoku plynu. Na cerpadle je jen snimac plynu a civka co ho odblokovava. Uvaha byla i ze bych normalne ze spinacky natahl drat na tu civku a zkusil s tim jezdit ale je to dost tak prasarna :?

Napsal: 25 črc 2008, 11:19
od mihal
Co by potom riadilo vstrekovanie?

Napsal: 25 črc 2008, 11:44
od rezis
Klasicky diesel netreba nic ridit. Tam je vstrikovaci vysokotlake cerpadlo a to staci.

Napsal: 25 črc 2008, 14:11
od PeteBurns
Pokiaľ to má mechanické lanko plynu a čerpadlo je obyčajné, čo by mohlo byť pokiaľ je to 1.7TD, tak stačí iba otvoriť stopventil na čerpadle. No pokiaľ je to už novšie čerpadlo, riadené RJ motora - tam nepomôže nič, pretože RJ riadi aj dávku paliva aj predvstrek..to už sa jedine pokúsiť zablokovať immo v RJ, aby nepožadovala vyslatie správneho kódu z RJ immo..no to myslím že asi bude problém niekoho takého nájsť, čo by to dokázal..som zvedavý ako to dopadne 8O

Napsal: 25 črc 2008, 14:39
od galjo
Mne to urobilo 2 krát. Raz mi nezhasla kontrolka CODE a to bolo slabou bateriou .. v servise urobili diagnostiku a chceli začať vymeniť polovičku auta , ale objavil sa tam jeden maniak a ten zahlásil - dajte tam bateriu čo je nabitá na 100 % .... a na prekvapenie všetkých prítomních kontrolka CODE zhasla.. Vtedy som dal vymeniť regler na alternátore - nedostatočne dobíjalo.. a po meste to bolo cítiť.. A druhý krát mi začalo svietiť CODE ked mi menili spínaciu skrinku a nedal dobre tu slučku čo berie väzbu klúčika v skrinke s riadiacou jednotkou..

Napsal: 25 črc 2008, 17:10
od TomasX
galjo píše:...a to bolo slabou bateriou .. v servise urobili diagnostiku a chceli začať vymeniť polovičku auta ...
To je častý problém. Jenom ve značkovém servise dají pár věcí nových a "preventivně" novou baterku a za pár tisíc je opraveno. :evil:
Já bych to řešil "tím" drátem na STOP ventil jak jsi ( rezis) uvažoval. Starší modely to mají přímo v originálu. :wink:

Napsal: 26 črc 2008, 06:21
od galjo
Chlopi až budete mať Punto tak môžete navrhovať zmeny a úpravy. :lol: To je auto samé prekvapenie.. a čím staršie tak tým viac tých prekvapení... A sú aj neznačkové servisy ktoré sú vybavené lepšie ako značkové. (to mám z vlastnej skúsenosti.) Punto mám už 10 rokov.

Napsal: 26 črc 2008, 19:00
od TomasX
galjo píše:Chlopi až budete mať Punto tak môžete navrhovať zmeny a úpravy. :lol: To je auto samé prekvapenie.. a čím staršie tak tým viac tých prekvapení... A sú aj neznačkové servisy ktoré sú vybavené lepšie ako značkové. (to mám z vlastnej skúsenosti.) Punto mám už 10 rokov.
Já si neštěžuju. :wink: Měnil jsem pouze ložiska v uložení zadních ramen,
tuning předních světel - H1+H1 místo H4, přístrojovku s otáčkoměrem - místo hodin a jinak pohoda. FIAT jsou nejlepší auta. :wink:

Napsal: 27 črc 2008, 00:23
od rezis
Jedeeeeeee. Dekuji hlavne Kysmenovi. Nakonec to vse vyresili ciste hardwarove reseni (asi 4hodiny s vrtackou na vstrikovacim cerpadle) a je opraveno.

Jinak na Punto nedam dopustit. Nadavaji na ne jen lide co je nemeli nebo co daji par penez za vrak cekaji zazraky a pak nadavaji.

Napsal: 27 črc 2008, 01:21
od Devo70
rezis píše:Jedeeeeeee. Dekuji hlavne Kysmenovi. Nakonec to vse vyresili ciste hardwarove reseni (asi 4hodiny s vrtackou na vstrikovacim cerpadle) a je opraveno.

Jinak na Punto nedam dopustit. Nadavaji na ne jen lide co je nemeli nebo co daji par penez za vrak cekaji zazraky a pak nadavaji.
Punto je vrak. A to ho mám od nova. Slabo ťahá, ťažko štartuje, svetá slabo svietia, zlá geometria od nova......

Fiat Punto 1.2 Class, 44kW, rv.2002

Napsal: 27 črc 2008, 07:07
od xxxe
Nějak tady nemůžu najít v příspěvku co vlastně ti Kysmen poradil?Nestačilo natáhnout od spínačky drát na elektromagnet. cívku co je na ON OFF paliva?

Napsal: 27 črc 2008, 10:51
od kysmen
ja teda auta moc neřeším, ale některé naftové čerpadla mají ovládací obvody imobilizeru přímo v sobě. Takže nahrávat Ř.J opravdu nepomůže, hlavně pokud tam žádné nejsou