Stránka 1 z 1

zesik v mostiku

Napsal: 09 zář 2008, 19:56
od miro1234
chcem sa spitat ako by som mal zapojit symetricke dva 300W zosilovace do mostika?

Napsal: 09 zář 2008, 20:04
od rezis
Velmi jenoduse na vstup jednoho privedes invertovany signal co jde na vstup prvni a repro pripojis meziplus jednoho a minus druheho. Pozor Vstupni impedance ma byt dvojnasobna tedy napr. jeden mohl jet do 4 ohm tak v mustku 8ohm.

Napsal: 09 zář 2008, 20:12
od Hop377
Zaciatok bol dobry, ale repro medzi plus a plus, vystupna impedancia je dvojnasobna.

Napsal: 09 zář 2008, 21:35
od rezis
Hop377 píše:Zaciatok bol dobry, ale repro medzi plus a plus, vystupna impedancia je dvojnasobna.
Jasne proste mezi vystupy. Neivertovany je plus invertovany minus. Ale vpodstate je to jedno. Jinak kdybys to dal jak jsme napsal prvne tak by to nebyl mustek. Ja nejak nejdriv pisu a pak premyslim. :lol: Omlouvam se za zmateni. Budu se snazit si to po sobe aspon precist.

Napsal: 10 zář 2008, 13:36
od PLV
Rezis, je to tím, že myslíš na jízdu traktorem a jak budeš projíždět nějakou těžkou překážku. Třeba rygol plný vody. :lol:

Napsal: 10 zář 2008, 16:07
od rezis
PLV píše:Rezis, je to tím, že myslíš na jízdu traktorem a jak budeš projíždět nějakou těžkou překážku. Třeba rygol plný vody. :lol:
Jsi mě někdy někde viděl? Jde o to se rozjet a přemyšlet až pak jak se dostat z problémů. Kdybych myslel předem tak tam nikdy nevjedu :lol:

Napsal: 12 zář 2008, 11:29
od djwoofer
kdyz budu myt 2 samostane zesilovace, kazdy ma svuj zdroj, tak pokud je zapojim do bridge, tak jak ste sparvne uvedly jeden zesik krmit signalem normalnim a druhy krmit invertovanym, reproduktor zapojit na + 1. a + 2. take v pohode , ale co ty - ? nemaji se nahodou spojit aby se spojili i ty zdroje ?!

Napsal: 12 zář 2008, 12:15
od EKKAR
Musí se spojit SPOLEČNÉ PÓLY OBOU ZESILOVAČŮ - takže pokud to máš živené z nesymetrických zdrojů, spoj jim záporné póly, jestli máš zdroje symetrické, spoj jim středy. Pozor, jestli je to v autě a každý zes má měnič z 12V na +/- něco, musíš ty středy spojit zvláštním spojem izolovaným od kostry auta - abys měl všecko výkonové oddělené od kostry. Stejně tak žádný z přívodů k repru nesmí být ukostřený...