ponyprog

Diskuze a poradna o programátorech a programování různých obvodů

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
roland
Příspěvky: 13
Registrován: 10 srp 2008, 02:00

ponyprog

#1 Příspěvek od roland »

Dobrý deň. Potreboval by som pomôcť. Skúšam programovať atmegu 8 a používam program PONYPROG. Mal som programátor urobený cez serial ale aj cez LPT port. A vždy, keď dám "write program", mi to spravý do 25%, potom sa to prepne na "verying", ktoré mi spravý do 100% a potom mi vypíše"Write failed". Prosím poradte mi.

Andrea
Příspěvky: 9340
Registrován: 07 zář 2007, 02:00

#2 Příspěvek od Andrea »

A přečíst ten čip jde?

Uživatelský avatar
roland
Příspěvky: 13
Registrován: 10 srp 2008, 02:00

#3 Příspěvek od roland »

Nejde. Mi to stále vypisuje "Device missing or unknown device".

Andrea
Příspěvky: 9340
Registrován: 07 zář 2007, 02:00

#4 Příspěvek od Andrea »

roland píše:Nejde. Mi to stále vypisuje "Device missing or unknown device".
A kterou verzi programátoru máš postavenou?

Uživatelský avatar
roland
Příspěvky: 13
Registrován: 10 srp 2008, 02:00

#5 Příspěvek od roland »

najprv som mal túto cez serial, ktorá mi išla len po 25%:
http://sajiduc.blogspot.com/2008/04/beg ... mming.html
potom som vyskúšal cez lpt, ktorá nešla vôbec.("Device missin or unknow device"):
http://www.qsl.net/ba1fb/avrisp.gif

A teraz mi nejde ani ten prvý cez seriový port.

Andrea
Příspěvky: 9340
Registrován: 07 zář 2007, 02:00

#6 Příspěvek od Andrea »

A procesor máš při programování napájený 5V a ještě nebyl programován (měněny fuse bity)?

Uživatelský avatar
roland
Příspěvky: 13
Registrován: 10 srp 2008, 02:00

#7 Příspěvek od roland »

-napájaný je 5V.
-programovaný už bol, ale bolo tam len 25% programu

Andrea
Příspěvky: 9340
Registrován: 07 zář 2007, 02:00

#8 Příspěvek od Andrea »

roland píše:-napájaný je 5V.
-programovaný už bol, ale bolo tam len 25% programu
A co ty fuse bity, ty nejsou měněné?

Uživatelský avatar
roland
Příspěvky: 13