magnetický motor. prosím nìkoho znalého o jednoduchou odpo

Dotazy na technické problémy, vlastní řešení technických problémů

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Zpráva
Autor
kikipylon

magnetický motor. prosím nìkoho znalého o jednoduchou odpo

#1 Příspěvek od kikipylon »

Dobrý den.. jsem technycký èlovìk ale alektronice,rozumím jen uživatelsky a základní principy ty chápu,, ale dnes jsem náhodou narazil na videjko na internetu,,vyrazilo mi to dech,, ((vím jak svìt funguje kdo je tady pánem a kdo rozhoduje kde budeme dìlat i lidskou poøebu( pøehnanì øeèeno),)) :D Jednoho pána co pohání svùj automobil magnetickým motorem,, to auto poøebuje jenom energii a suroviny pøi výrobì,,potom jezdí už ùplnì zadarmo,,sned jen provozní materiál, nikoliv benzín ani elektøinu èi jiný zdroj energie,k jeho pohybu. tak to tam tvrdí a ukazuje, tak jsem to pochopil. pohání ho magnetický motor,,tak abych se dozvìdìl více našel jsem tento web je tady o tomto motoru èlánek, díky za nìj,, rozumím tomu.,,našel jsem i jinde videjka,kde názornì ukazují jak to funguje v praxi,,ale jen v amaterských èi provizorních,,nebo spíše ve školním provedení pro pøedstavu.. kde si èlovìk øekne jooo toèí se to no ale podá to nìkdy nìjaký výkon? aby to bylo pøínosem tento geniální a v principu jednoduchý vynález. Ten pán to zmákl a dotáhl to až do praxe a to do auta, urèitì to je jeho život a dal tomu vše co mnìl,,ale není to velikánská spoleènost se spousty vìdcù a prostøedkù....možná proto je to na svìtì až tet a nechlubí se tím nikdo, jen on to udìlal a pøedstavil lidem jako jsem já,, krásnì øíka na konci,,technologie už je,funguje,tet vám to ukazuji jen chtít to použít,tet je ten èas. implantoval svùj motor do normálního auta,,sporták to nebude ale má to v uživatelské podobì,níkoliv super lehký kompozitní speciál na galùskách co jede že jede a nesmí foukat protivýtr,, kamera klame a neznám hmotnost ani rychlost co jsem tam vidìl,,ale lehkým výpoètem a odhadem,kombinaci èasu rychlosti vzdálenosti , vše odhadnuté,,(urèitì by se to v dobrém softu z toho videa dalo pøesnì spoèítat ),plus koeficient strát a záporných odporù ,stejné jako u normálního auta, ta kára!! má minimálnì 15 koní,,suuuper.... na amaterský prototyp.. stím se dá už jezdit do práce,, Chci se zeptat nìkoho ,,mluví pravdu a co pøedvádí je pravda,nebo je to možné??,alespon z teoretického hlediska.. nebo nìco zatajil nebo nedopovìdìl,, možná je tam spousty ale! o tìch nevím,, Proto se vás ptám a pøedem mooc dìkuji za odpovìd,,nebo alespon názor,nekoho znalejšího kinetyky a magnetizmu víc odbornì,,než já.. tady je ten odkaz na videjko,jsou tam hned i rùzné koncepèní názorné øešení,,dokonce to tam nìkdo zmákl i v elektromagnetické podobì.. nevím jak fuguje jeho.. strán ka je: http://www.youtube.com/watch?v=jt5z8L4L ... re=related tak a tet už jen doufám že mi nìkdo odpoví,alespon svùj názor.. Dìkuji s pozdravem Nikola Bardyn

Uživatelský avatar
Davidus
Zablokován
Zablokován
Příspěvky: 2439
Registrován: 01 čer 2005, 02:00

#2 Příspěvek od Davidus »

a hned 3x?

Uživatelský avatar
jezevec
Hlavní moderátor
Hlavní moderátor
Příspěvky: 5414
Registrován: 13 čer 2004, 02:00
Bydliště: Břeclavsko
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od jezevec »

Jednoduchá odpověď - blbina.
Jinak si projdi starší příspěvky, bylo to tu diskutováno.

Uživatelský avatar
kikipylon
Příspěvky: 18
Registrován: 25 říj 2008, 02:00

#4 Příspěvek od kikipylon »

jezevec píše:Jednoduchá odpověď - blbina.
Jinak si projdi starší příspěvky, bylo to tu diskutováno.


Vídím že tady má většina spíše skeptické názory,,byt velice vzdělaní lidé, a májí logické a přesné odůvodnění, tam chybu nevidím,,třba právě jí já tuším v názorných obrázkách a schématech. ze kterých ve svých hlavách uvažují.......nejsem ten co tomu tady rozumí, trochu dost rozumím aerodynamice,,ALE ! jen příklad,,všichni znáte náporový motor,,byl vynalezen a patentován,přitom nebyl předveden, je tomu asi t 100 let, Bylo moc ale.... a taky nikdy nefunkoval a pokoušeli se o to všicni letečtí motoráři,, fungoval jen podpůrně,but s raketovým motorem..např. ruské okřídlené protiletadlové střely,,nebo s proudovým motorem,, např. bleckbird SR 71.. a to jen náporovým stlačováním přidávali kyslík do expanzní komory či trysky. Je to jednoduchý až banální princip motoru asi nejůčinější motor na světě co se týče spalování paliv, ale o to těžší ho bylo ho zmáknout. Bylo hodně lidí co říkali to fungovat nebude,, když jsem se podíval na náčrty a schémata tohoto motoru, základní princip jsem pochopil a ano je to možná možné ale není tam to a ono, taky mi to v hlavě nehrálo,,pořád mi scházely duležité detaily které by mně přesvědčily že to bude fungovat, Dnes už Američané NASA ukázali že to funguje, sice ne uživatelsky čeká je ještě moc práce udělali první krok,,jen školní názornou pomůcku,,nic víc , ALE UŽ FUNGUJE A POHANI. A LETI,jsou jim v patách francouzi i japonci a rusko taky dlouho váhat nebude,,, může to bým malá revoluce v letecké dopravě.,, po této nedávné události uzpěšného pokusu a zdaru vědců v Nasa,,,jsem se podíval na náčty principu motoru jejich stroje,, a viděl jsem tam o moc víc,,pro většinu lidí jsou to obrázky stejné tet i ty předtím,, pro mně né viděl jsem konečně alespon přiblyžný a logický tvar náporového komresoru, spalovací komory, kde je palivová tryska,epicentrum zážehu a proč a kdy a kde přesně zažehne ,výfukovou trysku,, a najednou mi bylo vše naprosto jasné jak to funguje. motor zmáknou rychle,,ale softvér co ho bude krmit palivem a tím i ovládat,,,to bude ještě spousty pokusů,,
Tím chci jen říct,, že tady byly zavádějící pro mně náčrtky, obrázky a schémata,chytrých knížek,,které jen popisovali a snažili se znázornit něčí myšlenku, které se moc nevěřilo ale taky ji nikdo nezatracoval,,bylo tam jen moc ale,, tet už jsou náčrty lepší a lidí, i kdyby o ůspěšném pokusu nevěděli,,by bylo méně co si myslí že to asi nepůjde.. Nikola Bardyn

Uživatelský avatar
jezevec
Hlavní moderátor
Hlavní moderátor
Příspěvky: 5414
Registrován: 13 čer 2004, 02:00
Bydliště: Břeclavsko
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od jezevec »

Srovnáváš nesrovnatelný.
Magnetický nebo taky Johnsonův motor s permanentními magnety, pokud by fungoval, bylo by to perpetum mobile!
Pokud máš základní znalosti z fyziky, tak to pochopíš. Pokud ne, tvůj problém.

Uživatelský avatar
Sendyx
Příspěvky: 12118
Registrován: 05 čer 2005, 02:00
Bydliště: Ostrava

#6 Příspěvek od Sendyx »

Já nevím, čím to je, že všichni osvícenci s nějakým pokusem o perpetuum mobile* (nebo super novou progresivní myšlenku, kterou většina nechce pochopit, protože je většina sice vzdělaná, ale úplně blbá, nebo zmanipulovaná či rovnou zaplacená [politiky*, betonovou*, naftovou*, atomovou*, větrnou*, sluneční*, jinou* lobby]) mají naprosto stejnou rétoriku, myšlenkové postupy a závěry ? Je to nějaká infekce se shodnými přízraky ?

Jinak náporový motor bych nebral za jakýkoliv příklad. Teorie k němu se řešila před cca 50 roky a u toho SR71 je kombinován s klasickým motorem, jinak by se ta kráva od země neodlepila. O projektech s náporovým motorem můžeme jen spekulovat, protože TTD nejsou ani u jednoho dodnes zveřejněny, ať už SR71, nebo E152. Použití na PL raketách je známo z 60. let a Krug (kde byly rakety s náporovým motorem) byl u AČR taky, není třeba z toho dělat jakoukoliv senzaci.

*nehodící se škrtněte, podle svého politického, kulturního, rasového, mentálního či jiného rozpoložení

Uživatelský avatar
FERYACT
Příspěvky: 2285
Registrován: 20 dub 2005, 02:00
Bydliště: Krnov

#7 Příspěvek od FERYACT »

Pracoval jsem celý život v elektrotechnice s magnetickými motory.
Všechny motory v elektrotechnice pracují na magnetickém principu.
Dvě magnetická pole se podle konstrukce přitahují či odpuzují
a způsobují otáčení rotoru.Elektrická energie k motoru přivedená
je větší než práce kterou motor odvede.To bychom si mohli na motor
připojit dynamo a z dynama pohánět motor. A perpetum mobile by bylo
na světě.

Uživatelský avatar
kikipylon
Příspěvky: 18
Registrován: 25 říj 2008, 02:00

#8 Příspěvek od kikipylon »

u srr 71,i rket,, různého typů,,bylo náporovým stlačováním jen přidáván kyslík do trysky rakety kdyby raketa uhasla,,systém náporového motoru by samovolně nefungovala,,bylo to 50na 50,, raketa nemusela vozit sebou tolik okysličovadla,, u black birdu je to podobně definované,,ale má dvě spalovací komory jednoduše proudový motor,,kde se mnělo vpouštět více paliva než v něm vyhoří a zbytek se mněl přesunout do spalovací trysky náporového motoru, vým jen zase schématicky jak to mnělo fungovat,,vlastně stejně jako o raketováho principu ,, mněla umět M ach 7 ale klasické proudové motory se sebelepší regulaci rychlosti a tlaku vzduchu se nedostaly přes M 3,5 ,, projevuje se to že letadlo má hodně výkonu a zrychloje a pak z ničeho nic přestává klest výkon,,přestává hořet směs v motoru až uhasne,,, proto regulují kočičími vrátky vstup vzduchu v závislosti na rychlosti a techycky jsou schopni jít jen někam.. no a black bird,prý nikdy přes tři machy nešel proč to nevím,,jestli konstrukce,,letadla nebo motoru jim to neumožnovala,nebo jinej důvod. Magnetům nikdo nevěří ale taky o nich relativně málo víme,, umíme je vyrobit,, neříká nikdo že ty motory budou fungovat na věky,, taky se z nich jednou ta síla třeby vytratí nevím,,, stejně jako u jaderné energie,, nikdo nemá ani představu kolij je sýli v jádře,, četl jsem článek u kursku jad, ponorce,, tet nevím cca 240m dlouhá a průměr snyd 25m,, no prostě veliká,, dnes tyto ponorky umí na hladině plout rychlostí až 180 kmh a pod hladinou snad tet si nepamatuji přesně 140 kmh,, díky atom energii,, jen vím že mi o toho kursku psali že plnou rychlostí kdyby obeplula zeměkouli dokola,,spotřebuje v reaktoru hmotu o velikosti tenisového míčku,, taky neuvěřitelné pro laika kde se tam vzala ta energiee,,nedokářeme to k ničemu přirovnat,, a mágnetizmus,,, jo stojí něco ten magnet vyrobit a nebude třeba na věky,,ale v systému motoru ten zisk může být výc neuvěřitelný a ůčinější než atom jádro a jeho technická náročnost z něj dostat tuto energii.

Uživatelský avatar
Sendyx
Příspěvky: 12118
Registrován: 05 čer 2005, 02:00
Bydliště: Ostrava

#9 Příspěvek od Sendyx »

Bláboly, nic než bláboly. Jaderná energie je teoreticky fyzikálně zdůvodněná, teorie byla v předstihu před praktickým využitím. "Volná energie", "magnetické motory" atd. nikdo teoreticky věrohodně nezdůvodnil, ani v praxi věrohodně nepředvedl.

Uživatelský avatar
kikipylon
Příspěvky: 18
Registrován: 25 říj 2008, 02:00

#10 Příspěvek od kikipylon »

elekro motorům rozumím a stejnosměrným velice dobře,,mám praktické zkušenosti,, Ale o to o magnetyckého motoru jde,, využit sílu magnetu k přenosu síly,,neumíme je ovládat,, o to se lidé co konstruktuji tento motor snaží, většinou mechanickou cestou,
elektro magnety umíme ovládat a tak vznukla cela řada druhů el motorů,,ale je tam elektromagnet a ten potřebuje elektrickou energii. například stejnosměrné,,, fuhgují s prmanentnímy magnety fungují když ja dáme prič nefungují,místo nich může být elektro magnet,a zase budou fungovat,,ale kombinaci per. magnet a per.magnet,, o to se lidé pokouší,,je spousty videji kde ukazují že se jejich motory točíí non stop překonávají stráty v ložiscích a jiných vlivech, znamená to že to nějaký výkon má!

Uživatelský avatar
Sendyx
Příspěvky: 12118
Registrován: 05 čer 2005, 02:00
Bydliště: Ostrava

#11 Příspěvek od Sendyx »

Jo, na videu jsem viděl i Vetřelce, marťany, létající talíře, medvídka Pú a pravdomluvného politika. A co teprv Švankmajerova Adéla, co ještě nevečeřela :lol:

Uživatelský avatar
kikipylon
Příspěvky: 18
Registrován: 25 říj 2008, 02:00

#12 Příspěvek od kikipylon »

no tak se nam zase fyzika zase o něco rožšíří :D třeba je hodně neznámého.

Uživatelský avatar
pajosek2
Příspěvky: 3992
Registrován: 24 úno 2007, 01:00
Bydliště: Zlínsko
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od pajosek2 »

Jsi na špatné adrese.Je to jako by jsi se ptal zahradníka jak se operuje slepé střevo.Tady si lidé pořád spojují "Perpetum mobile" s magnetickým motorem.Jsou to dvě odlišné věci.

:!: :!: :!: :!: PRO ZABEDNĚNCE :!: :!: :!: :!:
PERPETUM MOBILE -zařízení které si svou činností vyrábí dost energie pro svůj další provoz.

MAG. MOTOR/QMM/-zařízení,které využívá energii doposud nevyužívanou.

Jinak jsou tu špičkový odborníci,ale ne v tomhel oboru.V téhle obalsti se tady setkáš s nepochopením.
To,že někdo dělá věci jinak než by jsi je dělal Ty ještě neznamená,že to dělá špatně.

Nemám zájem o korekci pravopisu.

Uživatelský avatar
Sendyx
Příspěvky: 12118
Registrován: 05 čer 2005, 02:00
Bydliště: Ostrava

#14 Příspěvek od Sendyx »

No tak bádej, nobelovka tě nemine. Ale pšššt, stačí se podřeknout, třeba o rychlých diodách, a už jdou po tobě tajné služby. Doporučuji při bádání raději zalézt pod stůl a nikomu ani muk, ty družice dneska sledují člověka i na záchodě :lol:

Uživatelský avatar
kikipylon
Příspěvky: 18
Registrován: 25 říj 2008, 02:00

#15 Příspěvek od kikipylon »

sendyx,,,jedno vím jistě,, tady to je jen drbárná, tady se nic nevymyslí,, to se musí něco dělat,, vím že tam můžou lhát na tech videjí ale taky né. spíše očekávám a proto tady jsem že napíše člověk: Jo viděl jsem taky videjko dostal jsem chut a postavil jsem to co jsem videl to samé, at jsem se snažil sebe víc,,mně to nefungovalo,,ale na videu jo.. To by byla pro mně nejlepší odpověd,, ale bohužel, zatím odpovídají jen ti co to ani nezkusili,,prostě mají jasno to je blbost.
ale člověk praxí a zkoumáním,třeba i bohužel někdy když je v nesnázích tak jen způsobem pokus omyl,, občas na něco přijde a posune se dál a nebo i rovnou udělá oběv. těmto lidem říkáme VYnálezci.
jak jsem psal jsem aerodinamik a nedšenec do modelu letadel, dlouhé roky jsem lítal závodní kategorii,, která se tak zdokonalila,, že základním výpočtem který se učí u nás na VŠ školách, by tyto letadla neměla vůbec létat a tak výkoně už vůbec byl jsem za pitomce,,než jsem jim to praktycky ukázel, že můj speciál veliký 60 cm rozpětí váhy 350 g s výkonem na vrtuly( né příkon do el motoru) 54w bude létat průletovou rychlostí 225 kmh a na uzavřené trati 300m dluhé na třech zatáčkách manévrovat poloměrem r 12, bude mít průměrnou rychlost 187 kmh.. a bude se dát s tímto modelelm bezpečne odstartovat i přistát. A je to tak kdo nevěří,,rád přijmu sázku :D

Odpovědět

Zpět na „Poradna“