Univerzálne obaly pre žiarovky TESLAMP

Vše, co se týká osvětlení

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
DELONG
Příspěvky: 1361
Registrován: 16 dub 2006, 02:00
Bydliště: SVK

Univerzálne obaly pre žiarovky TESLAMP

#1 Příspěvek od DELONG »

Kúpil som si túto žiarovku v univerzálnom obale 24V 100W E27 a na obale tiež "vyrité" 60W 150V E27 ale to som si už nevšimol :lol: Výrobcovia začali šetriť už skvôr ako prišla svetová kríza :lol: Čo tak vymyslieť jeden obal pre všetky žiarovky :idea:
Přílohy
Ziarovka a obal.JPG
(60.25 KiB) Staženo 128 x
Obal žiarovky 1.JPG
(57.84 KiB) Staženo 121 x
Obal žiarovky.JPG
(55.69 KiB) Staženo 116 x

Uživatelský avatar
Crifodo
Příspěvky: 14471
Registrován: 11 říj 2005, 02:00

#2 Příspěvek od Crifodo »

150V, to je napětí na lodích nebo na lanovkách?

Příště snad radši tu žárovku nechat ležet na regálu a shánět se po žárovce Philips nebo Osram nebo jiné (zatím) civilizované značce.
Teslamp je snad firma už dávno v konkursu?

Lukas-Peca
Příspěvky: 3886
Registrován: 06 kvě 2007, 02:00
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Lukas-Peca »

150 V se celkem hojně používá na dráze ve výkonovém spektru 5 až 500 W. S bajonetem i závitem, mléčné i čiré, a všechno Holešovice... Jinak nejspíš ještě dojíždí skladové zásoby.

Uživatelský avatar
Oldradio
Příspěvky: 995
Registrován: 12 říj 2005, 02:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Oldradio »

150V/60W bývaly ve starých tramvajích, vždy 4 zapojené do série na 600V, s klasickým závitem E27. Myslím si, že původně tento model nebyl vůbec volně v prodeji, tak použili krabičky, co jich měli přebytek.

Uživatelský avatar
Crifodo
Příspěvky: 14471
Registrován: 11 říj 2005, 02:00

#5 Příspěvek od Crifodo »

Oldradio píše:původně tento model nebyl vůbec volně v prodeji, tak použili krabičky, co jich měli přebytek.
při pohledu na baňku žárovky uvidíš že nejen krabiček...
Vypadá to, že někdo docela hnusně opravdu vymetá sklady. Vzhledem k tomu že tady nejde o potraviny nebo nějaké ohrožení zdraví, asi se to dá jen a pouze vztáhnout na nepozornost zákazníka... :roll:

Uživatelský avatar
Artaban001
Příspěvky: 9457
Registrován: 01 dub 2004, 02:00
Bydliště: Pendrov

#6 Příspěvek od Artaban001 »

Lukas-Peca píše:150 V se celkem hojně používá na dráze ve výkonovém spektru 5 až 500 W. S bajonetem i závitem, mléčné i čiré, a všechno Holešovice... Jinak nejspíš ještě dojíždí skladové zásoby.
Možná tak v lokomotivách, ve vagónech je jen 24V nebo 48V..

Lukas-Peca
Příspěvky: 3886
Registrován: 06 kvě 2007, 02:00
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Lukas-Peca »

Artaban001 píše:
Lukas-Peca píše:150 V se celkem hojně používá na dráze ve výkonovém spektru 5 až 500 W. S bajonetem i závitem, mléčné i čiré, a všechno Holešovice... Jinak nejspíš ještě dojíždí skladové zásoby.
Možná tak v lokomotivách, ve vagónech je jen 24V nebo 48V..
jj... v motorových lokomotivách 150 V, v elektrických a motorácích 48 V, ve vagónech a modernějších loko 24 V. Ale moc se na to nehledí, viděl jsem žárovku 50 V/25 W na místě, kde by měla být 25 V/50 W :lol:

Uživatelský avatar
Artaban001
Příspěvky: 9457
Registrován: 01 dub 2004, 02:00
Bydliště: Pendrov

#8 Příspěvek od Artaban001 »

To vím, to se tam dává, když nejsou ty na těch 24V :-)

Uživatelský avatar
ZdenekHQ
Administrátor
Administrátor
Příspěvky: 25593
Registrován: 21 črc 2006, 02:00
Bydliště: skoro Brno
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od ZdenekHQ »

Přesunuto
Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?
]

Odpovědět

Zpět na „Osvětlovací technika“