TV MASCOM MC7460S TF/100 sasi PT 100

Servisní část určená pro profesionály

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
vychodniar
Příspěvky: 3
Registrován: 21 kvě 2007, 02:00

TV MASCOM MC7460S TF/100 sasi PT 100

#1 Příspěvek od vychodniar »

Chlapci pomozte som v koncoch. Mam TV TV MASCOM MC7460S TF/100
dal som ho do opravy, pretoze vykazoval poruchu:roztiahnuty obraz do stran a nejake vodorovne asi 5 ciarky v hornej casti obrazovky takze ked isli titulky tak to vyzeralo akoby sa vracali spet k tym ciarkam. Opravar tie zavady opravil, az na to ze ostala zdeformovana grafika aj na obraze ked su zvisle ciary to vidno smerom dole sa deformuju /zuzuju/: Opravar mit tvrdil ze to tak musi byt, hoci ked bol TV novy mal perfektny obraz nezdeformovany a aj TXT mal perfektnu nezdeformovanu grafiku. Mozete mi poradit ?. U nas to nevie nikto spravit.

Pesko
Příspěvky: 562
Registrován: 04 dub 2007, 02:00
Bydliště: vých.SK

#2 Příspěvek od Pesko »

Ten TV musíš dať opraviť opravárovi televízorov.

kondik
Příspěvky: 3763
Registrován: 25 pro 2006, 01:00

#3 Příspěvek od kondik »

xxx
Naposledy upravil(a) kondik dne 15 lis 2017, 21:40, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
kokun
Příspěvky: 8693
Registrován: 21 čer 2008, 02:00
Bydliště: Valachy

#4 Příspěvek od kokun »

vychodniar píše:Chlapci pomozte som v koncoch. Mam TV TV MASCOM MC7460S TF/100
dal som ho do opravy, pretoze vykazoval poruchu:roztiahnuty obraz do stran a nejake vodorovne asi 5 ciarky v hornej casti obrazovky takze ked isli titulky tak to vyzeralo akoby sa vracali spet k tym ciarkam. Opravar tie zavady opravil, az na to ze ostala zdeformovana grafika aj na obraze ked su zvisle ciary to vidno smerom dole sa deformuju /zuzuju/: Opravar mit tvrdil ze to tak musi byt, hoci ked bol TV novy mal perfektny obraz nezdeformovany a aj TXT mal perfektnu nezdeformovanu grafiku. Mozete mi poradit ?. U nas to nevie nikto spravit.
Tak nazpět k "opravárovi" (máš přeci 3. měsíční záruku na opravu!), ať tam z generátoru "nahodí" mříže, nebo šachovnici a seřídí v ServisMódu (když to uměl "rozštelovat", ať to taky "zešteluje").
Na 100 Hz-ovku a ServisMód budeš sám "krátký" :roll:
Honza - kokúň
__________________________
Žádný učený z nebe nespadl, ale pitomce jako by shazovali

kondik
Příspěvky: 3763
Registrován: 25 pro 2006, 01:00

#5 Příspěvek od kondik »

xxx
Naposledy upravil(a) kondik dne 15 lis 2017, 21:40, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Mysteri
Příspěvky: 2875
Registrován: 12 bře 2008, 01:00
Bydliště: Považie - Vorošilovo

#6 Příspěvek od Mysteri »

kondik píše:
kokun píše: Tak nazpět k "opravárovi" (máš přeci 3. měsíční záruku na opravu!),
Spravím si reklamu, môžem ? (ja dávam 6).
Pri súčastnej kvalite súčiastkovej základne, 6-mesiacov je už odvaha. Ja dávam 3, ale keď mi to dovlečú náhodou späť za 4-5 mesiacov, tak prižmúrim oko a uznám záruku.

kondik
Příspěvky: 3763
Registrován: 25 pro 2006, 01:00

#7 Příspěvek od kondik »

xxx
Naposledy upravil(a) kondik dne 15 lis 2017, 21:44, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Mysteri
Příspěvky: 2875
Registrován: 12 bře 2008, 01:00
Bydliště: Považie - Vorošilovo

#8 Příspěvek od Mysteri »

kondik píše:No u mňa je to rok že prižmúrim oko. A to že súčiastky sú "kvalitné" to nikto nepochopí veď na vine je opravár ten mi to spravil zle!
Ono je dobré keď telka beží aspoň dva roky, vtedy ťa vychvália do nebies. Ale ak odíde niečo vďaka nekvalite súčiastok, tak to si potom v riti, pretože to nikto NEPOCHOPÍ.
Preto mám najradšej opravy, keď telku otvorím a je tam viditeľný studený spoj /najlepšie na sieťovom vypínači :lol: /. Nič tam nemusím meniť, preto netŕpnem, či mi to vráti a keď mu to ešte v ten deň priveziem, tak som u neho super odborník, ktorého potom odporúča ostatním :wink:

Uživatelský avatar
BOBOBO
Příspěvky: 18110
Registrován: 25 úno 2008, 01:00
Bydliště: Rychnovsko

#9 Příspěvek od BOBOBO »

Ne , zásadně nevracím zařízení ten den . Vždyť jsi tam nic neudělal .

Odpovědět

Zpět na „Servis televizorů, monitorů a projektorů - PROFI sekce“