Stránka 1 z 1

zapalování Felicia

Napsal: 11 led 2009, 17:19
od ESTRA
Mám Felicii 1,3 MPI. Startuje perfektně i v současných mrazech na první otočení. Pokud ale chcípnu už zahřátý motor, téměř nejde nastartovat ! Pravděpodobně stříkne benzín na svíčky a nepřeskočí jiskra. :cry:
Na fóru Škoda na toto téma doporučovali vyměnit mnoho různých dílů, často naprosto nesmyslně. Proto zkouším toto fórum, plné elektrikářů, zda nemáte někdo zkušenost uvedeným problémem. :?:
Nejpravděpodobnější se podle fóra Škoda zdála zapalovací lišta. Je přímo na svíčkách a jsou v ní dva transformátory. Je dost drahá abych ji jen tak na vyzkoušení koupil.

Napsal: 11 led 2009, 17:39
od badoch
Na Vagu zkontrolovat snímač teploty (G62 tuším)vody pro řj , pozor budík na přístrojovce má jiný snímač.

Napsal: 11 led 2009, 18:14
od Topik
ESTRA píše:Mám Felicii 1,3 MPI. Startuje perfektně i v současných mrazech na první otočení. Pokud ale chcípnu už zahřátý motor, téměř nejde nastartovat ! Pravděpodobně stříkne benzín na svíčky a nepřeskočí jiskra. :cry:
Na fóru Škoda na toto téma doporučovali vyměnit mnoho různých dílů, často naprosto nesmyslně. Proto zkouším toto fórum, plné elektrikářů, zda nemáte někdo zkušenost uvedeným problémem. :?:
Nejpravděpodobnější se podle fóra Škoda zdála zapalovací lišta. Je přímo na svíčkách a jsou v ní dva transformátory. Je dost drahá abych ji jen tak na vyzkoušení koupil.
..zkontroluj snimac otacek na setrvaku...1.odpor snimace,2.vizualne-muzou na nem byt nabaleny kovove spony, ktere zkresluji start.signal,3.snimac prestava fungovat prave pri zahratym motoru jelikoz se teplotou zmeni odpor-reseni vymena.

Jinak urcite zkontrolovat i snimac vody!
piny 1a3 pri 20stupnich-odpor cca. 1940ohmu
piny 1a3 pri 80stup. - odpor cca.200-400ohmu

Napsal: 11 led 2009, 18:41
od jopo166
mal som tten sami problem dlho som startoval ked bol motor zahriaty a za studena startoval mal som vtedi najazdenich 40000km a bolo to cidlo teploti hned na termostate po vymene vsetko OK MAM FELDU

Napsal: 11 led 2009, 19:18
od no_-_name
též se přikláním k čidlu teploty vody

Napsal: 11 led 2009, 23:01
od ESTRA
Díky všem.
K vyzkoušení se asi dostanu až příští sobotu, protože nemám garáž a venku je pěkná kosa.
Dám vědět, jak to dopadlo. :arrow:
Jirka

Napsal: 27 bře 2009, 03:23
od D.i.n.g.o
Mìl jsem tentýž problém na Mazdì 323 1,6i z roku 1989 za studena chytla na první otoèení a to i pøi -20°C, po ohøátí motoru nebyl problém aby chytla hned, ale jakmile se odstavilo auto a tøeba za 20minut sem chtìl nastartovat, tak to trvalo daleko déle anìkdy i na nìkolikrát. Tipuju to na to, že vstøikování dává moc bohatou smìs.
(auto je už zrecyklováno, mìl jsem ho dva roky a nikdy žádný jiný problém a to se startováním poøád stejné)

Napsal: 27 bře 2009, 17:43
od blahojan
Kontrola cez vag, a ked teplota je ok tak vymen snimac otacok.