Hezký den
je to spíše anketa než dotaz. Ptám se jaký kdo používá program k administraci zakázek v servisu elektroniky. Nějaký speciální firemní soft, dělaný na zakázku nebo volně sehnatelný na netu. Když jsem dělal v servisu používali jsme databázový program Servis, jen vím že to běželo na Samba serveru.
Riker
Jaký soft používáte
Moderátor: Moderátoři
Tak tohle mne taky zajímá...
Já bych rád nějaký software, který umí kromě evidence zakázek vést skladové hospodářství, nejlépe inteligentní účetnictví s modulem pro servisní činnost. Kdysi jsme měli k dispozici chytrý software, bohužel jeho tvůrci ho přestali r. 2000 podporovat. Asi jsem byl tím dost zmlsán, něco takového bych rád. Jde o vedení skladových karet včetně informace o nákupu od dodavatele, o podporu řešení objednávek, oceňování nakoupeného materiálu atd.
Já bych rád nějaký software, který umí kromě evidence zakázek vést skladové hospodářství, nejlépe inteligentní účetnictví s modulem pro servisní činnost. Kdysi jsme měli k dispozici chytrý software, bohužel jeho tvůrci ho přestali r. 2000 podporovat. Asi jsem byl tím dost zmlsán, něco takového bych rád. Jde o vedení skladových karet včetně informace o nákupu od dodavatele, o podporu řešení objednávek, oceňování nakoupeného materiálu atd.