Stránka 1 z 1

Šetrič paliva

Napsal: 27 bře 2009, 14:31
od Jancis1
Čo si myslíte o tomto šetriči paliva http://www.stronger.sk/produkt.html ? Neviem presne koľko to stojí, ale na osobné vozidlo asi okolo 10000 Sk, čiže dosť drahé. Úspora sa ževraj pohybuje od 9 do 20%. Je mi ale podozrivé to, že ak je to naozaj funkčné, prečo to už nemontujú výrobcovia áut...

Napsal: 27 bře 2009, 14:49
od Pan Známý
A kdyby to bylo úèinné, tak jako první to má armáda v každém tanku, vrtulníku a letadle. Kdyby nìkdo prodloužil dobu letu o 10%, nebo jenom o 5%, dostane nobelovku a bude boháè.

Napsal: 27 bře 2009, 14:54
od Maskot
Cosi podobneho jsem dostal pri koupi auta jako pozornost plus ramecek na radio.Ani jedno ani druhe jsem zatim nepouzil,takze k funkcnosti se nevyjadrim,snad jen u toho odkazu ty reference hlavne u Fabie HTP,no nevim.S Puntem o temer stejnem obsahu jezdim i ted pres zimu kolem 5 l/100km i bez sporice.Mozna se odhodlam jednou to tam namontovat,pokazit to snad nemuze nic,nebo pokud budes chtit rad Ti ten zazrak odprodam :D

Napsal: 27 bře 2009, 15:04
od Jancis1
Ja to neplánujem kúpiť, ja len aký máte na to názor. Mňa na to nahováral jeden známy, ale ja som mu rovno povedal že tomu neverím.

Napsal: 27 bře 2009, 16:32
od EKKAR
Nejenže to nefunguje, ale třeba tohle: (citace)
"...Predpokladá sa, že pozmenením štruktúry, teploty a rýchlosti spaľovania sa palivo spaľuje kompletnejšie, pričom je možné použiť bezolovnaté palivo tam, kde by sa malo použiť iba olovnaté, a to bez rizika poškodenia ventilov a podobne, ku ktorému zvyčajne dochádza pri použití bezolovnatého paliva namiesto olovnatého..."
už je doslova na žalobu - tvrdit takovouhle nehoráznost může jen naprostý idiot a imbecil, který o motorech, palivech a spalování neví ani co by se za nehet vešlo!

Napsal: 27 bře 2009, 16:54
od jandu
Calgon 2.

Napsal: 27 bře 2009, 17:04
od makino
A ešte k tomu dostaneš úplne zadarmo WS krájač, magnetický pás Dr. Lewina , nože ktoré sa nikdy neotupia. kozmodisk , niečo možno pridá Přemek Podlaha. No nekup to!

Napsal: 27 bře 2009, 18:30
od rezis
Maskot píše:S Puntem o temer stejnem obsahu jezdim i ted pres zimu kolem 5 l/100km i bez sporice.
Jaké máš Punto? MámSX60 r.v98 a jezdím okolo 7l zima léto skoro stejně.
K tématu: to s těmi ventily je totální blbost. Olovo slouží k dotěsnování a "měkkému" dosednutí ventilu. navíc nevím jak chtějí ovlivit kvalitu spalování v dnešní době elektroniky. U karburátoru bych jim to ještě sežral :lol:

Napsal: 27 bře 2009, 18:54
od EKKAR
rezis píše: ...K tématu: to s těmi ventily je totální blbost. Olovo slouží k dotěsnování a "měkkému" dosednutí ventilu...
Olovo v podobě tetraetylu olova sloužilo primárně jako antidetonační přísada (zvyšuje oktanové číslo paliva) a jako sekundární funkce u něj bylo využíváno MAZACÍ A CHLADICÍ FUNKCE vysráženého kovového olova na vodítkách a dřících ventilů - která zároveň brání vypalování ventilových sedel. Tyto pomocné funkce plní u dnešního "SPECIÁLU" přísada na bázi draselného mýdla do "obyčejného" bleifrei Naturalu. Motory určené přímo na bezolovo mají použitý jiný materiál na sedla ventilů (tvrdokov místo šedé litiny), takže u nich vypalování sedel nehrozí.