RFT EO 213 ina zavada

Problémy s měřícími přístroji, detektory fyzikálních veličin, detektory kovů a další

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Split
Příspěvky: 762
Registrován: 02 pro 2006, 01:00
Bydliště: Komárno

RFT EO 213 ina zavada

#1 Příspěvek od Split »

Zdravim. Dlhu dobu zhanam osciloskop a postastilo sa mi zohnat si toto hovado. Som student cize peniaze nemam ani na chlast (ani nepijem) a som rad za kazdy prejav samaritanstva. To je dovod preco by som sa pustil do opravy tohoto skopu.

Zavadu by som popisal asi nasledovne. Zdroj by teoreticky mal fungovat pretoze ledka svieti. Neviem ci je napajana zo zdroja alebo z 230V. Problem je ale so zobrazovanim. Vyzera to ako podsvetlenie a nie ako bod. Da sa nastavit jas na ostrost nereaguje ani na posuv vertikalny ani horizontalny. Bud som nieco zabudol zapnut alebo neviem..Vyzera to ako velka zelena bodka. Prikladam foto. Dufam ze nie je v prdeli obrazovka lebo zatial mi len to pripada do uvahy.
Vsetko co sa da pokazit sa raz pokazi.

Uživatelský avatar
Split
Příspěvky: 762
Registrován: 02 pro 2006, 01:00
Bydliště: Komárno

#2 Příspěvek od Split »

tak teda na posuv vertikalny reaguje..ale na horiznot alny nie..ale aj ten vertikalny je taky divny
Přílohy
Snímek 088.jpg
plny jas vychylenie na max vertikalne...rovnake na oboch kanaloch
(246.26 KiB) Staženo 74 x
Snímek 086.jpg
plny jas bez vychylenia
(249.25 KiB) Staženo 87 x
Vsetko co sa da pokazit sa raz pokazi.

Uživatelský avatar
fero7
Příspěvky: 2250
Registrován: 20 led 2007, 01:00

#3 Příspěvek od fero7 »

To vyzera ze za obrazovkou svieti 40W ziarovka.
Dufam ze vo vnutri do nebude prazdne.

Uživatelský avatar
radekrd
Příspěvky: 642
Registrován: 21 kvě 2008, 02:00
Bydliště: Moravský Krumlov
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od radekrd »