schéma VHS Philips VR-685

Poruchy, opravy, tipy, triky, servisní menu

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
medidek
Příspěvky: 10
Registrován: 30 pro 2004, 01:00
Bydliště: P?elou

schéma VHS Philips VR-685

#1 Příspěvek od medidek »

Nemáte někdo schéma na video VR-685? Opravoval jsem mechaniku a když jsem ji dal zpět, bylo celé chcíplé, bez reakce na zasouvání kazety.
Díky. :idea:

Uživatelský avatar
durkovic
Příspěvky: 1890
Registrován: 18 pro 2004, 01:00
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

philips vr-685

#2 Příspěvek od durkovic »

asi si nieco zle poskladal,alebo pozri ci mas napajany motorcek na kazetovy vytah (zmeraj ci do neho ide stava)

Uživatelský avatar
medidek
Příspěvky: 10
Registrován: 30 pro 2004, 01:00
Bydliště: P?elou

#3 Příspěvek od medidek »

Nejdou některá infračidla (nesvítí diody) a nevím odkud jsou napájeny.
Mezi nimi je i čidlo reagující na zasunutou kazetu, tudíž logika ji nevyhodnotí.

Návštěvník

Re: schéma VHS Philips VR-685

#4 Příspěvek od Návštěvník »

medidek píše:Nemáte nìkdo schéma na video VR-685? Opravoval jsem mechaniku a když jsem ji dal zpìt, bylo celé chcíplé, bez reakce na zasouvání kazety.
Díky. :idea:
Bohužel nedokážu odpovìdìt na Vaši otázku, ale mìl bych prosbu. V mauálu Philips VR-685 se hovoøí o možnosti ovládat ovladaèkou k videu i TV. Seznam kodu by mìl být na poslední stranì, ale ta mi bohužel chybí. Nemohl byste mi poslat kod na TV SONY a PANASONIC.
díky
2kevin@seznam.cz

Uživatelský avatar
6610i
Příspěvky: 11
Registrován: 01 dub 2005, 02:00
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od 6610i »