Stránka 1 z 1

Regler dobíjení felicia - zpětná vazba

Napsal: 01 čer 2009, 14:25
od Jamjam
Zdravím, ví někdo, od čeho je ten bílý drát vedoucí z regulátoru? Mám altík z feldy na korejcovi, původní měl zpětnou vazbu od napájení řídící jednotky, ten z felicie ji má přímo ze svého výstupu. Korejci dávali tenký dráty, takže mi palubní napětí dost houpe podle zátěže. Není ten drátek náhodou zpětná vazba regleru?

Napsal: 01 čer 2009, 15:08
od pepik9
Ten drat je pripojen na kontrolku a vystup pomocnejch diod. (vstup budiciho napeti).

Napsal: 01 čer 2009, 15:27
od breta1
ten drát jsem označil šipkou

Napsal: 01 čer 2009, 15:41
od Jamjam
Díky. Takže zpětnou vazbu bere šroubem.

Napsal: 02 čer 2009, 07:26
od Sandal
Ahoj
Připojim se s dotazem.
Mám VW GII TD a po nastartování motoru ještě dožhavuje a po odskočení relé žhavení vznikne velkej napěťovej impuls kterej mi neustále ničí rádio a ostatní věci připojené k palubní síti.Regec zřejmě nestačí tak rychle zareagovat a snížit buzení altíku a chci se zeptat jestli by ten impuls moh spapat velikej konďour co se dává když je v autě nějakej silnej audio zesilovač.Nebo dát před rádio hondně rychlou elektronickou pojistku?Takovou mám ale musí se ručně "nahazovat" :(
Regulátor sem měnil a je to pořád stejný.Jak silná pecka to je,nevim.Nemám to čim změřit.

Napsal: 06 čer 2009, 13:23
od rolandt
nieco take co popisujes sa podla mna moze stat len ak nemas dobre spoje medzi alt. a baterkou.
kondik ti najskor nepomoze, ved baterka by nemala dovolit skokovu zmenu napatia, skontroluj spoje, tam to musi byt niekde.

Napsal: 07 čer 2009, 01:45
od kevin_mitnick
Sandal píše:Ahoj
Připojim se s dotazem.
Mám VW GII TD a po nastartování motoru ještě dožhavuje a po odskočení relé žhavení vznikne velkej napěťovej impuls kterej mi neustále ničí rádio a ostatní věci připojené k palubní síti.Regec zřejmě nestačí tak rychle zareagovat a snížit buzení altíku a chci se zeptat jestli by ten impuls moh spapat velikej konďour co se dává když je v autě nějakej silnej audio zesilovač.Nebo dát před rádio hondně rychlou elektronickou pojistku?Takovou mám ale musí se ručně "nahazovat" :(
Regulátor sem měnil a je to pořád stejný.Jak silná pecka to je,nevim.Nemám to čim změřit.
Skontroluj ukostreni baterky, alternatoru a motoru... Nejcasteji je na vine odhnity Cu pasek mezi motorem a kastli...