Simson S51 z 6V na 12V
Napsal: 22 črc 2009, 21:36
zdárek baslířáci... koupil sem si sifona S51... jezdí skvěle, ale jediná muška co mě na tom štve, je těch 6V... jel sem po neosvětlený komunikaci a bohužel sem musel hodně pomalu a ve velkejch otáčkách abych nebrázdil příkopy.
Zajel sem se tedy zeptat do nejbližší mototechny, a tam mi řekl, že předělávat to nemá cenu, protože by to vyšlo hodně draho... cca 4000,- jako cívky samotný by vyšli asi na 900 kč, to by mě až zas tolik nebolelo, ale dát 2500,- jen za BLBOU rozvodovou krabičku to by mě už bolelo...neboť nejsem takovej 🤐, abych ty prachy za to dal.Tak sem si myslil, že bych si ji udělal sám doma.Přece by to vyšlo levnějc, když nějaký součástky mam zadáčo...
Myslil sem ( jestli by to teda šlo ) že bych zapalovací cívku a prostě celou zapalovací elektroniku nechal v 6V a zbytek ( tj. světelná/é cívka/y a dobíjecí cívka ) bych hodil do 12V.
Už sem jednou měl sedlo a nádrž dole, ale stejnak sem se v tom nevyznal, hrozná smět kabelů, a navíc předchozí majitel byl hovado, a ty kabely kopletně zamotal, různě pospojoval,tak je div, že to vubec všechno funguje.Ja ho chci přes zimu celej rozebrat a elektriku natahat nově.Vůbec nwm co všechno je do té "krabičky" zapojené.To je mi ostatně zatím jedno, na to budu hledět až při montáži nové elektriky.
Jestli by ste teda někdo našel někde to schéma na tu "krabičku" tak budu moc rád.Protože radši budu ve tmě jezdit pomalu jak moje babička s jedním okem a půlkou nohy, než solit 4 tácy.
díky všem kdo něco najdete,bo se mi nějak budete snažit pomoct.Zatím...
Zajel sem se tedy zeptat do nejbližší mototechny, a tam mi řekl, že předělávat to nemá cenu, protože by to vyšlo hodně draho... cca 4000,- jako cívky samotný by vyšli asi na 900 kč, to by mě až zas tolik nebolelo, ale dát 2500,- jen za BLBOU rozvodovou krabičku to by mě už bolelo...neboť nejsem takovej 🤐, abych ty prachy za to dal.Tak sem si myslil, že bych si ji udělal sám doma.Přece by to vyšlo levnějc, když nějaký součástky mam zadáčo...
Myslil sem ( jestli by to teda šlo ) že bych zapalovací cívku a prostě celou zapalovací elektroniku nechal v 6V a zbytek ( tj. světelná/é cívka/y a dobíjecí cívka ) bych hodil do 12V.
Už sem jednou měl sedlo a nádrž dole, ale stejnak sem se v tom nevyznal, hrozná smět kabelů, a navíc předchozí majitel byl hovado, a ty kabely kopletně zamotal, různě pospojoval,tak je div, že to vubec všechno funguje.Ja ho chci přes zimu celej rozebrat a elektriku natahat nově.Vůbec nwm co všechno je do té "krabičky" zapojené.To je mi ostatně zatím jedno, na to budu hledět až při montáži nové elektriky.
Jestli by ste teda někdo našel někde to schéma na tu "krabičku" tak budu moc rád.Protože radši budu ve tmě jezdit pomalu jak moje babička s jedním okem a půlkou nohy, než solit 4 tácy.
díky všem kdo něco najdete,bo se mi nějak budete snažit pomoct.Zatím...