Stránka 1 z 1

Peugot 306/r.v.93-nejde ventilátor chladiče

Napsal: 09 led 2006, 07:45
od badoch
Potřeboval bych nasměrovat. Známému shořel ventilátor chlazení, který vyměnil, ale nechce mu to fungovat. Potřeboval bych poradit jak je to zapojené, podle info co jsem sehnal na netu, by tam snad měly být dokonce dvě rychlosti. Nevíte, která pojístka-relé nebo co je vtom obvodu ještě zapojeno?
Případně schéma.
Moc děkuji.

Napsal: 09 led 2006, 11:19
od rezis
Zdar nevim jak u peugeotu ale dve rychlosti mivaly jen diesely ktere se zacinaly chladit drive. Vetsina aut ma cidlo na chladici ktere je trvale pod napetim zkus pohledat.

Napsal: 09 led 2006, 16:12
od badoch
rezis píše:Zdar nevim jak u peugeotu ale dve rychlosti mivaly jen diesely ktere se zacinaly chladit drive. Vetsina aut ma cidlo na chladici ktere je trvale pod napetim zkus pohledat.
Hledal jsem, ale asi málo :( nic kloudného jsem nenašel a peníze zato dávat nebudu. jen http://www.peugeot-club.com/forum/viewt ... 2#pid30229

Napsal: 09 led 2006, 18:22
od rezis
A koklik tam mas ventilatoru a kolik k nim vede drutu. to je tak tezko poradit kdyz toho je milion verzi

Napsal: 09 led 2006, 21:20
od Slavas
Ahoj mam peugeota 309.1.4.r.v91 a mam dvorychlostni ventilator,je tam termostat kterej spina kolem 90stupnu a pak prepne pri 95stupnich na max otacky.Jen uz se mi stalo asi 3krat ze sem ho musel vymenit,tak sem to predelal na rucni vypinac a je pokoj.Funkce jde ozkouset,na pravy strane na chladici je konektor od toho termostatu,staci ho sundat a dratem zkusit spojit vyvody sou tam tri.prostedni je myslim privod +,a ty dva krajni sou rychlosti.Tim bych asi zacal!

Napsal: 10 led 2006, 07:02
od badoch
Slavas píše:Ahoj mam peugeota 309.1.4.r.v91 a mam dvorychlostni ventilator,je tam termostat kterej spina kolem 90stupnu a pak prepne pri 95stupnich na max otacky.Jen uz se mi stalo asi 3krat ze sem ho musel vymenit,tak sem to predelal na rucni vypinac a je pokoj.Funkce jde ozkouset,na pravy strane na chladici je konektor od toho termostatu,staci ho sundat a dratem zkusit spojit vyvody sou tam tri.prostedni je myslim privod +,a ty dva krajni sou rychlosti.Tim bych asi zacal!
No právě že když proklemuju termostat tak stejně nefunguje. Potřebuji vědět kde které relé a pojístka případně který pol to spíná. .......před zapalováním, nebo musí být klíček zaplý..... Ona ta uatoelektrika totiž bývá zapojená nějak divně .
Nemám ani schéma, a na netu jsem jej nikde nenašel.

Napsal: 10 led 2006, 18:15
od Slavas
Ahoj tak mi dej na sebe email ja naky schama na 306mam tak ti to poslu,jestli ti to pomuze.Ventilator se muze kdykoli roztocit,takze by mel byt pod napetim porad.

P306

Napsal: 18 led 2006, 17:19
od ikar
U P306 D je rele ventilatorov vpredu pod prednou maskou. Ak mas este zaujem, mrkni do knihy Jak na to...(KOPP C.B.). Pre Tvoj model su tam celkom dobre schemy a prakticke rady. Vela zdaru!

Re: P306

Napsal: 18 led 2006, 20:48
od badoch
ikar píše:U P306 D je rele ventilatorov vpredu pod prednou maskou. Ak mas este zaujem, mrkni do knihy Jak na to...(KOPP C.B.). Pre Tvoj model su tam celkom dobre schemy a prakticke rady. Vela zdaru!
Byla KO pojistka v motorovém prostoru, dík