Peugot 406 - regulace volnovežných otáček

Vše, co se týká elektroniky v automobilech, motocyklech a jiných samohybech

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Jarda4x2
Příspěvky: 44
Registrován: 01 srp 2007, 02:00

Peugot 406 - regulace volnovežných otáček

#1 Příspěvek od Jarda4x2 »

Peugot 406 1.8 16V (starý model) : Nevíte co všechno ovládá volnoběžné otáčky sytiče jestli je to jenom čidlo teploty vody v chladiči nebo ještě něco jinného ? Děkuji

Uživatelský avatar
zenit
Příspěvky: 185
Registrován: 03 dub 2005, 02:00
Bydliště: Michalovce

#2 Příspěvek od zenit »


Uživatelský avatar
8832
Příspěvky: 194
Registrován: 14 říj 2009, 02:00
Bydliště: Bratislava

#3 Příspěvek od 8832 »

Vstreky nemaju sytič, volnobeh sa riesi krokovym motorcekom volnobehu ktory sa bud casom zacne zadrhavat alebo treba vycistit dosadacie plochy a jeho kuzel. Je to vlastne elektricky riadený pridavny vzduch na obtekanie srtiacej klapky. Motorcek sa da vybrat po odsrobovani 2 torxov a vycistit ...

Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29689
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#4 Příspěvek od EKKAR »

8832 - ale mají "sytič", jen to není řešené jako u karburátorů přívěrou vzduchového kanálu nebo nějakým dalším mechanickým zařízením, ale "větvením" programu ŘJ - při splnění určitých podmínek (teplota nasávaného vzduchu, teplota chladicí kapaliny, otáčky...) řídicí jednotka PRODLOUŽÍ DOBU KAŽDÉHO VSTŘIKU = ZVÝŠÍ MNOŽSTVÍ PALIVA PRO KAŽDÝ VÁLEC tak, že vznikne bohatší směs usnadňující stabilní chod motoru. Po ohřátí motoru nebo při zvýšení otáček po přidání plynu se vstřik upraví na běžnou délku = objem paliva... Samotné volnoběžné otáčky jsou udržovány za všech podmínek kombinací regulace délky vstřiku a polohy škrticí klapky výše zmíněným servem.
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Uživatelský avatar
Jarda4x2
Příspěvky: 44
Registrován: 01 srp 2007, 02:00

#5 Příspěvek od Jarda4x2 »

Díky za odpovědi . Mě se asi nejspíš sekal ten krokový motůrek na regulaci volnoběhu když to stálo pár dní na mrazu ,že mi nedržel volnoběh. To mi dělalo jeden den a najednou to samo přestalo takže asi neco zamrzlo

Odpovědět

Zpět na „Auto - Moto technika“