Stránka 1 z 1

Peugot 406 - regulace volnovežných otáček

Napsal: 09 bře 2010, 23:13
od Jarda4x2
Peugot 406 1.8 16V (starý model) : Nevíte co všechno ovládá volnoběžné otáčky sytiče jestli je to jenom čidlo teploty vody v chladiči nebo ještě něco jinného ? Děkuji

Napsal: 10 bře 2010, 07:42
od zenit

Napsal: 22 bře 2010, 19:06
od 8832
Vstreky nemaju sytič, volnobeh sa riesi krokovym motorcekom volnobehu ktory sa bud casom zacne zadrhavat alebo treba vycistit dosadacie plochy a jeho kuzel. Je to vlastne elektricky riadený pridavny vzduch na obtekanie srtiacej klapky. Motorcek sa da vybrat po odsrobovani 2 torxov a vycistit ...

Napsal: 22 bře 2010, 22:14
od EKKAR
8832 - ale mají "sytič", jen to není řešené jako u karburátorů přívěrou vzduchového kanálu nebo nějakým dalším mechanickým zařízením, ale "větvením" programu ŘJ - při splnění určitých podmínek (teplota nasávaného vzduchu, teplota chladicí kapaliny, otáčky...) řídicí jednotka PRODLOUŽÍ DOBU KAŽDÉHO VSTŘIKU = ZVÝŠÍ MNOŽSTVÍ PALIVA PRO KAŽDÝ VÁLEC tak, že vznikne bohatší směs usnadňující stabilní chod motoru. Po ohřátí motoru nebo při zvýšení otáček po přidání plynu se vstřik upraví na běžnou délku = objem paliva... Samotné volnoběžné otáčky jsou udržovány za všech podmínek kombinací regulace délky vstřiku a polohy škrticí klapky výše zmíněným servem.

Napsal: 19 dub 2010, 16:18
od Jarda4x2
Díky za odpovědi . Mě se asi nejspíš sekal ten krokový motůrek na regulaci volnoběhu když to stálo pár dní na mrazu ,že mi nedržel volnoběh. To mi dělalo jeden den a najednou to samo přestalo takže asi neco zamrzlo