Stránka 1 z 1

3 fazovy motor 42V

Napsal: 08 kvě 2010, 23:17
od Split
ma niekto sajnu kde sa taketo motory pouzivali? Vykon 120 W zapojenie do hviezdy a nominalne otacky 3000ot/min..IP44 asynchron...na hriadeli ma jemny zavit M10

Napsal: 08 kvě 2010, 23:31
od milan222
v letadlech?

Napsal: 09 kvě 2010, 02:45
od kbulda
Prdlajs, používaly se ve vibrátorech na beton.
Na hřídeli motoru byla upevněna ohebná hřídel, která měla na druhém konci vlastní vibrátor.
Používalo se k tomu bezpečnostní trafo 3 x 380 V / 3x 42 V.
Možná to trafo ještě někde mám.

Napsal: 09 kvě 2010, 12:42
od lintik
milan222 píše:v letadlech?
no na vrtuli :D

Napsal: 09 kvě 2010, 13:25
od EKKAR
milan222 píše:v letadlech?
To už bys mohl ve svým věku vědět, že letadlová instalace používá v drtivé většině 28V a 400Hz...

Napsal: 09 kvě 2010, 20:05
od milan222
EKKAR píše:
milan222 píše:v letadlech?
To už bys mohl ve svým věku vědět, že letadlová instalace používá v drtivé většině 28V a 400Hz...
nikdo nepsal, ze ten motor je na 50hz
v letadlech 400Hz je, to vim, pac znamej koupil motor a pak zjistil, ze je na 400Hz tak mu byl na nic, a vyhodil zbytecne stovku...

Napsal: 09 kvě 2010, 23:25
od lintik
milan222 píše:
EKKAR píše:
milan222 píše:v letadlech?
To už bys mohl ve svým věku vědět, že letadlová instalace používá v drtivé většině 28V a 400Hz...
nikdo nepsal, ze ten motor je na 50hz
v letadlech 400Hz je, to vim, pac znamej koupil motor a pak zjistil, ze je na 400Hz tak mu byl na nic, a vyhodil zbytecne stovku...
joo-nikdo nepsal,že je na 50 Hz :D :D

Napsal: 10 kvě 2010, 14:00
od EKKAR
Ale je napsáno, že má 3000 otáček - to by musel být pro 400Hz 16-pólový...

Napsal: 22 kvě 2010, 17:42
od Split
no uz mi dosli obidva motory..su na 50 Hz btw..mam mensi problem..jeden rotor ide o malinko tuhsie ako druhy..po vybrati zo statora som zistil ze chyba bude asi v loziskach alebo v jednom z dvoch lozisk..vo oboch je dostatok vazeliny ba podla mna az privela...viete poradit co robt v takomto pripade? Mam tu vazelinu vybrat a pouzit silikonovy olej alebo tam tu vazelinu zamenit za novu vazelinu alebo kupit uplne nove loziska?

Napsal: 22 kvě 2010, 17:55
od EKKAR
Nech je proběhnout, pokud máš čím, změř otáčky u obou po nějaké chvíli běhu - myslím, že se to uvolní. Nech je běžet, až ucítíš pohmatem na domku ložiska, že je teplé cca 40°C. Pak se podívej na ložiska - jestli z nich vyteče vazelína, utři ji a znovu slož a nech zase chvíli běhat. Jinak vymývat tuk asi jen technickým benzínem, jenže to nejde "jen trochu", to se musí vymýt všecko a dát novou odpovídající náplň.

Napsal: 25 kvě 2010, 12:40
od fredis
Jen pro upřesnení... V letadlech se používá 28 V ss a 115V/400Hz.