Stránka 1 z 1

nabijacka baterii elite17-160

Napsal: 17 čer 2010, 21:01
od milan810i
nemate nahodou niekto schemu na tuto nabijacku dakujem,kamarat my doniesol opravit tuto nabijacku elite 17 a rozobral mostik do srobika a tam je taky mostik hlinikovy usmernovac a su tam 3 diody vadne ale to by nebol problem vymenit keby on nebol rozobral do srobika ten mostik a ja ho neviem zlozit tak preto potrebujem tu schemu dik za rady

Napsal: 17 čer 2010, 22:46
od procesor
Na "hliníkový môstik" schému netreba.
Pofoť, niekto ti poradí.

Napsal: 18 čer 2010, 07:46
od BOBOBO
Do 50A se dělá dnes toto . Jde použít jako plný grec nebo i pro trafo se středem .

Napsal: 18 čer 2010, 11:15
od milan810i
ale z tim sa da aj startovat vydrzi to ten mostik?lebo kratkodobo znesie 150 amper trvale 16 amper,dik za rady,neviete aky typ mostika tam pouzit?

Napsal: 18 čer 2010, 11:30
od BOBOBO
KBPC25 špičkově 300A , KBPC 35 špičkově 400A

Napsal: 18 čer 2010, 11:37
od milan810i
ok dik moc dam tam kbpc5010 momentalne iny mostik nemam poruke

Napsal: 18 čer 2010, 11:49
od vladom
Nechci nikoho urazit, ale tyhle moderní součástky mají tyhle údaje snad jen v katalogu. Čipy těch diod jsou většinou zalité tou černou zalévací hmotou a nemají dobrý tepelný kontakt s tou "hliníkovou kostkou" která je navíc křivá a nedá se rozumně upevnit na chladič. Následkem zlého odvodu tepla "odcházejí" už při 20A, na 300A je lépe zapomenout, tak krátký impuls se v nabíječce ani nevyskytuje. Při pokusu o nastartování auta jde usměrňovač do věčných lovišť. Myslím že staré teslácké diody např KY708-12 nebo jiné výkonnější typy vydržely víc a daly se líp uchladit.

Napsal: 18 čer 2010, 12:05
od patrikvarga
milan810i
Aké tam boli diódy ?
Tá kocka to podľa mňa nevydrží., hlavne pri štartovaní. Tá špička 400A môže, konkrétne u tvojho typu, trvať 8ms.

Napsal: 18 čer 2010, 12:11
od BOBOBO

Napsal: 18 čer 2010, 12:16
od vladom

patrikvarga

Napsal: 18 čer 2010, 12:21
od milan810i
tak diody v tom mostiku boly T25-4 ale neviem sa dopatrat na kolko su amper som rozmislal tam dat diody z alternatora

Napsal: 18 čer 2010, 12:33
od patrikvarga
To by mal byť tyristor 25A/400V , ak sa nemýlim.
Podľa značenia CKD.