Stránka 1 z 1

Ako na poškodenú cievku na Kawasaki KLR600

Napsal: 02 črc 2010, 17:09
od adam164
Bol by som veľmi rád keby ste sa vyjadrili k tomuto mojmu problému.Vlastním motocykel Kawasaki KLR600 bez ŠPZ-taký starý a aj bezcenný kus. Zapaľovanie prestalo dávať iskru. Po premeraní som zistil, že statorová cievka čo napája CDI je prerazená na kostru.Pre istotu som si zapožičal od známeho jeho cievky a vymenil.Hneď to fungovalo.Chcel som dať prevynúť moje poškodené cievky (nové stoja viac ako celková hodnota stroja) ale povedali mi že to nie je možné pretože sú umiestnené priamo v oleji a u nás (SK,CR)to nevie nikdo tak zaizolovať aby sa olej na vinutie nedostal.Ďalšia možnosť je zakúpiť CDI čo sa napája z baterie.(to sa mi zdá celkom dobrý nápad).Ale moj nápad je použiť napetie zo svetelných cievok a transformovať cez trafo na napetie ktoré vytvárala teraz už poškodená cievka. Čo si o tom myslíte?

Ďakujem za každú reakciu a podnet.

Napsal: 02 črc 2010, 21:18
od jojosuly
napiš mi cez SZ ak maš zaujem to dať previnuť ak to nie je zaliate nejakym plastom už som ich niekolko previnul a funguje to

Napsal: 02 črc 2010, 22:55
od rezis
Firma VAPE dělá bezkontaktní zapalování snad na všechno. Třeba by něoco od nich šlo použít.
www.vape.cz

Napsal: 03 črc 2010, 10:50
od hakamusai
Řešil bych to koupí nejaký starší cívky (např. na sBay):
http://cgi.ebay.co.uk/IGINITON-COIL-KAW ... 3caa088266

Jakej je to vlastně ročník ?

Napsal: 05 črc 2010, 08:48
od adam164
Ďakujem za názory všetkých zúčastnených. Určite niečo vyskúšam ......

Napsal: 05 črc 2010, 14:41
od BOBOBO
Jernom nerozumím , proč by se olej neměl do cívek "dostat" . Olej bývá nevodič a laku olej též nevadí . Dělal jsem nové vývody těchto cívek , nijak jsem to neizoloval a známý jezdí místní soutěže . Je fakt , že to byly cívky nízkonapěťové .