Whirpool AWG 681, špatně ždímá

Poruchy, opravy, rady, návody

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
bucekg
Příspěvky: 2
Registrován: 29 zář 2010, 02:00

Whirpool AWG 681, špatně ždímá

#1 Příspěvek od bucekg »

Zdravím
Mám takový problés s tím že mi pračka špatně ždímá.
A to takhle: pokud je zapnut program na bavlnu to jest dlouhý program červevé pole cca 2 hod ,tak mi prádlo zůstává mokré ať dám otáčky i na méně než 800 ,pokud dám po vyprání program jen na máchání v červeném poli tak se prádlo normálně vyždíme a je suché.Vyměnil jsem programátor, čerpadlo , otáčkoměr i ten el. budík co je vedle programátoru a je do něho přivedena hadička z bubnu a pořád to dělá to samé už jsem v koncích s nápady tak hledám rady tady a budu moc vděčný.Bucekg :?

Uživatelský avatar
sefi
Příspěvky: 271
Registrován: 15 dub 2008, 02:00

#2 Příspěvek od sefi »

a vzdušník, čiže bielu nádržku od ktorej ide hadička k tomu budíku, hladinovému spínaču, si vyčistil?

Uživatelský avatar
KUBO
Příspěvky: 3713
Registrován: 30 říj 2005, 02:00
Bydliště: VT SLOVAKIA

#3 Příspěvek od KUBO »

ak je zvrchu plnena :ak sa postavis predom k pracke tak odmontuj lavy bocny plech a na spodnej
strane nadrze mas taku malu priesvitnu nadobku/neviem ako sa presne vola/ prisrubovanu k nadrzi a z nej ide hadicka k hladinovemu spinacu. odmontuj ju a vycisti,byva tam dost usadenin,ktore brania spravnej funkcii hladinoveho spinaca a preto ti nespusti zmykanie.

Uživatelský avatar
BOBOBO
Příspěvky: 18110
Registrován: 25 úno 2008, 01:00
Bydliště: Rychnovsko

#4 Příspěvek od BOBOBO »

Pokud ždímání v jiné sekci programu funguje , tak špatný programátor nebo vlastnost .

Uživatelský avatar
bucekg
Příspěvky: 2
Registrován: 29 zář 2010, 02:00

#5 Příspěvek od bucekg »

Tak problém vyřešen pro všechny co by měli podobné problémy po všech těch útrapách kde jsem vyměnil kde co jsem zjistil že je ucpaná ta roura s tím sifonem krouceným.Po pročištění vše chodí jak má.Bucek :D

Uživatelský avatar