Renovace lokomotivy

Opravy, renovace, schemata historické techniky

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Zpráva
Autor
Lukas-Peca
Příspěvky: 3886
Registrován: 06 kvě 2007, 02:00
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Renovace lokomotivy

#1 Příspěvek od Lukas-Peca »

Kdyby chtěl někdo dělat něco většího, tady je pěkný námět.
http://www.drah-servis.cz/detail.php?ty ... skoda_s699

Uživatelský avatar
Hejnicek
Příspěvky: 2022
Registrován: 16 čer 2004, 02:00

#2 Příspěvek od Hejnicek »

Klobouk dolu :wink:

Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29689
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#3 Příspěvek od EKKAR »

No potěš koště - a pak že prej "laminátky" nereznou....
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Uživatelský avatar
mtajovsky
Příspěvky: 3694
Registrován: 19 zář 2007, 02:00
Bydliště: Praha

#4 Příspěvek od mtajovsky »

Je vidět, že na jejím stavu před renovací se kromě zubu času podílely i ruce zlodějů. Jinak - je to krása.

Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29689
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#5 Příspěvek od EKKAR »

A jinak S669 byl docela raritní typ, nebylo jich vyrobeno moc - spíš jen na testovací provoz, jestli se šestinápravové provedení s vyšší adhezní hmotností, 1,5násobným výkonem a lehčím zpřevodováním proti původní řadě S489 osvědčí v nákladní vozbě. Takže je na místě držet pěsti...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Uživatelský avatar
PvvS
Příspěvky: 464
Registrován: 25 lis 2008, 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od PvvS »

Vsehovsudy jedna..

Uživatelský avatar
kelley
Příspěvky: 192
Registrován: 04 led 2008, 01:00
Bydliště: Brno

#7 Příspěvek od kelley »

Super, k Laminátkám mám takřka citový vztah. Kromě toho že se mi karosářsky líbí, vyšíval jsem na nich několik let v Maloměřicích v depu. Jsem rád že 699ku takhle pěkně opravili :) Ještě ji zpojízdnit...

Uživatelský avatar
T505
Příspěvky: 63
Registrován: 18 úno 2009, 01:00
Bydliště: Brno

#8 Příspěvek od T505 »

Opravdu pěkný námět, a klobouk dolu!! taky sem něco podobnýho před dvěma roky dokončil i když musím přiznat že to bylo v menším měřítku, kelley a v kterých letech jsi vyšíval v Majlontě?
Přílohy
cerven_505a.jpg
(131.37 KiB) Staženo 138 x

Uživatelský avatar
kelley
Příspěvky: 192
Registrován: 04 led 2008, 01:00
Bydliště: Brno

#9 Příspěvek od kelley »

V Majlontě jsem byl asi tak v letech 1982-(vojna)-1988, na EVčkách.
Kromě toho jsem se v té době mihnul i v brněnském Tramvajklubu (Technické muzeum) a párkrát jsem si starou šalinu, autobus i parní lokomotivu šmirglem přejel. Ale zase tak moc aktivní restaurátor jsem nebyl :) Jen to, co bylo nutné odpracovat podle stanov klubu.
A jinak ta tříkolka je taky pěkná :)

Uživatelský avatar
Oldradio
Příspěvky: 995
Registrován: 12 říj 2005, 02:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Oldradio »

Taky v tomhle směru zkouším renovovat, snad to někdy dotáhnu do konce
http://www.facebook.com/album.php?aid=3 ... 0eb9868595
a
http://www.facebook.com/album.php?aid=3 ... 4efa6167fa

Uživatelský avatar
vofo
Příspěvky: 262
Registrován: 24 říj 2010, 02:00
Bydliště: Morava , SPZ M-ko,OL

Tramvaje

#11 Příspěvek od vofo »

Hmm,
dobrý,asi bych vyhořel u toho jeřábu a návěsu,jaksi v tomto oboru nemám kontakty. To renovace elektroniky je jiná hmotnost... :D :D

to se nebudu divit až někdo poše obrázky rnovace Jumda 747 nebo atomové ponorky,u Murmanska je jich plnej přístav..... :lol: :lol:
"Ten televizor Vás přežije milostivá"..odposlechnuto v nejmenovaném marketu.....je to horší jak krutá diagnóza na onkologii

Uživatelský avatar
Oldradio
Příspěvky: 995
Registrován: 12 říj 2005, 02:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvaje

#12 Příspěvek od Oldradio »

vofo píše:Hmm,
dobrý,asi bych vyhořel u toho jeřábu a návěsu
jeřábů a návěsů je plný internet, to není problém objednat. Čas ukázal, že okolí Prahy je plné vraků různých tramvají, ze kterých se dají čerpat náhradní díly :-)

Odpovědět

Zpět na „Opravy a restaurování starých elektropřístrojů“