skoda 120L
Moderátor: Moderátoři
skoda 120L
nazdarek
mam skodofku 120L 1988, a mam v poslednej dobe nejake problemi, najprv sa mi pokazil rozdelovac vymenil som ho, potom sa mi rozsipal alternator, vymenil som ho, nakoniec mi prasklo tesnenie pod hlavou teraz som ho vymenil nastavil, ventile, predzapal, proste vse, a nejde mi natocit auto, ked otocim kucik do polohy 1 tak sa mi nazapnu kontrolky ani nepohnu rucicky, nejdu mi smerovky, sterace, ani fukar kurenia, ked chcem nastartovat tak sa pretoci starter jak keby ze je vybita baterka,( ta vybita neni 100%) a zablika mi kontrolka rucnej brzdy...
kontroloval som poistky a su ok, svetla mi svieta normalne
nestretol sa s tym niekdo uz? nevie niekdo poradit co by to mohlo robit?
mam skodofku 120L 1988, a mam v poslednej dobe nejake problemi, najprv sa mi pokazil rozdelovac vymenil som ho, potom sa mi rozsipal alternator, vymenil som ho, nakoniec mi prasklo tesnenie pod hlavou teraz som ho vymenil nastavil, ventile, predzapal, proste vse, a nejde mi natocit auto, ked otocim kucik do polohy 1 tak sa mi nazapnu kontrolky ani nepohnu rucicky, nejdu mi smerovky, sterace, ani fukar kurenia, ked chcem nastartovat tak sa pretoci starter jak keby ze je vybita baterka,( ta vybita neni 100%) a zablika mi kontrolka rucnej brzdy...
kontroloval som poistky a su ok, svetla mi svieta normalne
nestretol sa s tym niekdo uz? nevie niekdo poradit co by to mohlo robit?
No jasně,dost silný měděný pásek.Pokud si stoupneš čelem k motoru,tak je trochu vlevo od středu ze spod motoru ke karosérii. Pokud Ti,ale nejdou kontrolky,tak je to možná jinde.Já jen,že je to bolavé místo a dost mechanicky namáhané.Je dobré to mít vpořádku. Taky přizemnění přímo u baterie je dost choulostivé.
Pokud to ovšem začalo dělat po výměně těsnění pod hlavou,tak je možné,že jsi do něčeho drbnul,co vede poblíž.
Jen na okraj,tu hlavu jsi dotahoval jak Tě napadlo nebo podle předpisu?Je na to dost přesný postup.
Pokud to ovšem začalo dělat po výměně těsnění pod hlavou,tak je možné,že jsi do něčeho drbnul,co vede poblíž.
Jen na okraj,tu hlavu jsi dotahoval jak Tě napadlo nebo podle předpisu?Je na to dost přesný postup.
To,že někdo dělá věci jinak než by jsi je dělal Ty ještě neznamená,že to dělá špatně.
Nemám zájem o korekci pravopisu.
Nemám zájem o korekci pravopisu.
aha tak to skontrolujem...
jasne ze sem hlavu dotahoval od stredu podla postupu
)
mne to fungovalo ked som to vymenil, len mi stielal kraburator lebo som mal prehodene VN kable ku svieckam, to som prehodil ze to skusim nastartovat a uz mi na poluhu jedna nic neukazovalo a starter startoval jak ked je vybita baterka ale baterka je OK na 100% aj keby ze je zlaa tak mi kontrolky a secko ide... na tu prvu poluhu, asi to bude najaka ta zem , alebo nejaky kabel co ide na starter...
jasne ze sem hlavu dotahoval od stredu podla postupu
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
mne to fungovalo ked som to vymenil, len mi stielal kraburator lebo som mal prehodene VN kable ku svieckam, to som prehodil ze to skusim nastartovat a uz mi na poluhu jedna nic neukazovalo a starter startoval jak ked je vybita baterka ale baterka je OK na 100% aj keby ze je zlaa tak mi kontrolky a secko ide... na tu prvu poluhu, asi to bude najaka ta zem , alebo nejaky kabel co ide na starter...
Zda se, ze nejde 15tka. Opravdu jsou vsechny pojistky v poradku?? Pak jedine vypadlej kablik u spinacky. Nic jinyho mne nenapada. Slabe toceni starterem s tim nejspis nesouvisi, ale stalo by za to proverit kostreni baterie a motoru. Motor je ukostren paskem, ktery jde kolem silentbloku na te strane, co se nachazi alternator. Jinak spatne toceni muze byt i spatnym starterem, napr. vymleta kluzna loziska, opotrebeny komutator, kartace, havarie vinuti...
de omnibus dubitandum est
dobre prva poloha je vyriesena ta uz ide
zly kontakt v ppoistkovej skrinke, ale stale ma sere ten starter, dam nabitu dobru baterku zatocim a sprava sa ako vybita, inak som si vsimol ze ked som spravil to tesnenie, tak ide tazko tocit motorom, na klukovke a aj ked tam nemam sviecky , predtym mi to islo lahucko, ked este nebolo to tesnenie prasknute, dal som nabit baterky a uvidim zajtra to skusim natocit ked to nepojde skusim to roztlacit a uvidim,
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
- hafca
- Příspěvky: 4401
- Registrován: 27 črc 2004, 02:00
- Bydliště: 25km na západ od Prahy
- Kontaktovat uživatele:
Ještě by to mohl dělat spínač na startéru. Je to ten plastový díl ke kterému je připojený silný kabel od baterky. Uvnitř jsou měděné kontaktní plochy a dosedá na ně měděný protikus který je spojí a pustí proud do startéru.
Divný je, že to nejde po výměně těsnění točit bez svíček zlehka. Na to nemá těsnění žádný vliv. Když je motor bez svíček, musí jít rukou utočit za řemenici nebo potahováním za klínový řemen. Není tam nic, co by ho mělo brzdit. Mimo ztuhlého oleje, když auto stojí venku v tomhle počasí.
Divný je, že to nejde po výměně těsnění točit bez svíček zlehka. Na to nemá těsnění žádný vliv. Když je motor bez svíček, musí jít rukou utočit za řemenici nebo potahováním za klínový řemen. Není tam nic, co by ho mělo brzdit. Mimo ztuhlého oleje, když auto stojí venku v tomhle počasí.
Kdyby Edison nevynalezl elektřinu, do teď se díváme na televizi při svíčkách.