Problem s Atmega8

Diskuze a poradna o programátorech a programování různých obvodů

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
pokrivnik
Příspěvky: 79
Registrován: 05 úno 2009, 01:00

Problem s Atmega8

#1 Příspěvek od pokrivnik »

Dobrý deň, som začiatočník s programovaním AVR, mám Atmega8 a programátor biprog, programujem v AVR studiu.

Včera sa mi podarilo rozbehať prvý program(blikač), potom som všetko vypol a dnes ráno keď som všetko zase pozapájal, napísal si nový program(iná varianta blikača), dal som build a nahrať do Atmegy, diodky prestali blikať(bol tam stále ten program zo včera), akoby sa tam niečo nahralo, ale stále to je ten istý program zo včera. Vôbec mi tam nechce nahrať nečo iné, stále beži to isté zo včera.

Neviete v čom by mohol byť problém?

Ďakujem

Andrea
Příspěvky: 9340
Registrován: 07 zář 2007, 02:00

#2 Příspěvek od Andrea »

Pokud to tam programátor nahraje a nezahlásí chybu při verifikaci, tak tam nahráváš pořád to ze včerejška. AVRStudio nepoužívám, tak ho neznám, ale nemáš náhodou otevřený pořád ten včerejší projekt nebo ty projekty nějak pomíchané?

Uživatelský avatar
pokrivnik
Příspěvky: 79
Registrován: 05 úno 2009, 01:00

#3 Příspěvek od pokrivnik »

Práve že ten projekt zo včera je zatvorený a mám otvorený úplne nový. Nemyslím si, že by to mohlo byť nejak prepojené, no nechápem ani tomu prečo celý proces prebehne tak ako má (myslím nahrávanie), nevyhodí žiadnu chybu, no program je stále ten istý.

Andrea
Příspěvky: 9340
Registrován: 07 zář 2007, 02:00

#4 Příspěvek od Andrea »

Tak ten včerejší projekt na disku někam přesuň, ať ho AVRStudio nevidí a zkus to znovu.

Uživatelský avatar
pokrivnik
Příspěvky: 79
Registrován: 05 úno 2009, 01:00

#5 Příspěvek od pokrivnik »