Stránka 1 z 1

Problem s peugeotem 309

Napsal: 05 bře 2006, 16:49
od pavels
Dobry den.Kdyz pri nastartovanem motoru rozsvitim svetla,tak mi pozhasinaji(jokoby blikaji).Dela to v celem rozsahu otacek na volnobeh namerim na baterce 15V,s zatizenim i bez nej.Mam tam 60Ahmsito 50,ale to by nemelo vadit.Nevite nekdo jak to odstranit???dekuji za rady..

Napsal: 05 bře 2006, 17:08
od rezis
Projdi relele a studenaky v ceste ke svetlum. Taky to muzou delat uhliky v alternatoru. Sice nabiji ale misty nedolehaji muze to delat vykyvy a problemy regulatoru.

Napsal: 05 bře 2006, 22:28
od Raptor181
NA volnobeh nameras 15V a pri jazde bez zataze kolko?
Nieje to trosku vela? :roll:

P309

Napsal: 06 bře 2006, 15:13
od ikar
Doporucujem preverit ukostrovaci kabel od baterie i od motora, prechodove odpory byvaju zradne... :wink:

Napsal: 06 bře 2006, 19:00
od moe
Máš špatné ukostření svazku. Je to pod šroubem za světlem na levé strane v motoru.

Napsal: 05 kvě 2006, 21:42
od pavels
Dik za tipy,ale tim to nejni.Kostry sem taky prolez ocistil,ale zavada pretrvava.Jeste me napadlo jestli by to nemohla delat dioda v alternatoru??

Napsal: 03 čer 2006, 20:24
od kodl1
Volný konektor na žárovce?

Napsal: 05 čer 2006, 15:24
od denis15
Těch 15V je sice dost ale bývá to normál i u dnešních aut-důvod, proč Fábie pálí žárovky jako na běžícím páse.
Nevím, jestli žabožrouti dávají do 309 relé na světla ale začni kontrolou kostry světel, pak veškeré konektory+spínač, případně zkus vyměnit relé za jiné.
Vadná dioda v altíku by ovlivňovala dobíjení, to pohasínání je spíše způsobené něčím jiným.
JInak, bývá opravdu uhnitý kostřící drát od motoru k baterce. Doporučuju odpojit baterku a vyčistit veškeré kontakty k baterce-ty svorky a dráty v nich- na venek vypadají dobře ale člověk se pak nestačí divit.

Napsal: 18 čer 2006, 15:52
od pavels
Zavda odstanena.Bylo to v konectoru ukostereni kabelovyho svazku,co je pod levym svetlem jak psal moe.Diky vsem za rady!!