Stránka 1 z 1

Vybíjení baterie ve Škoda Felicia

Napsal: 21 bře 2011, 22:46
od 555
prosím vás kamarád za mnou byl s takovou prosbou ale já autem vůbec nerozumím a tak jsem mu ani moc nepomohl.

jde o to že i když má vše v autě vypnuté tak za tři dny má vybitou baterku.
má namontovaný LCD voltmetr a tam to vidí jak mu spadne napětí.

napadlo mě jen změřit proud kterej se odebírá z baterky. (měřil jsem to na plusu.)naměřil jsem 0,75A vše bylo vypnuté) a při uplně odpojeném autorádiu přibližně 0,4A.vůbec netuším je mi jasný že to může bejt kdeco v tom autě ale nejsem autoelektrikář ani automechanik takže vůbec netuším.

jen vím že brzdový světlo (to přídavný)mu někdy svítí a někdy ne.

Ale zase to světlo svítí pouze když se sešlápně brzde (jinak není uzavřen ani el.obvod)tak nevím jeslti by to mělo spojitost nějakou.Ale jak říkám nejsem autolektrikář,ale pozue elektrikář

Napsal: 22 bře 2011, 08:34
od rnbw
Ked radio prida 300mA, tak je zle zapojene alebo vadne. A ked je tam aj bez neho 400mA, tak je tam este nieco.

Napsal: 22 bře 2011, 08:44
od galjo
a ten LCD voltmetr má zapojený stále ?

Napsal: 22 bře 2011, 08:49
od procesor
Zatvor dvere, to žerie 0,4A, alebo osvetlenie príručnej skrinky skontroluj či nie je nafurt zapnuté. Odpoj alternátor.
Vyberaj postupne poistky. O meraní odberu sa tu nedávno diskutovalo, platí to obecne. Okolo 0,5A nie je problém jednoduchým meraním s multimetrom zistiť, ktorou vetvou to tečie.
LCD voltmeter by nemal žrať viac ako pár mA.

Napsal: 22 bře 2011, 09:09
od galjo
LCD voltmeter by nemal žrať viac ako pár mA za predpokladu , že má svoj zdroj napajania. Ale až je napájaný z auta a cez stabilizátor , tak tie mA mieeerne vyskočia.

Napsal: 22 bře 2011, 19:07
od Paja250
Co tak vadná dioda v alternátoru? Málo pravděpodobné, ale možné.

edit - opraveny překlepy

Napsal: 22 bře 2011, 20:19
od miromatus
Nedávno som kamošovi zis￾oval nieèo podobné , a bol trvale zopnutý spínaè v kufri, taká malá žiarovka a za dva dni baterka prázdna .

Napsal: 22 bře 2011, 20:44
od mi-ro
Galjo, LCD voltnetr odebírá pár milíků jako celek, jako měřidlo má vstupní odpor 10Mega. Mám ho napájený devítkou a několikrát jsem ho zapoměl do rána a 9V baterka vydrží několik týdnů. Jestli si ovšen tunéři nepletou LCD a LED!!

Napsal: 22 bře 2011, 22:20
od Mourek
To ale vypadá na žárovku v kufru má 5W a to je těch 0,4A. No a druhá blbost je v rádiu. vypnutý radio veme nějakej mA. A ne 300

Napsal: 22 bře 2011, 22:24
od EKKAR
Rádio si často "zapomene lehnout" a pokud nemá tvrdě spínaný koncáky "od klíčku", bere klidně i 1,5A - častá závada starších "koncernových" montovaných do fóbijí a koktávek. Mají CAN-bus a měly by se vypnout samy po vypnutí zapalování, jenže stačí maličkost a zapomenou...

Napsal: 23 bře 2011, 14:13
od vicious
My sme mali na alternátore vadný kondenzator - taká biela kocka. Možno to bude tento prípad

Napsal: 23 bře 2011, 15:03
od Paja250
Nemyslíš tou "bielou kockou" náhodou regulátor napětí?
555: A mimochodem, jak mu to dobíjí? Napětí na baterce při volnoběhu a zvýšených otáčkách (cca 2000/min), vadný regulátor by se projevil. Pak vypni motor, dpoj kabely od altíku a změř ten odběr znovu. Jestli padne dolů, tak altík ven, rozebrat a změřit diody.