S2V70, MBR2445CT - tranzistory, alebo diódy?

Náhrady součástek všeho druhu, informace a dotazy k součástkám

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
abcdef
Příspěvky: 134
Registrován: 01 bře 2007, 01:00

S2V70, MBR2445CT - tranzistory, alebo diódy?

#1 Příspěvek od abcdef »

ahojte. nemôžem itenifikovať tieto tri súčiastky zľava, ani ku nim nájsť datasheet. neviete niekdo čo to môže byť ? dík
Přílohy
P307_BOSCH_ESP5.7_2002.JPG
(196.24 KiB) Staženo 69 x

Uživatelský avatar
ok1hga
Příspěvky: 11485
Registrován: 28 lis 2006, 01:00
Bydliště: Česká Třebová

#2 Příspěvek od ok1hga »

asi budeš muset napsat z čeho to je . . .

S2V70 - mohly by to být dvojité diody 2A/700V
MBR2445CT - dvojitá dioda 25A/45V

ale, mohu se plést

Uživatelský avatar
Killroy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4147
Registrován: 08 pro 2007, 01:00
Bydliště: Plzeňsko

#3 Příspěvek od Killroy »

S2V70 bych se skoro vsadil, že jsou mosfety. Co že to vlastně je, nějaká regulace z auta?


.
Naposledy upravil(a) Killroy dne 09 dub 2011, 19:46, celkem upraveno 1 x.
Na SZ a maily od uživatelů se žádným přínosem pro toto fórum zásadně neodpovídám a mažu je bez přečtení…

Uživatelský avatar
Philip_Fry
Příspěvky: 1538
Registrován: 01 zář 2010, 02:00
Bydliště: Trutnov

#4 Příspěvek od Philip_Fry »

Nemyslím, že jsou to diody. Ono se stačí zeptat googla a ten ví, že tohle téma se řešilo už několikrát na různých fórech a na jednom z nich borec píše, že to nahradil 2SK3313.

Uživatelský avatar
abcdef
Příspěvky: 134
Registrován: 01 bře 2007, 01:00

#5 Příspěvek od abcdef »

je to z riadiacej jednotky BOSCH ABS (ESP) z auta. Nefunguje tam hydraulické čerpadlo. Ja viem že je toho plný google, ale len "buy" a "china" atď. Jediné čo som zistil je že to vyrába Toshiba a je v puzdre TO-220

Uživatelský avatar
abcdef
Příspěvky: 134
Registrován: 01 bře 2007, 01:00

#6 Příspěvek od abcdef »

Philip_Fry píše:Nemyslím, že jsou to diody. Ono se stačí zeptat googla a ten ví, že tohle téma se řešilo už několikrát na různých fórech a na jednom z nich borec píše, že to nahradil 2SK3313.
tak mi prosím Ťa ukáž kde sa to rieši, ak môžeš. Všade som našiel len nejasné informácie ako keby to bolo top secret

Uživatelský avatar
ok1hga
Příspěvky: 11485
Registrován: 28 lis 2006, 01:00
Bydliště: Česká Třebová

#7 Příspěvek od ok1hga »

zkus to tady

Uživatelský avatar
abcdef
Příspěvky: 134
Registrován: 01 bře 2007, 01:00

#8 Příspěvek od abcdef »

dakujem za ochotu, ale z toho článku sa nedá určiť čo to vlastne je. Skúsim sa k tomu S2V70 postaviť ako ku "čiernej skrinke". V Amatérskom Rádiu kedysi vychádzali také hádanky. A navyše mám k dispozíci 3ks tak sa dúfam k niečomu dopracujem

Uživatelský avatar
mirosne
Příspěvky: 2806
Registrován: 07 kvě 2008, 02:00
Bydliště: Blue rock,VK-SR

#9 Příspěvek od mirosne »

Použi toto:2SK3313
Už som to riešil v PEUGEOT-e,boli tam použité S2V70 a ja som to nahradil 2SK3313. :wink:
Pozdravujem Vás, Miro.

Uživatelský avatar
Philip_Fry
Příspěvky: 1538
Registrován: 01 zář 2010, 02:00
Bydliště: Trutnov

#10 Příspěvek od Philip_Fry »

abcdef : Kdyby sis pořádně přečetl tu diskusi, na kterou tě odkazoval ok1hga (ostatně i já jsem o té náhradě četl tam), tak bys nemohl tvrdit, že se z toho nedá určit, co to je. Problém může být ta bulharština, ve které diskuse je, ale webový překladač to vcelku srozumitelně rozluští.

Uživatelský avatar
abcdef
Příspěvky: 134
Registrován: 01 bře 2007, 01:00

#11 Příspěvek od abcdef »

ano gogle tu bulharcinu nevedel dobre prelozit. Vdaka Mirosine. Už som tie MOSFETy aj premeral a všetky sú dobré. Musím hľadať závadu inde

Uživatelský avatar
kokun
Příspěvky: 8693
Registrován: 21 čer 2008, 02:00
Bydliště: Valachy

#12 Příspěvek od kokun »

abcdef píše:... Už som tie MOSFETy aj premeral a všetky sú dobré. Musím hľadať závadu inde
No - byly dobré, než jsi jim "urval" ty nožičky - než je nadletuješ, tak je (pájkou) odrovnáš ... :cry:
Honza - kokúň
__________________________
Žádný učený z nebe nespadl, ale pitomce jako by shazovali

Uživatelský avatar
abcdef
Příspěvky: 134
Registrován: 01 bře 2007, 01:00

#13 Příspěvek od abcdef »

takto vyzerá v princípe schéma spínania čerpadla so spomínanými tranzistormi. Tranzistory sú OK ale tá schéma... Môžu tieto MOSFETY takto zapojené spínať záťaž ?
Ale ako som spomínal, keď dám diagnostikou príkaz zopnúť čerpadlo(motor), tak žiarovka pripojená namiesto motora na zlomok sekundy blikne, a potom ju mikroelektronika vypne. A tak to nemá fungovať. Cerpadlo má vrčať minimálne niekoľko sekúnd

A ešte sa chcem niečo spýtať. Ako môže pri takomto koncovom stupni, riadiaca časť diagnostikovať problém so záťažou(motorom) ?
Přílohy
DSCN5047.JPG
(148.56 KiB) Staženo 63 x

Uživatelský avatar
patrikvarga
Příspěvky: 1062
Registrován: 24 dub 2007, 02:00

#14 Příspěvek od patrikvarga »

abcdef píše: Môžu tieto MOSFETY takto zapojené spínať záťaž ?
Motor by mal byť zapojený medzi + a D.

Odpovědět

Zpět na „Součástky“