Stránka 1 z 1

S2V70, MBR2445CT - tranzistory, alebo diódy?

Napsal: 09 dub 2011, 18:24
od abcdef
ahojte. nemôžem itenifikovať tieto tri súčiastky zľava, ani ku nim nájsť datasheet. neviete niekdo čo to môže byť ? dík

Napsal: 09 dub 2011, 19:27
od ok1hga
asi budeš muset napsat z čeho to je . . .

S2V70 - mohly by to být dvojité diody 2A/700V
MBR2445CT - dvojitá dioda 25A/45V

ale, mohu se plést

Napsal: 09 dub 2011, 19:41
od Killroy
S2V70 bych se skoro vsadil, že jsou mosfety. Co že to vlastně je, nějaká regulace z auta?


.

Napsal: 09 dub 2011, 19:46
od Philip_Fry
Nemyslím, že jsou to diody. Ono se stačí zeptat googla a ten ví, že tohle téma se řešilo už několikrát na různých fórech a na jednom z nich borec píše, že to nahradil 2SK3313.

Napsal: 09 dub 2011, 20:35
od abcdef
je to z riadiacej jednotky BOSCH ABS (ESP) z auta. Nefunguje tam hydraulické čerpadlo. Ja viem že je toho plný google, ale len "buy" a "china" atď. Jediné čo som zistil je že to vyrába Toshiba a je v puzdre TO-220

Napsal: 09 dub 2011, 21:07
od abcdef
Philip_Fry píše:Nemyslím, že jsou to diody. Ono se stačí zeptat googla a ten ví, že tohle téma se řešilo už několikrát na různých fórech a na jednom z nich borec píše, že to nahradil 2SK3313.
tak mi prosím Ťa ukáž kde sa to rieši, ak môžeš. Všade som našiel len nejasné informácie ako keby to bolo top secret

Napsal: 09 dub 2011, 21:43
od ok1hga
zkus to tady

Napsal: 09 dub 2011, 22:10
od abcdef
dakujem za ochotu, ale z toho článku sa nedá určiť čo to vlastne je. Skúsim sa k tomu S2V70 postaviť ako ku "čiernej skrinke". V Amatérskom Rádiu kedysi vychádzali také hádanky. A navyše mám k dispozíci 3ks tak sa dúfam k niečomu dopracujem

Napsal: 10 dub 2011, 07:58
od mirosne
Použi toto:2SK3313
Už som to riešil v PEUGEOT-e,boli tam použité S2V70 a ja som to nahradil 2SK3313. :wink:

Napsal: 10 dub 2011, 10:25
od Philip_Fry
abcdef : Kdyby sis pořádně přečetl tu diskusi, na kterou tě odkazoval ok1hga (ostatně i já jsem o té náhradě četl tam), tak bys nemohl tvrdit, že se z toho nedá určit, co to je. Problém může být ta bulharština, ve které diskuse je, ale webový překladač to vcelku srozumitelně rozluští.

Napsal: 10 dub 2011, 14:12
od abcdef
ano gogle tu bulharcinu nevedel dobre prelozit. Vdaka Mirosine. Už som tie MOSFETy aj premeral a všetky sú dobré. Musím hľadať závadu inde

Napsal: 10 dub 2011, 16:57
od kokun
abcdef píše:... Už som tie MOSFETy aj premeral a všetky sú dobré. Musím hľadať závadu inde
No - byly dobré, než jsi jim "urval" ty nožičky - než je nadletuješ, tak je (pájkou) odrovnáš ... :cry:

Napsal: 11 dub 2011, 20:24
od abcdef
takto vyzerá v princípe schéma spínania čerpadla so spomínanými tranzistormi. Tranzistory sú OK ale tá schéma... Môžu tieto MOSFETY takto zapojené spínať záťaž ?
Ale ako som spomínal, keď dám diagnostikou príkaz zopnúť čerpadlo(motor), tak žiarovka pripojená namiesto motora na zlomok sekundy blikne, a potom ju mikroelektronika vypne. A tak to nemá fungovať. Cerpadlo má vrčať minimálne niekoľko sekúnd

A ešte sa chcem niečo spýtať. Ako môže pri takomto koncovom stupni, riadiaca časť diagnostikovať problém so záťažou(motorom) ?

Napsal: 12 dub 2011, 06:50
od patrikvarga
abcdef píše: Môžu tieto MOSFETY takto zapojené spínať záťaž ?
Motor by mal byť zapojený medzi + a D.