Peugeot, konektory zadních světel

Vše, co se týká elektroniky v automobilech, motocyklech a jiných samohybech

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
FRANSIMOR
Příspěvky: 643
Registrován: 06 bře 2007, 01:00
Bydliště: Teplice nad Metují
Kontaktovat uživatele:

Peugeot, konektory zadních světel

#1 Příspěvek od FRANSIMOR »

Zdravím.mám jen spíš takovej dotázeček.By mne docela zajímalo proč "hořej-spekaj se konektory zadních světel u těchto aut.Je to už čtvrty auto u ktereho sem nato narazil-je jedno jaky typ-vždy to je peugeot.Vždy to je pravá strana tam kde sou ty konektory dva. :?:

Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29689
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#2 Příspěvek od EKKAR »

Pravděpodobně jsou proudově přetížený a mají přitom přechodový odpor. Pažouty neznám osobně, ale je možnost, že pravou stranou je vedený káblový svazek ke všem zadním světlům a u pravých skupinovek je "odbočován" k levým. Možná by stálo za to posoudit stav konektorů u auta provozovaného v zemi, kde není povinné denní svícení a porovnat ho s autem jezdícím u nás, případně otestovat přítlačné síly mezi elementy konektoru a jejich vliv na přechodový odpor během životnosti auta. Vzpomínám si na první favority, jaký ty měly problém s blikáním světel na pátých dveřích - dokud nebyly pružinové kontakty nahrazeny kabelovým svazkem v gumovém husím krku. Stačilo aby se ty pružinky trochu unavily, kontakt neměl dobrý přítlak = hřál se a pružiny se hezky vyžíhaly, takže velmi rychle nepružily vůbec = autu nesvítily zadní mlhovky, číslovky a zpátečka. Tohle s tím pažoutem vidím podobně.
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Uživatelský avatar
txx
Příspěvky: 255
Registrován: 31 bře 2008, 02:00
Bydliště: Brno

#3 Příspěvek od txx »

francouz neumí udělat konektor :wink:

Uživatelský avatar
KUBO
Příspěvky: 3713
Registrován: 30 říj 2005, 02:00
Bydliště: VT SLOVAKIA

#4 Příspěvek od KUBO »

podobnym problémom trpia aj Renaulty hlavne Megane.
„Hľadáme nepoznané, spoznávame nehľadané. Strácame to cenné, ceníme si až stratené. Milujeme všetko zradné a zrádzame milované.”
Pozdravuje Vás Martin

Uživatelský avatar
zenit
Příspěvky: 185
Registrován: 03 dub 2005, 02:00
Bydliště: Michalovce

#5 Příspěvek od zenit »

Mám Megana a 170 000 km, zatiaľ bez problémov.

Uživatelský avatar
KUBO
Příspěvky: 3713
Registrován: 30 říj 2005, 02:00
Bydliště: VT SLOVAKIA

#6 Příspěvek od KUBO »

Opravoval som 4 Megane,ale ročník výroby okolo1996 a vyššie,možno v nových modeloch je to lepšie
„Hľadáme nepoznané, spoznávame nehľadané. Strácame to cenné, ceníme si až stratené. Milujeme všetko zradné a zrádzame milované.”
Pozdravuje Vás Martin

Uživatelský avatar
kevin_mitnick
Příspěvky: 1724
Registrován: 20 kvě 2007, 02:00

#7 Příspěvek od kevin_mitnick »

Mam Peugeot Partner a P 4007. Partner po 9 letech a 150 000 km - pokud nepocitam 🤐 co mi zrusil zrcatko tak zatim jediny servis povinne prohlidky a vymeny oleje, 4007 po 5 letech a 70 000 km to samy... Auta zatim bez jedineho problemu (vymenu zarovky ve svetlech za problem nepovazuju, to je standart)

Uživatelský avatar
Philip_Fry
Příspěvky: 1538
Registrován: 01 zář 2010, 02:00
Bydliště: Trutnov

#8 Příspěvek od Philip_Fry »

Tak upřímně řečeno, fracouzská elektrika v autech opravdu nepatří mezi ty nejlepší, ale je fakt, že když člověk čas od času aplikuje kontox, tak není problém. Ty "silové" kontakty pomůže občas napružit. Měl jsem několik fracouzů (starších, řekněme 1990-2000) a v podstatě bez problémů. To italská auta na tom byla s elektroinstalací daleko hůř a někteří Němci (Opel) jakbysmet.

Odpovědět

Zpět na „Auto - Moto technika“