Stránka 1 z 1

Peugeot, konektory zadních světel

Napsal: 19 kvě 2011, 12:24
od FRANSIMOR
Zdravím.mám jen spíš takovej dotázeček.By mne docela zajímalo proč "hořej-spekaj se konektory zadních světel u těchto aut.Je to už čtvrty auto u ktereho sem nato narazil-je jedno jaky typ-vždy to je peugeot.Vždy to je pravá strana tam kde sou ty konektory dva. :?:

Napsal: 19 kvě 2011, 12:39
od EKKAR
Pravděpodobně jsou proudově přetížený a mají přitom přechodový odpor. Pažouty neznám osobně, ale je možnost, že pravou stranou je vedený káblový svazek ke všem zadním světlům a u pravých skupinovek je "odbočován" k levým. Možná by stálo za to posoudit stav konektorů u auta provozovaného v zemi, kde není povinné denní svícení a porovnat ho s autem jezdícím u nás, případně otestovat přítlačné síly mezi elementy konektoru a jejich vliv na přechodový odpor během životnosti auta. Vzpomínám si na první favority, jaký ty měly problém s blikáním světel na pátých dveřích - dokud nebyly pružinové kontakty nahrazeny kabelovým svazkem v gumovém husím krku. Stačilo aby se ty pružinky trochu unavily, kontakt neměl dobrý přítlak = hřál se a pružiny se hezky vyžíhaly, takže velmi rychle nepružily vůbec = autu nesvítily zadní mlhovky, číslovky a zpátečka. Tohle s tím pažoutem vidím podobně.

Napsal: 19 kvě 2011, 13:34
od txx
francouz neumí udělat konektor :wink:

Napsal: 19 kvě 2011, 13:39
od KUBO
podobnym problémom trpia aj Renaulty hlavne Megane.

Napsal: 19 kvě 2011, 17:41
od zenit
Mám Megana a 170 000 km, zatiaľ bez problémov.

Napsal: 19 kvě 2011, 17:47
od KUBO
Opravoval som 4 Megane,ale ročník výroby okolo1996 a vyššie,možno v nových modeloch je to lepšie

Napsal: 19 kvě 2011, 21:02
od kevin_mitnick
Mam Peugeot Partner a P 4007. Partner po 9 letech a 150 000 km - pokud nepocitam 🤐 co mi zrusil zrcatko tak zatim jediny servis povinne prohlidky a vymeny oleje, 4007 po 5 letech a 70 000 km to samy... Auta zatim bez jedineho problemu (vymenu zarovky ve svetlech za problem nepovazuju, to je standart)

Napsal: 19 kvě 2011, 22:18
od Philip_Fry
Tak upřímně řečeno, fracouzská elektrika v autech opravdu nepatří mezi ty nejlepší, ale je fakt, že když člověk čas od času aplikuje kontox, tak není problém. Ty "silové" kontakty pomůže občas napružit. Měl jsem několik fracouzů (starších, řekněme 1990-2000) a v podstatě bez problémů. To italská auta na tom byla s elektroinstalací daleko hůř a někteří Němci (Opel) jakbysmet.