Výpadek uploadu

🛑 DOČASNĚ MIMO PROVOZ

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
alovka
Zakladatel fóra/superadmin
Zakladatel fóra/superadmin
Příspěvky: 286
Registrován: 29 črc 2002, 02:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Výpadek uploadu

#1 Příspěvek od alovka »

Hlásím, že chvíli bude nefunkèní upload. Mám problém s pevnou IP adresou, která mi pøestala chodit. Provider dostal požadavek na opravu, tak uvidíme jak dlouho to bude trvat.

Uživatelský avatar
alovka
Zakladatel fóra/superadmin
Zakladatel fóra/superadmin
Příspěvky: 286
Registrován: 29 črc 2002, 02:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od alovka »

Já jsem vcelku klidný èlovìk, ale jednání se spoleènosti UPC pøes jejich hotline, to je vskutku zážitek. Zaèal jsem ohášením poruchy pøes standardní formuláø, pøišlo mi, že mì budou brzy kontaktovat, uplynul týden a nic, tak znovu formuláø... zase nic. Tak jsem tam volal, 30 minut v èekaèce, pak mi sdìlili, že už mi to bude fungovat, pøíjdu domù a nic. Tak další den znovu, 20 minut v èekaèce, technici se na to podívají a veèer po restartu modemu to bude fungovat. Veèer zkouším, stav beze zmìny.
Další den volám a zase èekám ètvrt hodiny, ale tentokrát mi kluèina øíká, že u mé smlouvy nemá žádnou pevnou IP adresu, na to já, že už si ji dva roky platím, tak jo, že to dají dohromady a urèitì mi zavolají. hovno, ani ￾uk. Tak jsem tam dneska ráno už pìknì nasraný volal, co to tam mají za techniky, kteøí mi nejsou schopni sdìlit v èem je problém. Kluèina, úplnì klidnì pravil, že mùj pøipad neøešil, že to byl jeho kolega, že to provìøí a zavolá. Je 19:30 a nikdo nevolal.
Oni tam ty lidi na tu hotline linku asi nabírají z Jedlièkova ústavu, ale já jsem vytrvalý a zítra tam budu volat zase, ale tentokrát si vyžádám èíslo a jejich šéfa, jen doufám, že to nebude další takový.

Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29689
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#3 Příspěvek od EKKAR »

Suše jim oznam, že s OKAMŽITOU PLATNOSTÍ jim přestáváš platit a platby začínáš převádět na vázaný účet u právníka - a platbu dostanou teprve až chybu napraví přesně podle znění smlouvy a ku Tvé úplné spokojenosti. A celý problém že zveřejníš v celostátních médiích - a uvidíš, jak budeš mít rychle nápravu hotovou....
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Uživatelský avatar
alovka
Zakladatel fóra/superadmin
Zakladatel fóra/superadmin
Příspěvky: 286
Registrován: 29 črc 2002, 02:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od alovka »

http://magazin.softimage.cz/klientske-c ... nevolejte/
Dobré si pøeèíst i diskuzi pod èlánkem.

Uživatelský avatar
alovka
Zakladatel fóra/superadmin
Zakladatel fóra/superadmin
Příspěvky: 286
Registrován: 29 črc 2002, 02:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od alovka »

Tak jsem si zase popovídal s ohlašovnou poruch a požádal jsem o telefon na jejich nadøízeného, se kterým bych situaci po 16 dnech nefunkènosti mohl øešit, protože od nich jsem se nic kloudného nedozvìdìl, jen jsem provolal peníze. Sdìlil mi, že takové èíslo neexistuje. :stupid: Na technika mi èíslo nechtìl sdìlit také.
Zkontroloval situaci, øekl, že mám pravdu a slíbil mi, že tentokrát urèitì situaci napraví a zavolají.
Vypadá to, že jsem se dostal do bludného kruhu a budu muset napsat doporuèený dopis.

Uživatelský avatar
alovka
Zakladatel fóra/superadmin
Zakladatel fóra/superadmin
Příspěvky: 286
Registrován: 29 črc 2002, 02:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od alovka »

Tak jak jsem v pøedešlém pøíspìvku psal, že tuším bludný kruh, stalo se tak. Nic se nedìje, nikdo nevolal ani nenapsal, zákaznický servis naprosto selhal. Upload je nastaven na dynamickou IP, kterou mi pøidìlují, ale zatím se ani jednou nezmìnila. Pøístup z internetu na ni je, takže zase jedeme.

Uživatelský avatar
MaTTo
Příspěvky: 528
Registrován: 25 dub 2005, 02:00
Bydliště: Slovakia

#7 Příspěvek od MaTTo »

Aspon som sa utvrdil v tom ze slovenske UPC a ceske UPC funguje na rovnakom principe - zakaznicka linka okrem vybavovania objednavok neriesi absolutne nic a ich pracovnici su natom este horsie - mesiac reklamujem nenormalne dlhe pingy, pomaly internet atd., KONECNE po 10tej staznosti a reklamacii dorazi technik a po par sekundach merania vyhlasi ze vy tu mate slaby signal ... tak isiel do tej skrine na ulicu, zosilnil signal a Internet isiel vyborne - v ten isty den sme vecer zistili ze nam nejde ani DVB-C ani Analog televizia proste DVB-C bez signalu, analog duchovia v obraze, akoby nejake rusenie a tak sme boli vyse tyzdna bez telky a potom prisiel uplne iny technik stym ze mate moc silny signal, vyriesil to a digitalna aj analogova telka nabehla a vypadol internet uplne pricom podla technika bol signal v poriadku, technik mi dal novy modem a problemy boli vyriesene (len keby to netrvalo vyse mesiaca) - takze asi takato je ich kvalita sluzieb a po skonceni viazanosti maju este tu drzost zavolat ze mi zrychlia internet o 10Mbit ked si za 20€ kupim novy modem :roll:
Doing service for those who do .
Notes : ThinkPad T420 + ThinkPad X220 .
We make the tools, you make them do .

Uživatelský avatar
alovka
Zakladatel fóra/superadmin
Zakladatel fóra/superadmin
Příspěvky: 286
Registrován: 29 črc 2002, 02:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od alovka »

No je to s nimi tìžké, reklamu na nové služby mám od nich v mejlu témìø každý den, ale øešení problémù, alespoò tìch s datových služeb je katastrofální. Staèí napsat do prohlížeèe UPC a vyhrne se spousta zajímavého ètení.
Když mi pøed dvìmi lety zøizovali internet pøišel k nám naštvaný technik, že musí v 17:00 ještì nìco øešit, mìl sebou tašku modemù, zapojil modem, nìjak mu to nešlo, rozhodil mi mùj domácí tevizní rozvod a rozchodil jednu televizi. Pravil jsem mu, že pøestala jít druhá, která má jít v analogu a pøed tím šla. Vyslechl jsem si, že mé plastové konektory jsou na nic, co za blbec je tam montoval, pocvakal je, dal své, ale tím to nebylo. Øekl mi, že to zapojí jak má a buï pùjde nebo nepùjde, a odchází. Potom vysypal tašku modemù a vybíral až dopasoval funkèní. Nastavil internet a už byl u dveøí a odcházel. Pak si vzpomnìl, že mi má dát ještì nìco podepsat. Druhá televize šla mizernì, ale byl jsem rád, že už jde pryè. Pozbíral jsem si své náøadí, které jsem mu pùjèil a pøedìlal si to podle svého. Vše funguje jak má dodnes.
Když jsem šel pozdìji ven, na asfaltu pøed vchodem byli vyhozeny všechny zbytky konektorù a koaxiálù, které u mnì pocvakal, pøestože popelnice je deset metrù. Doufám, že si o to nìkdo nepíchnul kolo.

Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29689
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#9 Příspěvek od EKKAR »

Hele, tak to už vím, kde berou "inspiraci" technici naší kabelovky.
Onehdá jsem reklamoval (ještě na analogu - cca měsíc už "jedu" i já na DVB) evidentní širokopásmové rušení signálu v kabelovém rozvodu. Protože kebelovou přípojku mám vyvedenou na druhém konci bytu, než je TV, musím mít k TV natažený 20m prodlužovák. Samozřejmě ho mám bastlený, už kvůli dírám vrtaným mezi místnostmi skrz panely - hotovou účastnickou šňůru bych tamtudy neprotáhnul nebo bych musel mít díry fí 20mm a více.

Přišel technik, vytáhnul z tašky měřicí škatulku s displejem, napíchnul se na konec kabelu u TV a prohlásil, že ten prodlužovák musím zrušit a natáhnout si tam "kabel koupený od nich" (32Kč/m), protože to je hlavní příčina slabého signálu a proto TV dělá to co dělá. Upozorňuju - bylo to evidentně rušení, ne sněžení způsobené slabým signálem - vypadalo to jako když by se v sousedním bytě pustila neodrušená vrtačka nebo jakýkoliv jiný komutátorový motorek bez odrušení. Na mou námitku, že to samé mi TV dělá i napojená jen metrovou šňůrou přímo na účastnickou zásuvku chtěl smést ze stolu poukázáním, že mám tedy špatnou TV. Teprve když jsem mu to zase vyvrátil poukázáním na to, že jsem s takovým argumentem počítal a TV jsem vyzkoušel jednak u souseda na jinou účastnickou zásuvku, druhak na náhražkový dipól vystrčený z okna - a v obou případech obraz bez rušení, uvolil se přeměřit signál na vstupním přívodu do bytu - tedy k tomu, co vlastně měl udělat jako první krok.

A EJHLE! Ono tam byla místo požadované (a kabelovkou garantované) vstupní úrovně s bídou třetina - načež následoval běh po schodech k rozbočovací skříni v suterénu, kde byl zjištěn napůl vysunutý konektor ze skupinového rozbočovače ("netěsnilo" stínění) - po jeho doražení a zajištění na místo byl signál zase OK - a to i na konci mého bastleného 20m prodlužováku...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Zamčeno

Zpět na „Upload/download server“