Siemens FS239 V6, chassis CUC7841, zubatý obraz

Poradna určená pro amatéry

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
kovmax
Příspěvky: 66
Registrován: 26 zář 2008, 02:00
Bydliště: Čierny Balog

Siemens FS239 V6, chassis CUC7841, zubatý obraz

#1 Příspěvek od kovmax »

Mám problém s obrazom , ktorý sa prejavuje ako zubaté vertikálne okraje v celom obraze. Najviac ma znepokojuje to , že žiadny môj zásah na túto chybu nereaguje. Momentálne opravujem TV Siemens SF 239 V6 a neviem čo stým. Znepokojuje ma táto závada aj pre to , že nie som začiatočník a TV opravujem už 35 rokov a neviem si spomenúť , ako sa to dá opraviť, zdá sa ,že som to nepochopil ani v minulosti, lebo aj pri TV OVP som to pri tejto závade minimálne dva krát vzdal. Možno mi "pomáha" ten Nemec - ALZHAJMER ,ale aj tak som zvedavý na Vaše riešenie a odpoveď. Túto otázku a argumentáciu možno pochopia tí nad 50 rokov. Som vďačný za odpoveď. A som pripravený na všetky odpovede. Možno prehodnotím moje opravy TV, ale ak mám pravdu napísať tak prehodnotím písanie otázok na tomto fóre.

Název vlákna byl upraven. Killroy

Uživatelský avatar
Hill
Administrátor
Administrátor
Příspěvky: 18898
Registrován: 10 zář 2004, 02:00
Bydliště: Jičín, Český ráj

#2 Příspěvek od Hill »

Jak máš vyfiltrované napájení pro budič horizontálu?
Nesrší ti vn trafo?

Uživatelský avatar
kovmax
Příspěvky: 66
Registrován: 26 zář 2008, 02:00
Bydliště: Čierny Balog

#3 Příspěvek od kovmax »

Vypadalo to podľa meracieho prístroja na elektrolity " ESR " celkom v pohode len 0,3 , ale pre istotu som tento elektrolitb vymenil - ato 100mF/250VG za nový 220mF/250V, ale sa neobjavila žiadna zmena k lepšiemu obrazu. Je to stále zúbkaté...

Uživatelský avatar
kovmax
Příspěvky: 66
Registrován: 26 zář 2008, 02:00
Bydliště: Čierny Balog

#4 Příspěvek od kovmax »

Budič skontrolujem za chvíľu !!!

Uživatelský avatar
Vydricak
Příspěvky: 153
Registrován: 18 kvě 2010, 02:00

#5 Příspěvek od Vydricak »