Stránka 1 z 1

Eagle - polygon

Napsal: 05 lis 2011, 20:56
od turbok
Dobrý den,
mohl by mi někdo prosím poradit jak spojit Polygon s gnd?

Napsal: 05 lis 2011, 21:18
od GeorgeB
Pojmenovat ho stejně jako signál se kterým se má spojit. Tamže Name = GND.

Napsal: 05 lis 2011, 21:47
od turbok
Děkuji

Napsal: 11 bře 2012, 12:59
od cigarkow201
take jsem to zkousel a nechce me to spojit pise me to ze gnd existuje nebo tak neco. jak se to teda prejmenuje aby to spojilo. ja neco mam asi spatne. dik za radu.

Napsal: 11 bře 2012, 13:14
od Atlan
Najdi spoj na ktorom je gnd neviem ako to ma znacene asi N32 pripadne iny nasov cislocspoja pre gnd. Potom kliknescna polygon a priradis to iste cislo ktore ma ten spoj gnd.

Napsal: 11 bře 2012, 13:47
od cigarkow201
Tak tehle rade vubec nerozumim parkrat jsem to zkousel a nejde me to prejmenovat na gnd hlasi to ze signal existuje nebo tak neco. Muze me to nekdo nejak podrobne vysvetlit abych zjistil kde teda mam chybu a delam ji treba. dik.

Napsal: 11 bře 2012, 13:55
od popopepe
Nastav si ikonu informace. Klikni na nějaký spoj, který je pro tebe zem.
Podívej se na jeho jméno. Můžeš a nemusíš ho přejmenovat na GND.
Pak klikni na ikonu změnu jména. Klikni na polygon (nejlépe to jde na jeho obvodu). Do jména polygonu zapiš stejné, jako mají ty tvé spoje - země. Program se tě zeptá, zda je chceš spojit. Dej ano. Hotovo.

Napsal: 11 bře 2012, 13:58
od Simil
Tu máš odkaz aj s návodmi. http://paja-trb.unas.cz/elektronika/eagle.html
A ešte konkretny na Polygon.

Kreslení Polygonů - ploch vyplněných mědí

Kreslení polygonů - vyplněných ploch na volné části desky. Většinou se používá pro aplikace z vf techniky, kde slouží jako stínění... Při amatérské výrobě se bez toho většinou obejdeme (zvlášť při kreslený DPS Plotterem).
Nejprve se přepneme do vrstvy, kterou chceme polygon kreslit (většinou 1 nebo 16), klikneme na Polygon a nakreslíme jeho obrys (většinou obdelník), nevyhýbáme se žádným překážkám (pájecím bodům, spojům, ...), kreslení polygonu dokončíme v počátečným bodě (jinak se neprovede). Když je obrys polygonu nakreslený použijeme funkci Ratsnest a polygon se podle nastavení vyplní mědí. Jestliže potřebujeme mít polygon spojený s některým spojem (zemí), stačí pojmenovat (Name) tento spoj (GND) a stejně pojmenovat polygon (GND), na dotaz odpovědět YES. Propojení polygonu se spojem lze ještě nastavit (termální můstky) : polygon může být propojen se spojem úplně (Thermals off) nebo pomocí čtyř bodů (Thermals on), což je výhodnější pro pájení (spoj se lépe prohřeje). Dále lze nastavit velikost izolační mezery (Isolate) - vzdálenost polygonu od spoje. Výplň polygonu (Pour), standardně Solid - vyplněná plocha nebo Hatch - šrafovaná plocha (mřížka), zde lze ještě nastavit hustotu šrafování Spacing. Nakonec lze zamezit vzniku "sirotků" Orphans off. Všechna nastavení lze měnit i v nakresleném polygonu pomocí funkce Change.

Napsal: 11 bře 2012, 14:11
od cigarkow201
No ja to blbe delal chvilku jsem si stim hral az jsem na to prisel klikal jsem spatne predtim. ted uz me to je jasne . dekuji za rady.