Počítač

Počítače stolní, notebooky, tablety, tiskárny, scanery a vše, co nějak souvisí s PC

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
adept
Příspěvky: 328
Registrován: 01 lis 2006, 01:00
Bydliště: Znojemsko

Počítač

#1 Příspěvek od adept »

Zdravím, počítač mi nereaguje na ikony v ovládací panely a při spuštění mi naskočí okno - drwtsn 32exe došlo k problému a je potřeba jí zavřít.nahlásit a nebo neodesílat. Dám neodesílat a je to tam stále a nejde to odstranit ani x. Restartoval jsem to a je to tam znovu. Ani Alt-Ctrl-Del to nezavře. Jsem na to laik a tak zda mi někdo poradí tak budu rád . Adept

Uživatelský avatar
vladodyno
Příspěvky: 704
Registrován: 25 úno 2010, 01:00
Bydliště: Moravský sv. Ján, Slovensko

#2 Příspěvek od vladodyno »

Najrýchlejšie riešenie = reinštal okien.

Uživatelský avatar
ok1xgi
Příspěvky: 956
Registrován: 15 úno 2009, 01:00
Bydliště: Soběslav

#3 Příspěvek od ok1xgi »

Zkusil bych F8 pri startu. A bud nouzak, nebo posledni funkcni konfiguraci. A nebo premotat wokna. Pripadne prejit na jiny OS.
Poslední slova před smrtí - Tam není víc jak 12 voltů.

p32
Příspěvky: 15069
Registrován: 13 led 2007, 01:00
Bydliště: Olomouc

#4 Příspěvek od p32 »

A co nouzový režim ? Tam si to odviruj.

Uživatelský avatar
Honza_dy
Příspěvky: 2172
Registrován: 20 srp 2004, 02:00
Bydliště: Brno-venkov

#5 Příspěvek od Honza_dy »

Taky by možná bylo dobré napsat po jaké Tvojí akci se tyto problémy začaly objevovat.

Uživatelský avatar
adept
Příspěvky: 328
Registrován: 01 lis 2006, 01:00
Bydliště: Znojemsko

#6 Příspěvek od adept »

Počítač je u vnučky a tak zítra to zkusím jak jste mi poradili, a dám vědět. Vnučka říkala že to byl po výpadku sítě .Děkuji.

Uživatelský avatar
ok1hga
Příspěvky: 11485
Registrován: 28 lis 2006, 01:00
Bydliště: Česká Třebová

#7 Příspěvek od ok1hga »

ok1xgi píše:Zkusil bych F8 pri startu
souhlas s ok1xgi, ale ještě se podívat co to dělá . . .
. . . třeba takhle . . .

v aplikacích, nebo v systému . . .