Otáčkoměr motorových vozidel, blokové schéma a popis
Moderátor: Moderátoři
Otáčkoměr motorových vozidel, blokové schéma a popis
zdravím, nutně bych potřeboval vytvořit blokové schéma a popsat jednotlivé bloky, kdyby se někdo nudil a chtělo by se mu do toho, strašně moc by mi pomohl.....za příp.odpověď děkuji.....
- Přílohy
-
- forum.JPG
- (247.41 KiB) Staženo 261 x
třeba takto
- Přílohy
-
- blok sch .png
- (9.33 KiB) Staženo 116 x
Naposledy upravil(a) breta1 dne 29 lis 2011, 15:21, celkem upraveno 1 x.
TO: dj_Paul
Mas kus pravdy, ale tento nestastnik je klasickym pripadom (obetou) sucasneho skolstva. Kazdy rodic by mal najradsej z potomka pravnika a potom aj potencialne sikovny technik konci na gymnaziu (nikto to nereguluje). Potom na odbornych skolach konci mozno 5% zanietencov a 95% ludi co k tomu nemaju vztah a potrebuju nejaku maturitu (jedno aku). Takychto ludi k prirodzenemu samostudiu problematiky samozrejme neprinutis, lebo nevedia premyslat, nemaju zaklady a su v pasci.
Tu mas potom vysledok, maturoval som pred 15 rokmi a uz vtedy to bolo citit, dnes je to uz zivelny problem. Na druhej strane je odborna zdatnost pedagogov, ked dostanes majstra na odborny vycvik, ktory ma sice titul pred menom aj za menom ale do spajkovacky vyraba slucku z hlinikoveho drotu hovori za vsetko.
Vobec by som sa potom necudoval, ze v jeho pripade by stacilo zbastlit popis uplne odveci, len aby vyzeral odborne a v pohode by mu to preslo, lebo vyucujuci tejto problematike z praktickej stranky veci aj tak nechape.
Mas kus pravdy, ale tento nestastnik je klasickym pripadom (obetou) sucasneho skolstva. Kazdy rodic by mal najradsej z potomka pravnika a potom aj potencialne sikovny technik konci na gymnaziu (nikto to nereguluje). Potom na odbornych skolach konci mozno 5% zanietencov a 95% ludi co k tomu nemaju vztah a potrebuju nejaku maturitu (jedno aku). Takychto ludi k prirodzenemu samostudiu problematiky samozrejme neprinutis, lebo nevedia premyslat, nemaju zaklady a su v pasci.
Tu mas potom vysledok, maturoval som pred 15 rokmi a uz vtedy to bolo citit, dnes je to uz zivelny problem. Na druhej strane je odborna zdatnost pedagogov, ked dostanes majstra na odborny vycvik, ktory ma sice titul pred menom aj za menom ale do spajkovacky vyraba slucku z hlinikoveho drotu hovori za vsetko.
Vobec by som sa potom necudoval, ze v jeho pripade by stacilo zbastlit popis uplne odveci, len aby vyzeral odborne a v pohode by mu to preslo, lebo vyucujuci tejto problematike z praktickej stranky veci aj tak nechape.
- ZdenekHQ
- Administrátor
- Příspěvky: 25593
- Registrován: 21 črc 2006, 02:00
- Bydliště: skoro Brno
- Kontaktovat uživatele:
Taky jsem skončil na gymnáziu a nadával jsem rodičům ještě hromadu let po maturitě. Dokonce jsem se několikrát chystal spálit maturitní vysvědčení, protože je pro mě symbolem nejhorších 4 let života a vlastně ani netuším, kde ho mám. Ale co se dá dělat. Na VUT FEI jsem dostal cenu děkana za diplomku, co měla (kromě praktické realizace) cca 25 stran textu (+ asi 8 stran na opičárny kolem). Rozhodně to nebylo za úplatek, ale za stručnost a věcnost a zřejmě byla jedna z mála, kterou si přečetli celou, protože tam nebyly citace 100 stran z katalogových listů.xmurgi píše:TO: dj_Paul
Mas kus pravdy, ale tento nestastnik je klasickym pripadom (obetou) sucasneho skolstva. Kazdy rodic by mal najradsej z potomka pravnika a potom aj potencialne sikovny technik konci na gymnaziu (nikto to nereguluje).
Ovšem když už jsem z někoho tahal technické informace, tak "aktivně" - ne proto, abych nějak obhájil obkreslené schema, ale proto, že mě to zajímalo.
Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
Blokové schéma podobného otáčkoměru jsem kreslil pro jeden modul. Na stránce: http://www.georgeb.wz.cz/georgeb.htm sekce technika-dokumenty
Proč nedáš přímý odkaz?
zřejme jde o toto
http://www.georgeb.wz.cz/technika/dokum ... ebnice.pdf
ale tam žádané blokové schéma nevidím, třeba je to jinde??
zřejme jde o toto
http://www.georgeb.wz.cz/technika/dokum ... ebnice.pdf
ale tam žádané blokové schéma nevidím, třeba je to jinde??
Asi proto , breto , že je to kousek vedle . http://www.georgeb.wz.cz/technika/dokum ... _modul.pdf ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Pokud tě elektřina nezajímá, máš samozřejmě plné právo na ni kašlat. To je samozřejmě v pořádku. Pořád ale nevidím důvod, proč by za tebe měl dělat tvojí práci někdo jiný.studanka píše:děkuji za to schéma....jinak na tu školu jsem šel v domnění, že ze mě bude programátor, nakonec se ukázalo, že elektrikář..:-/