Stránka 1 z 3

GM electronic, chybějící položka, zkušenosti?

Napsal: 11 led 2012, 16:39
od dArtagnan
Zdravím,
objednával jsem něco od zmíněného obchodu.

Z 25ti objednaných položek, jedna chybí. Už jsem v minulosti od nich objednával, ale ještě jsem se nikdy nesetkal konkrétně u tohoto obchodu s chybějící položkou. Ta chybějící položka je v hodnotě cca 65 kč a je normálně uvedená na faktuře která přišla se zásilkou.

Otázka směřuje hlavně na ty kteří mají zkušenosti konkrétně s tímto obchodem - jak to u nich funguje s dosíláním nekompletních objednávek? Mám se eventuelně připomínat o chybějící položku nebo to vyřizují bezproblémově a lze věřit formuli v mailu "V případě, že vám nebyla zakázka dodána kompletní ,
bude vám doposlána po doplnění zboží na sklad, bez nákladů na další přepravné ."

U údajů o počtu položek na jednotlivých skladech mají uvedeno, že jsou orientační. Objednáváno bylo ze skladu v Praze s dobírkou přes PPL.

Napsal: 11 led 2012, 16:48
od jezevec
Pokud byla dodávka nekompletní, protože uvedenou položku neměli momentálně skladem, pošlou ji později bez poštovného.
Pokud ovšem některá položka chybí omylem pracovníka a byla vyúčtována, nemám zkušenost jak to řeší. Zatím se mi to nestalo.

Napsal: 11 led 2012, 17:01
od Habesan
V tomhle obchodě si vždycky objednávky vyzvedávám osobně.
Jednou jsem dostal jeden kus, když na účtence a v objednávce byly dva. Nějakou dobu hledali kam to zaskladnili a pak jsem dostal i ten druhý.

Prostě jim napiš, jaký je stav.

Napsal: 11 led 2012, 17:47
od css
Z mé praxe coby jednoho z těch, kteří v GM zásilky připravovali a expedovali, se chybějící položka za 65Kč vůbec neřešila, okamžitě po obdržení reklamace se balila a tentýž den expedovala, samozřejmě k tíži GM.

Uvedená praxe platila v letech 2009-10, kdy jsem tam pracoval, jak je to dnes netuším, jelikož služeb svého bývalého zaměstnavatele prakticky nevyužívám :D ...

Napsal: 11 led 2012, 18:17
od dArtagnan
CSS

To jsem chtěl slyšet :wink: Navíc od bývalého zaměstnance, co víc si přát :)
Napsal jsem jim stručný a jasný mail s doklady které mi zaslalli (potvrzení objednávky+faktura) a uvidím jak to bude rychle hotové.

Jinak samozřejmě taky preferuju osobní odběr, ale jaksi jezdit z Litoměřic do Prahy by se nemuselo minimálně časově rentovat a jelikož je tu jen jeden obchod s takovou elektro drobotinou a podobným sortimentem - kam jsem po zmršeném obchodu poslal ČOI kvůli nevyplaceným penězům za vrácené zboží - tak radši udělám jednou za uherák souhrnou objednávku z některého on-line obchodu. Nehledě na to, že kolikrát i ty nejdrobnější položky jsou na kameném krámě i 3x dražší a prodavači nebývají nejbystřejší.

Napsal: 11 led 2012, 19:12
od bastlir40
Měl jsem stejný problém, nedodali mi relé ale na faktuře bylo naúčtované. Zavolal jsem do GME a druhý den mi ho na vlastní náklady poslali PPL službou. Jen chtěli poslat mejlem sken faktury.

Napsal: 12 led 2012, 00:05
od milan222
no tak to je ještě dobrý... mě šmejdi poslali v sáčku s kodem od vyvodové verze SMT verzi procesoru za 75kč. objednával jsem čtyri... na zabití...
to samé mi udělali s IR2153. no pak sem objednával DS1820 a to mi neposlali když byly skladem ale tak na faktuře nebyl. navíc v TME je o pulku lebvnější

Napsal: 12 led 2012, 01:02
od kulikus
Oobni nakup - tripolohovy posuvny prepinac jsem chtel jeden, zabalen byl jeden, na uctu byly 3 ks, tedy 50 Kc navic.

Napsal: 12 led 2012, 15:14
od milan222
kulikus píše:Oobni nakup - tripolohovy posuvny prepinac jsem chtel jeden, zabalen byl jeden, na uctu byly 3 ks, tedy 50 Kc navic.
v našem elektru mám dobré vztahy, nakoupil jsem jednu pojistku, ale naučtoval mi omylem celej šuplík (15 kusů) doma sem si všimnul a druhej den jsem dostal 14 pojistek... oni se hodí.

Napsal: 12 led 2012, 16:14
od pocitujlasku
kulikus píše:Oobni nakup - tripolohovy posuvny prepinac jsem chtel jeden, zabalen byl jeden, na uctu byly 3 ks, tedy 50 Kc navic.
Mozno mali uvedenu cenu za jednu polohu,preto x3 :)

Napsal: 12 led 2012, 18:17
od ZdenekHQ
Pokud se to dá ověřit spočítáním položek v šuplíku a kontrolou stavu v počítači, nebývá reklamace problém.

Napsal: 12 led 2012, 18:37
od GeorgeB
Když už jsme u historek z obchodů, tak čím jsem se obohatil já bylo: v kamenném obchodě jsem kupoval dva LCD displeje 2x8. Dostal jsem dva balíčky v ESD obalu. Jenže v jednom obalu byly dva displeje :D Podruhé mi v balíku přišlo napočítaných 100 fastonů a vedle toho byl pytlíček se zbytkem asi 800ks. Asi jak odsypávali, tak i původní pytlík hodili do mého balíku. Poslední zkušenost, kdy "okradli" mě bylo, že jsme v místním obchodě koupil asi 50ks SMD tranzistorů. Paní to odstřihla z role, ale nevšimla si, že na začátku role nejsou součástky. Po tom co jsme jim donesl ukázat ten nerozdělanej pásek s prázdnejma kolonkama, tak mi dodali chybějící součástky :D

Napsal: 12 led 2012, 19:09
od dArtagnan
Tak to dopadlo hlačeji než jsem doufal a dokonce bez telefonování. Včera jsem napsal na mail ze kterýho mě posílali doklady, přibalil jsem doklad o objednávce + fakturu a dneska omluvná odpověď a info o okamžitém odeslání chybějící položky. Podle čísla na PPLku budu mít zítra doručeno.

Jinak nejblbější zkušenost jsem udělal v místním krámě kde snad jako v jediným u nás se dá sehnat taková elektro drobotina. Na jejich stránkách jsem vybral zboží. Přišlo info o objednávce a třetí den bylo připraveno k vyzvednutí na prodejně. Zběžně jsme to s prodavačkou zkontrolovali - zda není poškozeno - zaplatil jsem a odešel. Doma jsem začal rozbalovat a hned jsme si všiml, že jsem dostal sice stejnej typ zboží, ale jinej model. Ani sem to dál nerozbaloval. V práci jsem si zjistil pragrafy podle kterejch se dá do 14ti dnů při uzavření smlouvy prostředky elektronické komunikace zboží vrátit bez udání důvodu. Odnesl jsem nazpátek zboží v domění, že to bude ok. Prodavačka zalapala po dechu, zavolala vedoucího a majitele v jedné osobě a začalo naprosto nehorázný divadlo. Nakonec ze mě zkoušel udělat podvodníka a kdesicosi. Když jsem se dohodli na vrácení, řekl, že mě peníze do ruky nedá, že mě na to napíše dobrozdání a pošle na účet. A když jsem poslední den v termínu neměl peníze na účtu, ráčil jsem na něj poslat ČOIku. A ejhle, peníze dorazily hned po tom co mu zavolali. Od té doby raději navštěvuji jiné prodejny :lol:

Napsal: 12 led 2012, 19:26
od Andrea
Pokud jsi to zboží převzal osobně na prodejně a tam ho zaplatil, tak nárok na vrácení do 14 dnů nemáš. Objednávka přes internet je jen objednávka, kupní smlouvu jsi uzavřel osobně tím převzetím a zaplacením.

Napsal: 12 led 2012, 19:43
od dArtagnan
No ať tak nebo onak - jelikož nebyl schopen mi to vyměnit za původně objednaný zboží a zavázal se k určitýmu datu mě převést peníze za vrácený zboží na účet (což neudělal) tak problém byl nakonec v tom vracení peněz a v tom jak se k tomu postavil...a i v tom jak se ke mě choval při osobním jednání - kdy na mě ječel, že sem si to stejně koupil jen abych to zkusil apod. To si myslím vcelku mohl odpustit.