Stránka 1 z 3

Kompresor Danfoss BD35F na 12/24V

Napsal: 05 bře 2012, 22:21
od zvaty
Nemůžu zde najít nic ohledně kompresoru Danfoss BD35F, nevíte někdo, jaký typ motoru je uvnitř a na jaké napětí? Po zapnutí motor cukne a to je vše - jen 3x blikne červená LED - dle manuálu mechanická chyba v rotoru. Z elektroniky vedou dovnitř motoru 3 černé vodiče, ale na štítku je DC 12/24V. Je to lednička z kamionu. Lednička údajně přestala fungovat po zvednutí kabiny, potom byla na kontrole media a to je OK. Takže něco v elektrice?
Já jsem našel jen přerušeny kapacity, ale po výměně žádná změna.

dík za radu

Napsal: 05 bře 2012, 23:06
od ok1hga
zvaty píše:Já jsem našel jen přerušeny kapacity, ale po výměně žádná změna.
co to znamená "přerušeny kapacity" ???

normálně jsou kapacity skutečně "přerušeny", proud rozhodne nevedou . . .

dej sem víc informací, třeba detailní fotku, přesnější popis toho co jsi již naměřil a kde !

Napsal: 05 bře 2012, 23:24
od zvaty
přerušeny vývody od dvou kondiku 470uF/63V na desce elektroniky. Fotku pošlu

Napsal: 06 bře 2012, 08:30
od BOBOBO
Jak víš , že po zapnutí motor cukne ? Měřil jsi v tom okamžiku něco ? Fotky prosím hned od všech , co zakládají vlákna na neběžnější zařízení .

Napsal: 06 bře 2012, 13:29
od procesor
Uhlíkový motor? Ako jednorázovka?
Po prevrátení v kabíme je po uhlíkoch... ak sa nasiakli olejom.
Bezuhlíkovým píšu DC12/24?

Napsal: 06 bře 2012, 13:49
od doktor365
to že cukne vypadá na klikxon,vypne přetížením

Napsal: 06 bře 2012, 13:56
od doktor365
Nejde mi vložit soubor poslal bych ti ohledně kompresorů něco,jinak na stránkách Danfossu něco najdeš taky

Napsal: 06 bře 2012, 14:01
od ok1hga
doktor365 píše:Nejde mi vložit soubor poslal bych ti ohledně kompresorů něco
a jak je velký ?
vložit sem jde pouze 300 KB
jinak to ulož nekde na server (ulozto.cz, ulozisko.sk a pod.)
a dej sem odkaz

Napsal: 06 bře 2012, 14:09
od doktor365
320KB a druhý 12KB nejde mi to asi něco dělám blbě až přijdu z práce tak na to kouknu

Napsal: 06 bře 2012, 16:57
od zvaty
cukne, protože to vidím

Napsal: 06 bře 2012, 18:48
od Artaban001
Hoši, zapomeňte na uhlíky. Je to buď asynchronní motor na malé napětí, měnič zde supluje i proudové relé, nebo nějaký ten elektronicky komutovaný motor. (u těch chladících pultů ve vagónech byl buď měnič na 230V, nebo byl kompresor přímo na 24V a frekvenční generátor byl přímo na svorkovnici)

edit:
něco je tady:
http://www.danfoss.com/NR/rdonlyres/DE2 ... 005_cz.pdf

třeba si kompresor "lokl" oleje a ten brání rozběhu..

Napsal: 06 bře 2012, 20:18
od doktor365
jak
to myslíš lokl oleje,ten olej je ve skříni kompresoru stále,kdyby nebyl tak se zadře při provozu je unášen s chladivem v okruhu.jestli cukne a vypne tak to opravdu asi dělá ten klixon,zkusit ho vyřadit jestli se kompresor rozběhne na tvrdo,ale tady to bude asi problém je tady elektrtonický rozběhový relé i ten klixon

Napsal: 06 bře 2012, 20:48
od doktor365

Napsal: 06 bře 2012, 21:03
od doktor365

Napsal: 06 bře 2012, 22:08
od zvaty
co je a kde je klixon?, v motoru nebo v elektronice?