Tak bych se chtěl opět pozeptat na nějaký věci co se týče posilovače u tohohle auta
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Vlákno sem zakládal s tím že sem měl prázdnou nádržku na olej posilovače a po jejím doplnění bylo zas vše OK. Ale po několika měsících se situace opakovala, takže sem to chtěl nějak řešit. Auto tedy šlo do servisu kam se dávaj všechny naše firemní auta. Měnilo se tedy servo, myslím že na faktuře byl psáno cosi o hřebenu. Dnes sem si auto po 3 tejdnech v servisu převzal a po nastartování a chvilce ježdění mě zarazila tuhost řízení. Ještě než šlo auto do servisu tak sem s volantem točil z jedný strany na druhou vpohode dlaní jedný ruky a teď tenhle kousek provedu s velkejma obtížema a spíš je celkový řízení auta na použití obou rukou. Tuhost řízení je stejná když stojim na místě nebo jedu. Na volnoběh když přetáčím volantem ze strany na stranu, tak je slyšet na motoru jak lehce houpou otáčky, což je OK, stejně se to chovalo i před opravou. Zároveň s tím servem se měnily tyčky stabilizátoru a klouby. V průběhu dnešního dne mě to nedalo, tak sem zajel zpět do servisu se optat zda si to časem nějak sedne a tuhost řízení bude jako dřív. Servisák řekl že neví . . . Servo je prej kupovaný jako repasovaný a prej mělo jinak udělaný vývody na ten tlakovej olej, takže musel ty hadičky nastavit. Co jsem na to koukal, tak použil nějakou hadičku a trubičky, ale co mě víc zarazilo, tak to pospojoval obyčejnou kovovou stahovací páskou. Ostatní spoje v tomhle systému jsou lisovaný, takže mě tohle překvapilo. Otázka tedy zní . . . Je možný že se to časem nějak "zajede" a tuhost řízení bude jako dřív, nebo mu to mám vrazit zpět na reklamaci ať s tím něco udělá ?