Stránka 1 z 1

VOIP D-Link DPH-120S

Napsal: 21 čer 2012, 17:06
od Ralph
Mám tento telefon připojený k internetové síti Mates 802, stáří tohoto přístroje je tři roky a nyní se začala projevovat tato závada. Když přístroj zapojím k internetové síti a připojím napájecí kabel adaptéru 5V, tak se normálně načte telefonní číslo na displeji telefonu a vše funguje jak má. Telefon je aktivní, lze s něj volat i dovolat se na toto číslo. Na displeji přístroje je stále zobrazen datum a čas a také telefonní číslo stanice.
Problém je ten,že po třech hodinách, někdy po delší době dojde k tomu,že na telefonním přístroji konkrétně na displeji zmizí číslo stanice a již se nelze dovolat na tento telefon. Musím zkrátka odpojit na pár vteřin napájecí zdroj a opět připojit a zase naběhne a po několika hodinách provozu zmizne telefonní číslo z displeje a telefon je hluchý. Zkoušel jsem již koupit nový napajecí zdroj, je tam spínaný 5V/2A, ale závada se stále opakuje. Přístroj jsem rozebral a na vstupu napájení vyměnil dva ellyty a nic.
Nemá někdo z vás zkušenost, co s tím? Zda mám zkusit propájet mikroprocesory pájkou, že by se jednalo o nějaký studený spoj nebo to spíš vidíte na nějakou vnitřní vadu některého integráku?

Napsal: 23 čer 2012, 12:47
od psychosalam
a jste si jistý, že to je telefoním přístrojem? Chtělo by to otestovat jiným telefonem. Teprve pak bude jistota, že závada je buďto v přístroji, anebo na síti.

Můžu Vám přenechat jiný VOIP přístroj, aby jste zjistil, zda je závada skutečně ve Vašem přístroji nebo na síti. Popřípadě se můžeme domluvit a nastavím VOIP u sebe (volat z něj nebudu) ale nechám svůj VOIP pár hodin v chodu a budu sledovat, jestli na mém VOIP také zmizí číslo. Pokud ano, je závada na síti a ne ve Vašem přístroji. Pokud bude u mne vše v pořádku a číslo nezmizí, pak je opravdu závada ve Vašem přístroji a spíš to bude chtít nový VOIP. Tyhle věci nemá smysl opravovat.