Stránka 1 z 1

Zapalovací cívka sekačky ?

Napsal: 23 čer 2012, 21:52
od Freedy
Zdravim
může mi prosím někdo vysvětlit jak pracuje zapalovací cívka u motoru sekačky? Na rotoru jsou kousek od sebe dva magnety a naproti tomu na rotoru je zalisovaná ocelová kostička (asi jako vyvážení), pálí to každou otáčku, ale co je uvnitř zapalovací cívky? tuším, že to bude mít cosi s halovám snímačem. Díky.

Napsal: 23 čer 2012, 22:43
od kovar
Je to obyčejné magneto na které jezdily staré motorky.Jednoduché a hlavně účiné.

Napsal: 23 čer 2012, 22:53
od Hanger
Ta cívka se jmenuje Magneto. Pročti si http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=384 odstavec Magnetové zapalování. A žádný Hall v magnetu není.
Hanger

Napsal: 24 čer 2012, 07:38
od Freedy
Chápu, že na cívce je dvojí vynutí, ale v článku se uvádí všude , že je tam přerušovač, to by bylo jak uvádí kovar jako na motorkách, ale tady žádný mechanický přerušovač neni, co tedy rozpíná obvod?

Napsal: 24 čer 2012, 08:19
od Jenda_KL
Co my víme co tam je, pokud je tam jen jendna statorová cívka, tak tam žádný přerušovač nebude, jen převodní transformátor.

Napsal: 24 čer 2012, 09:19
od ACDC
Ahoj, pro představu koukni sem: http://btelectronic.sweb.cz/lightcdi.htm

Napsal: 24 čer 2012, 21:19
od BOBOBO
Zadej si do hledat zapalování a máš něco ke studiu a hlavně ber vážně , co píše dingo7 , to je praktik , který nekecá a ví .

Napsal: 24 čer 2012, 22:13
od frantajetel11
Tak já teda nevim... žádnýho Dinga v tomhle vlákně nevidim :?

Napsal: 24 čer 2012, 22:27
od BOBOBO
Ach jo , dej si to zapalování , pročti x problémů a začneš chápat , o čem dingo mluví . Ty jsi to ještě nezjistil , já ano , on se honěním motorů totiž živí a nám dává cenné info . Tedy dříve dával , asi zjistil , že je to zbytečné ....

Napsal: 25 čer 2012, 15:21
od Freedy
Tak jsem na to koukal a je to vcelku velmi jednoduchý, málo součástek, pouze se musí vychytat to umístění magnetů na rotoru, pokud se nedá hýbat s cívkou jako je to u sekačky, podobně jsem koukal že to má udělaný i Babetta. Díky.