Stránka 1 z 1

Renault Clio , zly akumulator?

Napsal: 01 zář 2012, 21:40
od pole
Zdravim.
Na nasom aute Renault Clio som mal pri upratovani skladu zapnute asi 10 hodin vkuse radio (aby nebola nuda). A potom som nemohol nastartovat. Chalani ma roztlacili vsetko islo v poriadku. Startovalo a tak. No po 3ch dnoch zrazu auto nehcelo startovat. Doniesol som nabijacku napojil reku nabijem akumulator nabijal som cca 6hodin skusim a nestartuje. Tak zmeram napatie a po 6hod nabijania len 8,5V pri zatazi 4ohmi. JE akumulator vadny a mam kupit novy alebo existuje daka moznost opravy?
Diky

Napsal: 01 zář 2012, 21:50
od monterjirka
Když sa nabíjí, jaké je tam napětí?
Jaké napětí je ihned po odpojení nabíjení?
Podle toho popisu to vypadá na vadný akumulátor, jestli je to "bezúdržbový, zapouzdřený", mohlo jeho životnost zkrátit "hluboké vybití".

Napsal: 01 zář 2012, 21:59
od pole
NApatie hned po nabijani som nemeral. Najskor som skusil nastartovat. to neslo.
Ono to je akumulator s otvaratelnou nadobkou na "kyselinu" neni zapuzdreny bezudrzbovy.

Napsal: 01 zář 2012, 22:03
od Crifodo
Podle napětí můžou být dva články ve zkratu. Plynuje to při nabíjení?
Opravit na tom není co, opravovat se daly staré baterie Akuma, které měly každý článek zalitý asfaltem ve vlastním oddílu nádoby.

Napsal: 01 zář 2012, 23:55
od monterjirka
pole píše:...
Ono to je akumulator s otvaratelnou nadobkou na "kyselinu" neni zapuzdreny bezudrzbovy.
Nabíjet, až budou všechny články plynovat, na hodinu odpojit, pak nabíjení opět připojit.
Pokud některý článek nezačne plynovat během několika vteřin, je horší, pokud nezačne asi do 20, je vadný.

Napsal: 02 zář 2012, 00:05
od bardot13
Kontrolu baterie provádět až 5 hodin po nabíjení. Musí být bez odběru proudu.Pak měřím napětí: 12,7V-baterie výborná, 12,6V baterie dobrá, 12,4V a méně je baterie špatná nebo vybitá.

Napsal: 02 zář 2012, 09:13
od p32
Ber to jak ti radil monterjirka. Já např. mám na baterce v autě 11 V a po nastartování 13,2 V a vše je naprosto v pořádku. Musïš to brát podle situace a u tebe došlo skoro k totálnímu vybití, takže budeš nabíjet asi tak 3 dny s přestávkami a pak se to probere nebo ne a víc nemusíš řešit. :wink:

Napsal: 02 zář 2012, 10:49
od denis15
Tak to ti asi spatne meri merak-11v bez motoru je mrtvola baterka a 13,2 je pri dobijeni nepouzitelne.

Napsal: 02 zář 2012, 12:57
od xmurgi
Pozrel by som sa aj vek baterky, lebo pri nejakej starej sunke, to radio len urobilo ranu z milosti, aby si nemusel robit zbytocne opicky s nabijackou a beztak kupis novu baterku.

Napsal: 02 zář 2012, 13:48
od pavel71
pokud má baterka 8,5V nebo pokud de napětí při startu pod 8V je třeba sehnat jinou :!:

Napsal: 02 zář 2012, 21:45
od Duvsan
Máš zaliate všetky články? Teda či nie je niektorý suchý.

Napsal: 03 zář 2012, 07:32
od BOBOBO
Pokud máš přes zátku přístup do jednotlivých článků , jsou všechny výše zminěné věty k ničemu , ale použij starý dobrý hustoměr . To měla být tvoje první činnost .

Napsal: 03 zář 2012, 21:26
od monterjirka
BOBOBO píše:...použij starý dobrý hustoměr . ...
Kde se tu známkují odpovědi?
Tohle je na jedničku nebo na "potlesk"...