PWM regulátor podávacího čerpadla

Vše, co se týká elektroniky v automobilech, motocyklech a jiných samohybech

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Freedy
Příspěvky: 231
Registrován: 27 pro 2006, 01:00

PWM regulátor podávacího čerpadla

#1 Příspěvek od Freedy »

Dobrý den
loni jsem tu řešil jak omezit podávací čerpadlo paliva, aby nevznikal velký přetlak, bylo mi zde řečeno abych použil pwm regulátor. Našel jsem tento http://stavebnice.postreh.com/select.php?link=PT016, přidal bych mu ještě chladič. Jen se chci optat jakou frekvenci je na něm možné nastavit? Měl jsem tam jeden a čerpadlo pulzovalo. Děkuji.

Uživatelský avatar
procesor
Příspěvky: 5284
Registrován: 02 říj 2009, 02:00
Bydliště: PO

#2 Příspěvek od procesor »

Okolo 20 Hz.

Andrea
Příspěvky: 9340
Registrován: 07 zář 2007, 02:00

#3 Příspěvek od Andrea »

Okolo 200Hz. :)

Uživatelský avatar
procesor
Příspěvky: 5284
Registrován: 02 říj 2009, 02:00
Bydliště: PO

#4 Příspěvek od procesor »

:oops: M1-1M!
dyslektici to majú ťažké...aj tomu motoru je hneď lepšie.

Uživatelský avatar
Freedy
Příspěvky: 231
Registrován: 27 pro 2006, 01:00

#5 Příspěvek od Freedy »

Děkuju za zjištění a ještě se optám co bych musel změnit, aby se dala frekvence ještě zvýšit? Díky.

Andrea
Příspěvky: 9340
Registrován: 07 zář 2007, 02:00

#6 Příspěvek od Andrea »

Zmenšit C1 a/nebo R5.

Uživatelský avatar
frantajetel11
Příspěvky: 1922
Registrován: 13 lis 2008, 01:00
Bydliště: Kladno

#7 Příspěvek od frantajetel11 »

Pokud je to teda do auta, tak nějak nevidim důvod proč to řešíš. Normálně je tam regulátor tlaku paliva.
Pokud to není do auta, tak jako bych nic neřek :wink:

Uživatelský avatar
Freedy
Příspěvky: 231
Registrován: 27 pro 2006, 01:00

#8 Příspěvek od Freedy »

Je to do staršího nafťáku, kde to podávací čerpadlo nemá bejt, používám ho pro oběh nafty skrz přidanej ohřívač nafty a zároveň zásobování vstřikovacího čerpadla.

Uživatelský avatar
fifiju
Příspěvky: 400
Registrován: 05 zář 2010, 02:00
Bydliště: u Kyjova

#9 Příspěvek od fifiju »

Hezký den. Řeším něco podobného,no zatím jsem ve fázi plánování a příprav, Co se dá použít za čerpadlo k takovéto aplikaci?

Uživatelský avatar
Freedy
Příspěvky: 231
Registrován: 27 pro 2006, 01:00

#10 Příspěvek od Freedy »

Já to mám na p 405 1.9 D a používám tam originál benzínové čerpadlo z tohoto modelu, ale 1.8 i , které se montovalo hned vedle nádrže. Bez problému pracuje i v zimě, již několik let.

Uživatelský avatar
fifiju
Příspěvky: 400
Registrován: 05 zář 2010, 02:00
Bydliště: u Kyjova

#11 Příspěvek od fifiju »

Děkuju,posháním.

Uživatelský avatar
denis15
Příspěvky: 641
Registrován: 21 čer 2005, 02:00
Bydliště: Opava

#12 Příspěvek od denis15 »

Prodává se přímo podávací čerpadlo pro D motory-je jakoby membránové či co-dávali jsme to do letitého PD Passata. Dělá taoké cup-cup-cup v cca 1s intervalech. Bylo to nesmrtelné, ale kdo to prodává...
Jinak než se dupat s tímto a riskovat usmažení toho čerpadla-ono se tím průtokem i chladí, měl jsem to na starém Coltu s karbecem dané tak, že část benálu se odváděla přímo do vracečky-nižší výsledný tlak. Přiškrcením toho jakoby přepadu si hezky ureguluješ, kolik nafty budeš potřebovat.
Čerpadlo pak můžeš dát jakékoli pro palivo.

Uživatelský avatar
Freedy
Příspěvky: 231
Registrován: 27 pro 2006, 01:00

#13 Příspěvek od Freedy »

Asi jsem to špatně popsal, ale mám to jak uvádí Denis, běží to skrz ohřívač a zpět do nádrže a zárověň je z toho odbočka pro čerpadlo.

Uživatelský avatar
toledak
Příspěvky: 70
Registrován: 10 led 2013, 01:00

#14 Příspěvek od toledak »

Freedy píše:Asi jsem to špatně popsal, ale mám to jak uvádí Denis, běží to skrz ohřívač a zpět do nádrže a zárověň je z toho odbočka pro čerpadlo.
Jen takový letmý dotaz, proč tu naftu ohříváš?Chystáš se na nějakou expedici na sever???

Uživatelský avatar
procesor
Příspěvky: 5284
Registrován: 02 říj 2009, 02:00
Bydliště: PO

#15 Příspěvek od procesor »

Ha. Pri -25°C ti scípne nafťák, stačí natankovať u nejakého McDucka začiatkom zimy, ako sa mi stalo na Vianoce 2007 či 8.

Odpovědět

Zpět na „Auto - Moto technika“